Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359011/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10 w Poznaniu, Szkoła Podstawowa nr 38 w Poznaniu w okresie 01.09.2023r. do 30.06.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 10
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383923498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Brandstaettera 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-659
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp38.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp38.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0b3e30c-3dc0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10 w Poznaniu, Szkoła Podstawowa nr 38 w Poznaniu w okresie 01.09.2023r. do 30.06.2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b3e30c-3dc0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP10.231.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje –
a. świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowywania, dostawy i wydawania gotowych posiłków - obiad (catering)
dla średnio 180 dzieci w wieku 7 - 15 lat uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 w Poznaniu (Szkoły Podstawowej nr 38 w Poznaniu), w okresie 01.09.2023r. do 30.06.2024r.
b. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zakresie możliwości wydłużenia realizacji usługi na kolejny rok szkolny (tj. 2024/2025) zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 30 maja 2024r.
c. najem pomieszczeń i wyposażenia od szkoły przeznaczonych do wydawania posiłków. Wykonawca poza czynszem (zgodnie
z wymogami istotnych postanowień umowy) będzie ponosił koszty opłat eksploatacyjnych takich jak: energia elektryczna, woda
i wywóz nieczystości, podatek od nieruchomości. Koszty naliczane będą ryczałtem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ WYRWA "U PAWEŁKA" CATERING I ZAOPATRZENIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630464938
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ WYRWA "U PAWEŁKA" CATERING I ZAOPATRZENIE
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ WYRWA "U PAWEŁKA" CATERING I ZAOPATRZENIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-17 do 2024-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w Obiekcie Socjalnym GDDKiA, w zakresie remontu budynków A,C,D
- "Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" (postępowanie powtórzone)
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 181 odcinek Chełst-Drawsko od km 12+100 do km 14+600.
- Roboty budowlane - 3 ZADANIA (ZP 68/24)
- Usługa przeprowadzenia animacji podczas ferii zimowych w terminie od 18.01.2025 do 02.02.2025 na terenie strefy Aquaparku.
- AD/ZP/136/24 "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Górowie Iławeckim z podziałem na dwie lokalizacje tj. przy ul. Sikorskiego 22 oraz przy ul. Szkolnej 4
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Górowie Iławeckim
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w formie cateringu gotowych potraw dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Rzeczenica
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. J. Piłsudskiego we Wrocławiu CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie
- "Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Tenczynie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.