Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00173667/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Układanie nawierzchni z kostki betonowej i innych materiałów betonowych oraz zagospodarowanie terenu w Gminie Czersk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Układanie nawierzchni z kostki betonowej i innych materiałów betonowych oraz zagospodarowanie terenu w Gminie Czersk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980948ed-db29-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Układanie nawierzchni z kostki betonowej i innych materiałów betonowych na terenie Gminy Czersk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Układanie nawierzchni z kostki betonowej i innych materiałów betonowych oraz zagospodarowanie terenu w Gminie Czersk - rejon 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Ciąg pieszo-jezdny, ul. Gen. Sikorskiego w Czersku.
1.2. Chodnik, ul. Konopnickiej w Czersku.
1.3. Chodnik, ul. Łąkowa w Czersku.
1.4. Ciąg pieszo-jezdny, ul. Starogardzka w Czersku.
1.5. Ciąg pieszo-jezdny, ul. Przytorowa w Czersku.
1.6. Ciągi piesze, Zapędowo przy świetlicy wiejskiej.
2. Dodatkowe warunki zamówienia:
2.1. Wykonawca uzgodni termin i zasady prowadzenia robót w pasach drogowych z zarządcą dróg.
2.2. Wykonawca zapewni właściwą i zgodną z kodeksem drogowym organizację ruchu.
2.3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan., a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku.
2.4. Przed rozpoczęciem układania kostki na poszczególnych zadaniach Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym.
2.5. Wykonawca uporządkuje teren inwestycji po zakończonych pracach.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie zakresu prac, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
4. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
4.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych,
4.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi,
4.3. wykonywanie czynności związanych z wywozem nadmiaru ziemi,
4.4. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podbudowy z kruszywa /betonu,
4.5. wykonywanie czynności związanych z ustawieniem krawężników/ obrzeży,
4.6. układanie nawierzchni z kostki betonowej,
4.7. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp.,
4.8. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i uporządkowaniem poboczy.
4.9. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 185415,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Układanie nawierzchni z kostki betonowej i innych materiałów betonowych oraz zagospodarowanie terenu w Gminie Czersk - rejon 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Chodnik, Zapora - etap I.
1.1.1. Lokalizację etapu I obrazuje Załącznik nr 1 do OPZ.
1.1.2. Należy wycenić na odcinku 45 mb montaż barier rurowych ze szczeblinami U-11a (fi 60, kolor żółty) wraz z ich wbetonowaniem – odcinek wzdłuż skarpy. Rysunek poglądowy bariery stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.
1.1.3. Na budowanym odcinku chodnika należy wyregulować dwie studnie. W Załączniku nr 3 do OPZ aktualna dokumentacja fotograficzna.
2. Dodatkowe warunki zamówienia:
2.1. Wykonawca uzgodni termin i zasady prowadzenia robót w pasie drogowym z zarządcą drogi.
2.2. Wykonawca zapewni właściwą i zgodną z kodeksem drogowym organizację ruchu.
2.3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan., a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku.
2.4. Przed rozpoczęciem układania kostki na chodniku Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac z Zamawiającym.
2.5. Wykonawca uporządkuje teren inwestycji po zakończonych pracach.
3. Uwaga. Załączona dokumentacja obejmuje szerszy zakres. W ramach zamówienia należy wykonać zakres objęty przedmiarem robót.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
5. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
5.1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych,
5.2. wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi,
5.3. wykonywanie czynności związanych z wywozem nadmiaru ziemi,
5.4. wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podbudowy z kruszywa /betonu,
5.5. wykonywanie czynności związanych z ustawieniem krawężników/ obrzeży,
5.6. układanie nawierzchni z kostki betonowej,
5.7. wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp.,
5.8. wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i uporządkowaniem poboczy.
5.9. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 138201,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138034,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381162,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138034,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. Michał Watrak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552043487
7.3.3) Ulica: Łąg - Kolonia 20
7.3.4) Miejscowość: Łąg
7.3.5) Kod pocztowy: 89-652
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138034,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Zamawiający unieważnił część 2 postępowania o udzielenie zamówienia jw., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę: Usługi drogowo – budowlane Gryga Zbigniew, Kurcze 30, 89-650 Czersk – 214.500,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie - 125.000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336329,05 PLN
INNE PRZETARGI CZERSK
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Opracowanie dokumentacji budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg gminnych z podziałem na 6 części
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Ziołowej i Grzybowej w Czersku
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.