Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227782/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00227815/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00236889/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00307015/01 - Wynik z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Elektrofizjologii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu- Powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Elektrofizjologii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu- Powtórka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87cc69dc-f551-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iml3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/ZP/P/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Elektrofizjologii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu” przy ul. Armii Krajowej 7 w Sieradzu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe)Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W wykazie należy podać minimum: 1 robotę budowlaną dotyczącą adaptacji pomieszczeń w obiekcie użyteczności publicznej* co najmniej o kubaturze 500 m3 i powierzchni 170 m2 obejmującą swym zakresem roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne, wod.-kan.i sanitarne w tym wentylacja i/lub klimatyzacja, gazowe, teletechniczne, o wartości
robót budowlanych co najmniej 1 500 000,00 zł brutto oraz wykonania 1 kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji pomieszczeń dla obiektu użyteczności publicznej co najmniej o kubaturze 500 m3 i powierzchni 170 m2 (obejmującej co najmniej projekt budowlany oraz projekt wykonawczy), co do której uzyskano prawomocne pozwolenie na
budowę.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień:
co najmniej 1 osoba:
• posiadająca/e uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadająca
uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
• posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, pełniąca jednocześnie obowiązki kierownika budowy, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat,
licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej zrealizowanej (minimum projekt wykonawczy) inwestycji polegającej na adaptacji pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej;
• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazów bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 3 lat licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w
okresie pełnił samodzielną funkcję techniczną;
• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 3 lat, licząc
od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił samodzielną funkcję techniczną;
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W wykazie należy podać minimum: 1 robotę budowlaną dotyczącą adaptacji pomieszczeń w obiekcie użyteczności publicznej* co
najmniej o kubaturze 500 m3 i powierzchni 170 m2 obejmującą swym zakresem roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne,
elektryczne, wod.-kan.i sanitarne w tym wentylacja i/lub klimatyzacja, gazowe, teletechniczne, o wartości robót budowlanych co
najmniej 1 500 000,00 zł brutto oraz wykonania 1 kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji pomieszczeń dla obiektu
użyteczności publicznej co najmniej o kubaturze 500 m3 i powierzchni 170 m2 (obejmującej co najmniej projekt budowlany oraz
projekt wykonawczy), co do której uzyskano prawomocne pozwolenie na budowę.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji
zawodowych oraz uprawnień:
co najmniej 1 osoba:
• posiadająca/e uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadająca
uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej adaptacji
pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
• posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
pełniąca jednocześnie obowiązki kierownika budowy, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania
decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej
zrealizowanej (minimum projekt wykonawczy) inwestycji polegającej na adaptacji pomieszczeń obiektu użyteczności publicznej;
• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazów bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww.
uprawnienia od co najmniej 3 lat licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił
samodzielną funkcję techniczną;
• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – upoważniające do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą ww. uprawnienia od co najmniej 3 lat, licząc od daty
wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym w okresie pełnił samodzielną funkcję techniczną;
Forma wykazu według załącznika nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SWZ-oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg
załącznika nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy
-oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika nr 8 do SWZ – jeżeli
dotyczy
-zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy
-pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/iml
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie robót budowlanych, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.