Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00156263/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Dobrej na odcinku od ul. Folwarcznej do
ul. Myśliborskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Dobrej na odcinku od ul. Folwarcznej doul. Myśliborskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ff66c7-c182-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Dobrej na odcinku od ul. Folwarcznej do ul. Myśliborskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2023.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi rowerowej wzdłuż ul. Dobrej o nawierzchni asfaltowej, odcinka chodnika o nawierzchni z kostki brukowej, elementów kanalizacji deszczowej, przebudowie oświetlenia drogowego i regulacji wysokościowej nawierzchni przylegających do jezdni.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje budowę drogi rowerowej o długości ok. 469 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Folwarczną do skrzyżowania z ul. Myśliborska.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 184/3, 251/129, 190/1, 190/2, 251/193 – Obręb 7 – Chróścik w Gorzowie Wlkp.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni, szczegółowy zakres prac wskazano w Tabeli Elementów Rozliczeniowych. W ramach zadania planuje się:
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (ścieżka) AC 8S o gr. 4 cm,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 7 cm,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego (ścieżka rowerowa, chodnik,
zjazdy),
• wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
• wykonanie pasa z płyt ostrzegawczych koloru żółtego,
• montaż nowych studni rewizyjnych, przykanalików i wpustów kanalizacji deszczowej
• regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
• ustawienie krawężników i obrzeży,
• wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt
wykona wszelkie roboty budowlane związane z przedmiotem umowy.
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom
poszczególnych SST.
Część materiałów spełniająca wymagania SST, może zostać wykorzystana do robót po uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru/Zamawiającym.
Ponadto należy:
− przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodniony z Zarządca drogi i zatwierdzony przez Miejskiego Inżyniera Ruch UM Gorzowa Wlkp., tymczasowy projekt organizacji ruchu (wykonany we własnym zakresie i na własny koszt),
− na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220, poz.2181 z późn. zm.),
− wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz oznakowania na czas prowadzenia robót i jego uzgodnienia,
− dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp.,
− przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489494,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489494,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489494,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. CHEĆKO JACEK CHEĆKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992987614
7.3.3) Ulica: Walczaka 23A
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U. " CHEĆKO" JACEK CHEĆKO
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U. " CHEĆKO" JACEK CHEĆKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489494,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- RENOWACJA I REMONT ZABYTKOWEJ ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU- ETAP II A
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rakszawie
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.