eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Budowa odcinka drogi powiatowej nr 2646S - ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach pomiędzy posesjami nr 43 - 45



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka drogi powiatowej nr 2646S – ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach pomiędzy posesjami nr 43 – 45

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072253400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdp.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pzdp.cieszyn.pl/?zamowienia-publiczne,25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka drogi powiatowej nr 2646S – ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach pomiędzy posesjami nr 43 – 45

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c8f5a3-da71-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035115/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa odcinka drogi powiatowej nr 2646S ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach pomiędzy posesjami 43-45

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa odcinka drogi powiatowej nr 2646S – ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach pomiędzy posesjami nr 43 – 45” realizowanego w oparciu o decyzję ZRID nr 1 znak WB-MB 7331/14/2016 z dnia 6 marca 2017r.
Opis przedmiotu zamówienia:Zadanie dotyczy odcinka drogi powiatowej nr 2646S, ul. Ks. A. Janusza w Zebrzydowicach zlokalizowanego pomiędzy posesjami nr 43 i 45. Całkowita długość odcinka drogi objętej opracowaniem wynosi 225,00m. Przedmiotowy odcinek drogi jest głównym ciągiem komunikacyjnym pomiędzy Zebrzydowicami a Pielgrzymowicami oraz stanowi połączenie komunikacyjne z Pawłowicami. Droga ta pełni również rolę dojazdu do zabudowy jednorodzinnej i usługowej zlokalizowanej w jej obrębie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert który upłynął dnia 07.06.2022r. o godz. 9.00 wpłynęły 2 oferty. Cena oferty najkorzystniejszej firmy „DIEGO” S.C. Grzegorz Gogol, Małgorzata Gogol z Wisły Małej przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.