Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166951/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 3....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291099620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiśniowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr_wloszczowa@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprwloszczowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostała pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 3....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc05d2f-d43e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029043/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Międzynarodowy Dzień Dziecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR-RPO-3601/1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dzieckaw ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.
Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie pikniku integracyjnego dalej „piknik” dla około 300 osób w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” w dniu 28 maja 2023 r. w godzinach: 15.00 – 19.00.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych
albo
- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.).
Zorganizowanie i przeprowadzenie zabaw animacyjnych i edukacyjnych podczas pikniku odbędzie się zgodnie z zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Atrakcje będą adresowane dla dzieci w wieku od 2 do 16 lat.
W związku z powyższym, Wykonawca zapewni:
1. Stanowiska animacyjne dla dzieci: min. 6 plastikowych stoliczków dla dzieci, 30 krzesełek dla dzieci, min. 6 parasoli przeciwsłonecznych. Sprzęt powinien być czysty, zadbany, bez żadnych usterek, parasole muszą być stabilne, niezagrażające zdrowiu i życiu uczestników i bezpiecznie przymocowane do podłoża.
2. Doświadczony zespół animacyjny (min. 10 osób, prowadzących animacje w godz. 15:00 – 19:00), który zorganizuje następujące atrakcje:
a) Robienie wielkich baniek mydlanych.
b) Wykonywanie figur z dmuchanych balonów.
c) Zabawy chustą animacyjną.
d) Malowanie rękami eko-farbami np. na szarym kartonie.
e) Stemplowanie, przygotowywanie origami lub inne twórcze zajęcia edukacyjne.
f) Mini-olimpiada sportowa (zadania sprawnościowe dla dzieci i młodzieży takie jak: wyścigi
w workach, rzut do celu, tor przeszkód).
Wykonawca zapewni nagrody za 3 pierwsze miejsca w poszczególnych 3 konkurencjach, tj. 1 miejsce: piłka do siatkówki, 2 miejsce: zestaw do tenisa stołowego duo free 2 rakietki i 3 piłki, 3 miejsce: komplet lampek rowerowych (przód + tył).
g) Min. 2 gigantyczne gry planszowe i plenerowe, np. mega szachy, chińczyk gigant, kręgle, klocki, itp.
Wykonawca przedstawi szczegółowy program animacji do akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Wykonawca zapewni uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych, w tym opłacenie ZAIKS, a także kosztów pokrewnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa (w tym Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych) materiałów wykorzystywanych przez Wykonawcę podczas trwania całej imprezy.
W celu dobrej identyfikacji, zespół animacyjny powinien być ubrany w jednolite koszulki (np. z napisem ANIMATOR). Stroje powinny być czyste, schludne, bez logotypów producenta. Zaopatrzenie zespołu animacyjnego w materiały niezbędne do prowadzenia ww. animacji leży po stronie Wykonawcy.
Wszystkie materiały używane przez zespół animacyjny powinny posiadać atesty bezpieczeństwa.
Wykonawca zapewni Konferansjera podczas trwania całej imprezy. Osoba ta, korzystając z nagłośnionej przestrzeni scenicznej, będzie informowała uczestników o kolejnych punktach programu i atrakcjach, które będą się odbywać na terenie pikniku.
Konferansjerem może być didżej, o którym mowa poniżej lub jeden z animatorów, o których mowa powyżej.
Wykonawca zapewni didżeja, którego zadaniem będzie zabawianie uczestników pikniku w przerwach wolnych od konkursów, zajęć, prezentacji w godzinach trwania imprezy. Powinna być grana muzyka popularna, rozrywkowa, dostosowana do odbiorców czyli dzieci (bez użycia wulgaryzmów).
Wykonawca zapewni tłumacza celem przedstawiania przekazywanych treści w języku ukraińskim.
Wykonawca zapewni uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 14525,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dzieckaw ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie dmuchanego placu zabaw dla dzieci na pikniku integracyjnym w dniu 28 maja 2023 r. w godzinach: 15.00 – 19.00, składającego się z co najmniej:
• Dużej zjeżdżalni o wymiarach: długość 11 m, szerokość 6m, wysokość 9 m;
• Zadaszonego suchego basenu z kulkami o wymiarach 5 m x 5 m, wysokość 3 m;
• Małej zjeżdżalni dla dzieci w wieku 1-5 lat o wymiarach: 3m x 5m , wysokość 5 m;
• Zamek dmuchany 4,5 m x 4,5 m wysokość 3 m
Zamawiający dopuszcza tolerancję względem podanych wymiarów +/- 80 cm.
oraz stanowiska (wraz z zapewnieniem animatora) malowania twarzy i wykonywania zmywalnych tatuaży oraz zaplatania kolorowych warkoczyków
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych
albo
- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.).
W sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z:
• Zadaszonego suchego basenu z kulkami;
• Zamku dmuchananego.
W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość w/w atrakcji.
Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją zamówienia zgodnie z przepisami BHP. Do realizacji wyżej wymienionych zadań Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, odpowiednio wykwalifikowaną kadrą wykonującą starannie i priorytetowo obowiązki związane z obsługą techniczną oraz wykonywaniem wszystkich atrakcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Zapewnienie punktów małej gastronomii na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dzieckaw ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.
Zapewnienie bezpłatnego poczęstunku dla dzieci w ramach zorganizowanych punktów małej gastronomii w dniu 28.05.2023 r. w godz. od 15.00 do 19.00 w następujących ilościach oraz formie:
a) wata cukrowa – 300 porcji; skład: cukier 100%
b) popcorn (min. 30 g.)– 300 porcji; skład: kukurydza (85%), olej rzepakowy, sól (1,6%)
c) woda mineralna niegazowana – 300 butelek (0,5 L)
d) kiełbaska wiejska pieczona na grillu (skład: min. 95 % mięsa wieprzowego, osłonka naturalna, waga 200g.- 1 porcja, zawartość i skład potwierdzony etykietą) wraz z dodatkami (keczup, musztarda) i pieczywo (2 kromki chleba jasnego albo bułka), podana na papierowym talerzyku wraz ze sztućcami, – 300 porcji każdego produktu
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych
albo
- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15805,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15805,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692225686
7.3.3) Ulica: ul. OS. DOLNOŚLĄSKIE
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15805,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692225686
7.3.3) Ulica: ul. OS. DOLNOŚLĄSKIE
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA OŚRODEK REALIZACJI INICJATYW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9233,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obozy ,,Impuls" Edyta Tarka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741225871
7.3.3) Ulica: ul. Żyzna
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Włoszczowa w 2025 r.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włoszczowie
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.