Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00044202/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00059797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00069889/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno —Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim. (1/U/SOSW/2024).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Kazmierza Kirejczyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chojnicka 70
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58/56 222 69
1.5.8.) Numer faksu: 58/56 222 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswstarogard.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4420ae4-b51a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno —Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim. (1/U/SOSW/2024).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4420ae4-b51a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032374/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno —Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim w okresie od lutego do czerwca 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/U/SOSW/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Diagnoza i wskazanie kierunków terapii oraz prowadzenie zajęć z dzieckiem wskazującym potrzeby w tym zakresie przez logopedę, preferowane specjalizacje neurologopeda, surdologopeda lub wczesna interwencja logopedyczna.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- Diagnoza i wskazanie kierunków terapii oraz prowadzenie zajęć z dzieckiem wykazującym potrzeby w tym zakresie przez pedagoga o specjalności oligofrenopedagog lub pedagoga o specjalności surdopedagog, tyflopedagog ze specjalnością oligofrenopedagogiki oraz pedagoga posiadającego kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz edukacji i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III — Zajęcia terapeutyczne w zakresie wspomagania rozwoju psychoruchowego - zajęcia na basenie. Ofertę składa podmiot oferujący usługi rehabilitacyjne na basenie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV — Zajęcia terapeutyczne w zakresie wspomagania rozwoju psychoruchowego - zajęcia na basenie. Ofertę składa pedagog o specjalności oligofrenopedagog posiadający kwalifikacje w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz edukacji i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V — Zajęcia terapeutyczne z rehabilitantem ruchowym lub fizjoterapeutą.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI — Zajęcia terapeutyczne z pedagogiem posiadającym przygotowanie do pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz posiadającego kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII — Zajęcia terapeutyczne z pedagogiem w zakresie integracji sensorycznej SI oraz posiadającego kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII — Zajęcia terapeutyczne z nauczycielem posiadającym przygotowanie pedagogiczne ze specjalnością gimnastyki korekcyjnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX — Zajęcia z terapeutą w zakresie hipoterapii ze specjalnością oligofrenopedagogiki.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X — Zajęcia z terapeutą w zakresie dogoterapii ze specjalnością oligofrenopedagogiki.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 82,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Lorkowska, Katarzyna Bielecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75080111106, 76020609800
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański, Lipinki Szlacheckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Pliszka, Sylwia Osiak, Natalia Buszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71100306901, 81123106042, 90062614301
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański, Trzcińsk, Czersk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medpharama Zakład Opieki Zdrowotnej S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921854774
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sabina Podolna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 82022507725
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Piernicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89031105689
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamila Sztormowska, Agata Klawikowska, Jolanta Landowska, Katarzyna Peplińska. Dagmara Pokojewska, Piotr Ossowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850612004, 87050904645, 92051408968, 73022206660, 88081407161, 75022407539
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański, Kokoszkowy, Zblewo, Owidz, Starogard Gdański, Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80050800942
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77012710836
7.3.4) Miejscowość: Lipinki Szlacheckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Hipoterapii GOŚKA Małgorzata Dróżkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921903260
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA DRÓŻKOWSKA OŚRODEK HIPOTERAPII "GOŚKA"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA DRÓŻKOWSKA OŚRODEK HIPOTERAPII "GOŚKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77012710836
7.3.4) Miejscowość: Lipinki Szlacheckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Remont korytarza na I piętrze oraz szatni na parterze w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim
- Remont Leśniczówki Orle
- Wielobranżowy nadzór inwestorski przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej, w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- Rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej 2702G przy ul. Mostowej w Pinczynie w zakresie budowy drogi dla pieszych, zjazdów- Etap I
- Budowa drogi rowerowej Jabłowo - Koteże
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Organizacja turnusu leczniczo - rehabilitacyjnego dla seniorów zamieszkujących na terenie Gminy Grębocice
- Świadczenie usług rehabilitanta na potrzeby uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Rypinie
- Świadczenie usług na stanowisku psychologa i pedagoga specjalnego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Władysławowo w ramach projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.