eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłakowoModernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwałach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwałach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897578331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759519

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwałach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988467c7-e41a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021563/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwałach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Boguchwałach (SUW) gm. Miłakowo dz. 294/58, obręb 0002 Boguchwały. Podstawowy zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie:
a) Budowa nowego budynku SUW.
b) Demontaż obecnego ogrodzenia i montaż nowego.
c) Wykonanie jednego zbiornika retencyjnego, izolowanego, zabezpieczonego antykorozyjnie.
d) Modernizację/remont odstojników wód popłucznych.
e) Wykonanie modernizacji oświetlenia.
f) Wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan wraz z montażem armatury; takiej jak filtry z wyposażeniem, aerator, zasuwy, rury, itp.
g) Wykonanie instalacji elektrycznej SUW.
h) Wykonanie ogrzewania i wentylacji.
i) Wykonanie systemu komputerowego i włączenie go do istniejącego systemu znajdującego się w SUW Miłakowo - możliwość sterowania zdalnego.
j) Wykonanie zewnętrznych sieci technologicznych wraz z armaturą.
k) Budowa nowej studni wraz z obudową studni; a także wykonanie obudowy istniejącej studni, z wymianą przewodu tłocznego do SUW.
l) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego – mobilnego, z lekką obudową.
m) Instalacja przepływomierzy w każdym niezbędnym do tego miejscu.
n) Zainstalowanie pomp podwyższenia ciśnienia.
o) Płukanie filtrów przy użyciu wody znajdującej się w zbiorniku retencyjnym.
p) Instalacja lamp UV.
q) Wykonanie szaf sterujących.
r) Montaż zestawu sprężarek do napowietrzania.
s) Montaż dmuchawy do uzdatniania wody.
t) Wykonanie oddzielnych pomieszczeń: chloratora, węzła sanitarnego i biurowego
u) Pełna automatyzacja procesu.
v) Wymiana pompy głębinowej w istniejącej studni i wykonanie nowoczesnego systemu startu.
w) Montaż osuszaczy powietrza.
2. Podstawowy zakres prac:
a) budowa nowego budynku stacji w technologii hali stalowej, na ‘’styk’’ do istniejącego budynku SUW,
b) dostawa i montaż nowego układu technologicznego uzdatniania wody,
c) dostawa i montaż 1 zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 25 m3,
d) budowa nowej studni głębinowej- o wydajności 28 m3/h i planowanej, głębokości > 100 m,
e) budowa sieci/przyłączy wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych,
f) remont zbiorników wód popłucznych,
g) budowa zjazdu z drogi publicznej i komunikacji na terenie stacji,
h) dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego do 50 kW, z lekkim zadaszeniem.
3. Realizacja przedmiotu umowy jest podzielona na 2 etapy:
1) ETAP I zadania – wykonanie dokumentacji projektowej Stacji Uzdatniania Wody wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym budowlanej oraz technicznej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekt budowlany wielobranżowy ma zwierać:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny; projekty konstrukcyjne wraz ze sposobem montażu konstrukcji i urządzeń do podłoża, jeśli będzie taka potrzeba, projekty technologiczne.
Wykonawca w ramach projektu budowlanego i wykonawczego jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania, które są opisane w PFU, a także zaproponować inne niż w PFU jeśli w ten sposób uzyskane mogą być korzyści dla jakości, obniżenia kosztów lub poprawy walorów użytkowych wznoszonych obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian w początkowym okresie prac projektowych.
2) ETAP II zadania – wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. W szczególności:
- Wykonanie robót budowlanych budowy Stacji Uzdatniania Wody oraz niezbędnej infrastruktury zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
- Pełnienie nadzoru autorskiego i geologicznego podczas realizacji robót budowlanych.
- Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych.
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych oraz uzyskanie wymaganych dokumentów w imieniu Zamawiającego związanych z oddaniem obiektu do eksploatacji i użytkowania.
Więc zapisów w SWZ i dokumentacji postepowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
1. GRUPA KDM Sp. z o.o. na kwotę 4.277.514,86 zł brutto
2. DAVAL Dawid Hoffman; F.B. UNIB Daniel Wygonowski na kwotę 3.936.000,00 zł brutto
Ceny obu złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2.551.020,00zł. brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4277514,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.