Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133366/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00138262/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5febf643-c475-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006070/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przeglądy, czyszczenie i naprawa separatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133366/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi:Zadanie 1 – RDW Poddębice.
2) W ramach zamówienia przewiduje się:
• Przeprowadzenie okresowych przeglądów separatorów, 2 razy w roku, pierwszy przegląd w ciągu 10 dni od protokolarnego przekazania terenu lub zgodnie ze złożoną ofertą, drugi w okresie jesiennym lecz nie później niż do 30.11.2022r.
• Czyszczenie separatorów wraz z osadnikami i osadników należy wykonać w ciągu maksymalnie 20 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od przeprowadzonego 1 przeglądu jeśli zostanie stwierdzona konieczność jego wykonania, w przeciwnym razie po 2 przeglądzie w zależności od wyniku przeprowadzonego przeglądu, nie później niż do dnia 15.12.2022r;
Lokalizacje urządzeń oraz ich parametry techniczne podane zostały w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań –formularzach wyceny, stanowiących integralną część niniejszego OPZ.
3) Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 28593,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi:Zadanie 2 – RDW Łowicz
2) W ramach zamówienia przewiduje się:
• Przeprowadzenie okresowych przeglądów separatorów, 2 razy w roku, pierwszy przegląd w ciągu 10 dni od protokolarnego przekazania terenu lub zgodnie ze złożoną ofertą, drugi w okresie jesiennym lecz nie później niż do 30.11.2022r.
• Czyszczenie separatorów wraz z osadnikami i osadników należy wykonać w ciągu maksymalnie 20 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od przeprowadzonego 1 przeglądu jeśli zostanie stwierdzona konieczność jego wykonania, w przeciwnym razie po 2 przeglądzie w zależności od wyniku przeprowadzonego przeglądu, nie później niż do dnia 15.12.2022r;
Lokalizacje urządzeń oraz ich parametry techniczne podane zostały w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań –formularzach wyceny, stanowiących integralną część niniejszego OPZ.
3) Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 32901,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi:Zadanie 3 – RDW Piotrków Trybunalski
2) W ramach zamówienia przewiduje się:
• Przeprowadzenie okresowych przeglądów separatorów, 2 razy w roku, pierwszy przegląd w ciągu 10 dni od protokolarnego przekazania terenu lub zgodnie ze złożoną ofertą, drugi w okresie jesiennym lecz nie później niż do 30.11.2022r.
• Czyszczenie separatorów wraz z osadnikami i osadników należy wykonać w ciągu maksymalnie 20 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od przeprowadzonego 1 przeglądu jeśli zostanie stwierdzona konieczność jego wykonania, w przeciwnym razie po 2 przeglądzie w zależności od wyniku przeprowadzonego przeglądu, nie później niż do dnia 15.12.2022r;
Lokalizacje urządzeń oraz ich parametry techniczne podane zostały w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań –formularzach wyceny, stanowiących integralną część niniejszego OPZ.
3) Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 176746,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi:Zadanie 4 – RDW Bełchatów
2) W ramach zamówienia przewiduje się:
• Przeprowadzenie okresowych przeglądów separatorów, 2 razy w roku, pierwszy przegląd w ciągu 10 dni od protokolarnego przekazania terenu lub zgodnie ze złożoną ofertą, drugi w okresie jesiennym lecz nie później niż do 30.11.2022r.
• Czyszczenie separatorów wraz z osadnikami i osadników należy wykonać w ciągu maksymalnie 20 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od przeprowadzonego 1 przeglądu jeśli zostanie stwierdzona konieczność jego wykonania, w przeciwnym razie po 2 przeglądzie w zależności od wyniku przeprowadzonego przeglądu, nie później niż do dnia 15.12.2022r;
Lokalizacje urządzeń oraz ich parametry techniczne podane zostały w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań –formularzach wyceny, stanowiących integralną część niniejszego OPZ.
3) Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 82174,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie okresowych przeglądów i czyszczenia urządzeń podczyszczających wody opadowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi:Zadanie 5 – RDW Sieradz
2) W ramach zamówienia przewiduje się:
• Przeprowadzenie okresowych przeglądów separatorów, 2 razy w roku, pierwszy przegląd w ciągu 10 dni od protokolarnego przekazania terenu lub zgodnie ze złożoną ofertą, drugi w okresie jesiennym lecz nie później niż do 30.11.2022r.
• Czyszczenie separatorów wraz z osadnikami i osadników należy wykonać w ciągu maksymalnie 20 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) od przeprowadzonego 1 przeglądu jeśli zostanie stwierdzona konieczność jego wykonania, w przeciwnym razie po 2 przeglądzie w zależności od wyniku przeprowadzonego przeglądu, nie później niż do dnia 15.12.2022r;
Lokalizacje urządzeń oraz ich parametry techniczne podane zostały w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań –formularzach wyceny, stanowiących integralną część niniejszego OPZ.
3) Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 86536,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27712,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56307,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27712,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730014891
7.3.3) Ulica: Biskupice, ul. Olsztyńska 1 a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27712,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27278,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65052,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27278,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730014891
7.3.3) Ulica: Biskupice ul. Olsztyńska 1 a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27278,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158790,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351487,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158790,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730014891
7.3.3) Ulica: Biskupice ul. Olsztyńska 1 a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158790,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70325,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163176,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70325,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730014891
7.3.3) Ulica: Biskupice ul. Olsztyńska 1 a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70325,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70868,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170397,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70868,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730014891
7.3.3) Ulica: Biskupice ul. Olsztyńska 1 a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70868,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 16/D/2025 Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
- Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- dostawa 2 szt. respiratorów transportowych na potrzeby Kliniki Kardiologii Interwencyjnej dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- Na zawarcie umowy ramowej na remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 476 w rejonie węzła Dobrzelów na DK 74 wraz z rozbudową węzła Dobrzelów
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra
- Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - Inne odpady, powstałe z przetworzenia odpadu o kodzie 20 03 07
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i zbiorników retencyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.