Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147729/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zielonagora.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6f295a5-cc47-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050193/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1076848,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola w Zielonej Górze w ramach zadania pn. „Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola”. Zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu,
- montaż elementów małej architektury (ławki, huśtawki, karuzele, piaskownice, bujaki, płotki),
- wykonanie na patio podłoża bezpiecznego pod plac zabaw,
- wykonanie nowej instalacji sieci gazowej na istniejącym przyłączu,
- remont instalacji wentylacyjnej kuchni oraz stołówki – mechaniczna wywiewno-nawiewna,
- przebudowa ścian w kuchni,
- wykonanie nowych podejść wodno-kanalizacyjnych w kuchni,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych w kuchni (dotyczących zasilania urządzeń oraz oświetlenia z oprawami LED),
- wykonanie nowych okładzin podłóg i ścian w kuchni zgodnie z WT,
- wykonanie malowania ścian w stołówce,
- wykonanie nowego układu ścian w sanitariatach zgodnie z projektem budowlanym,
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej w łazienkach (nowe podejścia z wykorzystaniem istniejących pionów),
- wykonanie nowej instalacji oświetlenia w łazienkach (oprawy LED),
- wykonanie nowych ścian i podłóg w łazienkach – płytki,
- wykonanie białego montażu w sanitariatach (miski ustępowe bez stelaży podtynkowych),
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wykorzystaniem istniejących kanałów wentylacyjnych,
- wykonanie wymiany istniejących opraw oświetleniowych na LED,
- wykonanie nowego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wykonanie nasad hybrydowych na kominach wentylacyjnych oraz nawiewników,
- wykonanie kompleksowego malowania ścian w salach przedszkolnych,
- wykonanie nowego rozdzielenia elektrycznego dla sali komputerowej,
- wykonanie podłogowej instalacji elektrycznej w sali komputerowej,
- wykonanie nowego oświetlenia LED,
- wykonanie nowego malowania i okładziny podłóg w sali komputerowej,
- wykonanie przebudowy sali komputerowej,
- wykonanie położenia wykładziny PCV w Sali komputerowej
- malowanie pomieszczeń Intendentki oraz Pani Dyrektor zgodnie z projektem budowlanych,
- wykonanie położenia wykładziny w Sali nr 6 na istniejącym parkiecie,
- wykonanie nowych przegród przeciwpożarowych,
- wykonanie nowej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej,
- usprawnienie istniejącej instalacji przeciwpożarowej,
- wykonanie usprawnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- wykonanie przeglądów instalacji na strefie pożarowej ZL II.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ.
5. W załączniku nr I.6 do SWZ zamieszczone zostały również przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż ww. przedmiary robót stanową jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ.
6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SWZ.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
8. W przypadku realizacji zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych wykonawców.
9. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
10. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
11. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
12. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
13. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
14. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na: wykonaniu instalacji sanitarnych, wykonaniu robót murarskich, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ .
15. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 43 SWZ.
16. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 7 wzoru umowy.
17. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy oraz kosztorys szczegółowy uwzględniający wszystkie elementy składowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Maciej Jakuboszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kopanica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-225
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
- "Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze"
- Usługa sprzątania budynków oraz utrzymania czystości na terenach zewnętrznych Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w 2025 roku - obiekty w Międzyrzeczu
- Przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu 2025, na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3.
- Sukcesywne dostawy składników umundurowania funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej - Kamizelek ostrzegawczych, w okresie do 30.06.2026 r.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.