Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00566015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/U/4620-99/2023: Opracowanie dok. projekt.-koszt. przebudowy kotłowni opalanych koksem lub olejem opałowym na kotłownie gazowe w kompl. wojsk. w Kołobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-99/2023: Opracowanie dok. projekt.-koszt. przebudowy kotłowni opalanych koksem lub olejem opałowym na kotłownie gazowe w kompl. wojsk. w Kołobrzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf4feddd-9f3a-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-99/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w budynku nr 1, 2, 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg1) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni opalanej koksem na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
2) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni opalanej koksem na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
3) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni olejowej na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu
w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w budynku nr 18, 16, 17 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg1) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni opalanej koksem na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 18 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
2) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kotłowni gazowej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
3) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kotłowni gazowej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 17 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w budynku nr 19, 20, 23, 22 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg1) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni opalanej koksem na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 19 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
2) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kotłowni gazowej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 20 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
3) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę kotłowni opalanej koksem na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
4) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę technologii kuchni parowej na gazową oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kołobrzeg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego, nr 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108732 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego, nr 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 24.01.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla Część 3, następnie w dniu 25.01.2024 r. zaprosił Wykonawcę do podpisania Umowy (pismo znak SVA/U/4620-99/14/2023 MS). Wykonawca został zaproszony na dwustronne podpisanie umowy w dniu 30.01.2024 r. W związku z niestawieniem się Wykonawcy w wyznaczonym termie na podpisanie umowy Zamawiający wyznaczył dodatkowy termin podpisania umowy tj. na dzień 07.02.2024 r. Wykonawca również w tym terminie nie stawił się. Zamawiający wyznaczył kolejny termin na zawarcie umowy tj. do dnia 12.02.2024 r. i wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie korespondencyjnym.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przesłał podpisanej umowy.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy, z uwzględnieniem art. 263 ustawy, zgodnie z którym „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- do 60 dni od daty zawarcia umowy dokumentacja bez uzgodnień
- do 90 dni od daty zawarcia umowy dokumentacja z uzgodnieniami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.