Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 95 uczestników projektu, pn. „Trampolina 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 95 uczestników projektu, pn. „Trampolina 3”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefcab42-bf3d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Trampolina 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Trampolina 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.2 Włączenie społeczne, Poddziałania 9.2.2 Aktywne włączenie młodzieży objętej sądowym środkiem wychowawczym lub poprawczym, prowadzonego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu, w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
okręg włocławski:dla 10 uczestników z Młodzieżowych Centrów:
z Włocławka (7 uczestników: 1 osoba na kurs „Spawacz MAG”, 4 osoby na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”, 1 osoba na kurs „Kelner-barman”, 1 osoba na kurs „Barista”), z Aleksandrowa Kujawskiego (3 uczestników: 1 osoba na kurs „Spawacz MAG”, 1 osoba na kurs „Kelner-barman”, 1 osoba na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”);
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 54800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
okręg bydgoski:dla 8 uczestników z Młodzieżowych Centrów:
z Bydgoszczy (7 uczestników: 1 osoba na kurs „Spawacz MAG”, 1 osoba na kurs „Pomocnik kucharza”, 3 osoby na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”, 1 osoba na kurs „Domowa opiekunka dziecięca z rozszerzoną pierwszą pomocą przedmedyczną”, 1 osoba na kurs „Monter pomp ciepła z zagadnieniami f-gazów gr.II i uprawnieniami elektrycznymi gr.I”), z Barcina (1 uczestnik: 1 osoba na kurs „Spawacz MAG”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 36209 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
okręg toruński:dla 17 uczestników z Młodzieżowych Centrów:
z Torunia (2 uczestników: 1 osoba na kurs „Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera”, 1 osoba na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”), z Brodnica (2 uczestników: 1 osoba na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”, 1 osoba na kurs „Kelner-barman”), z Rypina (5 uczestników: 1 osoba na kurs „Spawacz MAG”, 3 osoby na kurs „Nowoczesny stolarz”, 1 osoba na kurs „Pomocnik kucharza”), z Grudziądza (8 uczestników: 5 osób na kurs „Kosmetyczka z wizażem i elementami stylizacji paznokci”, 2 osoby na kurs „ Spawacz MAG”, 1 osoba na kurs „Pracownik budowlanych robót wykończeniowych z uprawnieniami elektrycznymi gr.I”);
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ośrodki wychowawcze:dla 60 uczestników przebywających w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych:
10 osób w Kruszwicy – kurs „Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera”, 20 osób w Samostrzelu (10 osób na kurs „Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera”, 10 osób na kurs „Kelner-barista”), 16 osób we Włocławku (8 osób na kurs „Pomocnik cukiernika-barista”, 8 osób na kurs „Pracownik budowlanych robót wykończeniowych z uprawnieniami elektrycznymi gr.I”), 8 osób w Strzelnie – kurs „Pracownik budowlanych robót wykończeniowych z uprawnieniami elektrycznymi gr.I”, 6 osób w Bielicach – kurs „Pracownik budowlanych robót wykończeniowych z uprawnieniami elektrycznymi gr.I”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 137820 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edkacji i Kultury ZENIT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8880000403
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36209 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43869,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36209 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP Firma Franszyzingowa Henryk Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 967-032-76-47
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-016-90-15
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Peofesjonalna Edukacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762498132
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie specjalistycznych zajęć oraz terapii ramach pro-gramu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.