eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 8-odzież i obuwie robocze"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 8-odzież i obuwie robocze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 8-odzież i obuwie robocze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04a6e62-95ae-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/148

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28290,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę,
za wynagrodzeniem, odzieży i obuwia roboczego zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”, których szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów wskazane poniżej :

1) Rękawice ochronne, 5-palcowe, ocieplane Rękawice ochronne ocieplane 5-palcowe, po wewnętrznej stronie materiał frotte, strona chwytna i końcówki palców powlekane lateksem, mankiet zakończony ściągaczem.
Spełniające wymagania normy PN-EN ISO 21420:2020-09 ogólnej dla środka ochrony kategorii II , oraz spełniające wymagania normy PN-EN 388+A1:2019-01 w zakresie odporności przed zagrożeniami mechanicznymi na minimalnym poziomie: ścieranie -2, przecięcie -1, rozdzieranie -2, przekłucie - 1. Rozmiar: od 9 do 11. Ilość: 40 par.

2) Rękawice robocze, 5-palcowe drelichowe Rękawice robocze 5-palcowe drelichowe, skład: bawełna 100%, ściągacz na grzbietowej stronie dłoni.
Spełniające wymagania normy PN-EN ISO 21420:2020-09 ogólnej dla środka ochrony kategorii I. Rozmiar: od 9 do 11. Ilość: 100 par.

3) Rękawice ochronne ,5-palcowe, powlekane gumą (typu WAMPIRKI) Rękawice ochronne wykonane z bawełny minimum 80%, strona chwytna i końcówki palców powlekane gumą (typu WAMPIRKI), mankiet zakończony ściągaczem. Spełniające wymagania normy PN-EN ISO 21420:2020-09 ogólnej dla środka ochrony kategorii II , oraz spełniające wymagania normy PN-EN 388+A1:2019-01 w zakresie odporności przed zagrożeniami mechanicznymi na minimalnym poziomie: ścieranie -2, przecięcie -1, rozdzieranie -2, przekłucie - 1. Rozmiar: od 8 do 11. Ilość: 4000 par.

4) Rękawice ochronne , 5-palcowe, powlekane gumą (typu ŻABY) Rękawice ochronne 5-palcowe z bawełny minimum 80% typu RGS , zakończone ściągaczem (typu ŻABY). Strona chwytna i końcówki palców powlekane szorstkowatą gumą, zapewniające dobrą chwytność przy przenoszeniu przedmiotów. Spełniające wymagania normy PN-EN ISO 21420:2020-09 ogólnej dla środka ochrony kategorii II , oraz spełniające wymagania normy PN-EN 388+A1:2019-01 w zakresie odporności przed zagrożeniami mechanicznymi na minimalnym poziomie: ścieranie -1, przecięcie -1, rozdzieranie -2, przekłucie - 1. Rozmiar: XL. Ilość: 400 par.

5) Buty gumowo-filcowe robocze Buty gumowo-filcowe robocze
Wykonane z PCV połączone z filcem, z wkładką filcową. Przeznaczone do prac terenowych w różnych warunkach atmosferycznych (wilgoć, woda). Podeszwa odporna na przebicie. Podeszwa z urzeźbieniem chroniącym przed poślizgiem. Rozmiar: od 39 do 47. Ilość: 80 par.

6) Klapki męskie Klapki męskie (pod prysznic). Wykonane z tworzywa sztucznego. Podeszwa z urzeźbieniem chroniącym przed poślizgiem. Rozmiar: od 36 do 48. Ilość: 350 par.

7) Skarpety męskie Skarpety męskie ze ściągaczem bez uciskowym. Skład: bawełna minimum 70 %.
Kolor czarny. Rozmiar: od 36 do 50. Ilość: 900par.

8) Fartuch drelichowy roboczy Fartuch drelichowy roboczy z kieszeniami, zapinany na guziki lub napy. Długi rękaw z mankietem. Skład bawełna minimum 90%. Gramatura materiału 220-250 g/m2. Rozmiar: od S do XXXL. Ilość: 6 szt.

9) Czapka kominiarka Czapka kominiarka, skład bawełna minimum 95 %. Dopuszczalne kolory: czarny lub granatowy lub odcienie szarości. Rozmiar: uniwersalny. Ilość: 120 szt.

10) Czapka zimowa Czapka zimowa, skład bawełna minimum 80 %. Dopuszczalne kolory: czarny lub granatowy lub odcienie szarości. Czapka dwuwarstwowa, podwinięty mankiet. Rozmiar: uniwersalny. Ilość: 80 szt.


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18811000-7 - Obuwie nieprzemakalne

18317000-4 - Skarpety

18830000-6 - Obuwie ochronne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27798,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27798,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27798,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27798,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.