Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II- trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II- trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd54d922-ccfb-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Środki finansowe pozyskane z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I. Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie: 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0018.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 702542,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sznelowiec 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla każdego budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskie-go, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr POIS/1.7.1/5/2020.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wprowadzenie robót zamiennych będzie możliwe, jeżeli:
są korzystne dla Zamawiającego lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub dokumentacji projektowej,
pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
pojawią się na rynku części, materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywanej części (elementów) zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy i technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy (tzw. Roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 106322,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sokoła 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla każdego budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskie-go, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr POIS/1.7.1/5/2020.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wprowadzenie robót zamiennych będzie możliwe, jeżeli:
są korzystne dla Zamawiającego lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub dokumentacji projektowej,
pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
pojawią się na rynku części, materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywanej części (elementów) zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy i technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy (tzw. Roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 385140,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Bielskiej 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy każdym modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być zamontowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wy-miarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla każdego budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Śro-dowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskie-go, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr POIS/1.7.1/5/2020.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wprowadzenie robót zamiennych będzie możliwe, jeżeli:
są korzystne dla Zamawiającego lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy,
stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub dokumentacji projektowej,
pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej,
pojawią się na rynku części, materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywanej części (elementów) zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy i technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy (tzw. Roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie w porozumieniu z projektantem.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 211079,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143084,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173482,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Hess UH-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638 106 56 13
7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 60a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173482,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie , część 2. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Sokoła 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;".
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ww. zadanie część II prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298021,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348105,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Hess UH-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638 106 56 13
7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 60a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348105,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatu Pszczyńskiego- Starostwa Powiatowego w Pszczynie
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Przebudowa z rozbudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gogolinie ul. Strzelecka 8-10
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.