Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00020051/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00069293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Wiardunki-Gorzewko oraz przebudowa drogi gminnej Łopiszewo-Chmielewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryczywół
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Ryczywół
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryczywol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryczywol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d78a1b3-abd3-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Wiardunki-Gorzewko oraz przebudowa drogi gminnej Łopiszewo-Chmielewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d78a1b3-abd3-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010465/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Wiardunki-Gorzewko oraz przebudowa drogi gminnej Łopiszewo-Chmielewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia i jego lokalizacja.
Na całość wymienionego zadania składają się dwa kolejno wymienione jego elementy:
a) Przebudowa drogi gminnej Wiardunki-Gorzewko
Podstawowe założenia projektowe dla przebudowy przedmiotowej drogi:
- droga klasy L,
- szerokość jezdni 4,0m i 5,0m,
- pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne („daszkowe”) 2x2%,
- pobocza o szerokości 0,75m,
- pochylenie poprzeczne poboczy jednostronne 6%,
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- kategoria ruchu KR 2.
Początek projektowanego odcinka drogi zlokalizowany został na istniejącym skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2025P. Włączenie zaprojektowano pod kątem 90o w obustronnymi łukami o promieniu R=12m po stronie prawej i R=6m po stronie lewej. Koniec projektowanego odcinka wyznacza km 2+535. Projektowana długość drogi wynosi 2535,0m. Na całym projektowanym odcinku drogi zaprojektowano 13 łuków poziomych. Parametry łuków podano na rysunku 1a i 1b. Przy drodze zaprojektowano do przebudowy w granicach pasa drogowego łącznie 40 zjazdów indywidualnych na przyległe drogi gruntowe, na posesje, na pola i łąki.
Projektowana szerokość jezdni od km 0+000 do km 1+184,10 wynosi 4,0m. Projektowana szerokość jezdni od km 1+184,10 do km 2+535 wynosi 5,0m. Spadek poprzeczny jezdni projektuje się jako dwustronny („daszkowy”) 2x2%.
Niweletę drogi zaprojektowano po istniejących rzędnych, a jej wysokościowy przebieg uzależniony jest od docelowego poziomu wykonanej podbudowy w technologii MCE. Profil podłużny pokazany na rysunku 3a i 3b należy traktować orientacyjnie.
Konstrukcję jezdni z wyłączeniem mostu oraz odcinka od km 0+273,50 do km 0+336,28, zaprojektowano z:
warstwy podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE), KR 1-2 o grubości 30cm po zagęszczeniu uwzględniającej grunt mineralny sypki stanowiący podłoże gruntowe oraz warstwy konstrukcyjne istniejącej nawierzchni drogowej z mieszanką doziarniającą 0/31,5 w ilości 23% (wytworzonej w miejscu wbudowania w procesie recyklingu głębokiego na zimno),
skropienia podbudowy MCE emulsją asfaltową C60 B4 ZM w ilości 0,80kg/m2,
warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, KR 2 o grubości 8cm po zagęszczeniu,
skropienia warstwy wiążącej emulsją asfaltową C60 B4 ZM w ilości 0,20 kg/m2,
warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, KR 2 o grubości 4cm po zagęszczeniu.
Konstrukcję odcinka drogi od km 0+273,50 do km 0+336,28, konstrukcję poszerzeń oraz zjazdów zaprojektowano z:
warstwy odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem C 1.5/2.0 o grubości 15cm po zagęszczeniu,
warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości 20cm po zagęszczeniu,
skropienia podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B4 ZM w ilości 0,80kg/m2,
warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, KR 2 o grubości 8cm po zagęszczeniu,
skropienia warstwy wiążącej emulsją asfaltową C60 B4 ZM w ilości 0,20 kg/m2,
warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, KR 2 o grubości 4cm po zagęszczeniu.
Na odcinku od km 0+178 do km 0+191 (most) zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości do 5cm, wykonanie skropienia emulsją asfaltową C60 B4 ZM w ilości 0,20 kg/m2 oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, KR 2 o grubości 4cm po zagęszczeniu.
Konstrukcję nawierzchni pod wiatę autobusową w km 1+505 zaprojektowano z:
warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem C 1.5/2.0 o grubości 10cm po zagęszczeniu,
podsypki cementowo-piaskowej grubości 3cm,
warstwy ścieralnej z kostki betonowej, szarej, grubości 6cm.
Obramowanie nawierzchni zaprojektowano z opornika betonowego o wymiarach 12x25cm, wtopionego, ustawionego na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C 12/15 w ilości 0,06m3/mb.
Od km 0+000 do km 1+184,10 po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocza z kruszywa łamanego o grubości warstwy 10cmo szerokości 0,75m i spadku porzecznym 6% na zewnątrz. Od km 1+184,10 do km 2+535 obustronne pobocza zaprojektowano jako gruntowe o szerokości 0,75m i spadku porzecznym 6% na zewnątrz.
Istniejące lokalnie rowy przydrożne projektuje się do oczyszczenia wraz z profilowaniem skarp. Wewnętrzną skarpę rowu od zjazdu w km 1+198,20 do zjazdu w km 1+337,50 po stronie lewej projektuje się do umocnienia płytami ażurowymi, prefabrykowanymi o wymiarach 40x60cm wraz humusowaniem i obsianiem trawą. Długość umocnienia 130,0m, szerokość 1,50m.
Istniejące pod zjazdami przepusty rurowe, położone w granicach pasa drogowego, projektuje się do odmulenia i oczyszczenia.
Rosnące w obrębie pasa drogowego krzaki zaprojektowano do wycinki wraz z karczowaniem. Do karczowania (frezowania) zaprojektowano także pnie (pozostałości po wyciętych drzewach).
Po wykonaniu robót rozbiórkowych i ziemnych projektuje się pod zjazdami wykonanie zabezpieczenia istniejącego kabla telefonicznego rurą ochronną, dwudzielną np. AROT A 120 PS wraz z odkopaniem i wykonaniem zasypki.
Odwodnienie drogi zaprojektowano jako powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy poza koronę drogi.
Wykonawca w trakcie prowadzenia robót jest zobowiązany zapewnić dostęp mieszkańcom do ich posesji.
b) Przebudowa drogi gminnej Łopiszewo-Chmielewo
Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na odc. Łopiszewo- Chmielewo w gminie Ryczywół, powiat obornicki w województwie wielkopolskim, dz. nr 96, 77/3, 78, 80/1, 81 obręb Krężoły.
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej oraz budowa zjazdów, przewidziano pas drogowy szerokości ok. 6.50-13,00 m.
Parametry techniczne projektowanej drogi:
- Klasa techniczna drogi – D
- Prędkość projektowa Vp=30 km/h
- Przekrój drogi – jednojezdniowy jednopasowy
- Długość dróg- 0,900 km
- Kategoria ruchu- KR1
- Dopuszczalny nacisk- 80 kN/oś
- Nawierzchnia drogi – gruntowa ulepszona
- Szerokość drogi – 4,0m z
- Pochylenie poprzeczne jezdni – jednostronne 2%
- Szerokość poboczy – 0,75 m
- Pochylenie poprzeczne pobocza – 8%
Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez odpowiednie ukształtowanie podłużne
i poprzeczne odprowadzające wody deszczowe do istniejących rowów lub na powierzchnie
terenu.
Oba zadania realizowane będą w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6049479,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4254850,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330917763
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4254850,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.