eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZagospodarowanie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 39



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 39

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000729422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 39

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tischner-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tischner-wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lo2.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 39

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc087c7d-a42d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 39”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086315/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.21.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1940900,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 39”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „ARCHITEKT” Studio Projektowe Paweł Kuczyński z Rybnika oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1190/21 z dnia 29.06.2021 r.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Przesadzenie istniejących, młodych drzew kolidujących z inwestycją;
2) Rozbiórka schodów zewnętrznych do budynku: SCH „A” przy sali gimnastycznej, SCH „B” przy windzie, SCH „C” przy wejściu do piwnicy, SCH „D” przy wejściu bocznym, wschodnim wraz z dobudówką pod schodami;
3) Wycinka czterech drzew;
4) Mechaniczne usunięcie pozostałości karpiny na skarpie przy zachodniej granicy nieruchomości;
5) Demontaż elementów małej architektury: stojaki na rowery, maszt na flagę wraz z fundamentem;
6) Rozbiórka betonowego koryta odwadniającego wraz z wpustem żeliwnym i betonową studzienką ściekową na placu od strony zachodniej;
7) Roboty rozbiórkowe nawierzchni;
8) Demontaż fragmentów ogrodzenia wraz z bramą wjazdową;
9) Demontaż starych piłkochwytów od strony zachodniej;
10) Rozbiórka schodów terenowych (2 szt.) zlokalizowanych od strony elewacji północnej budynku;
11) Wywóz gruzu wraz z utylizacją na koncesjonowanym składowisku.
12) Wykonanie przekopów kontrolnych w celu lokalizacji istniejącego uzbrojenia;
13) Zdjęcie humusu;
14) Niwelacja terenu „zielonego”;
15) Wykopy pod montaż prefabrykowanej ściany oporowej w miejscu projektowanego miejsca gromadzenia odpadów stałych wraz z zabezpieczeniem ścian wykopu;
16) Odkopanie wybranych ścian fundamentowych budynku szkoły w celu wykonania robót izolacyjnych wraz z zabezpieczeniem ścian wykopu;
17) Miejscowe obniżenie poziomu wody gruntowej za pomocą igłofiltrów;
18) Niwelacja terenu, wykonywanie korytowania i ukształtowanie spadków pod projektowane place, drogę manewrową, chodniki;
19) Rozścielenie humusu i wykonanie nowych trawników dywanowych;
20) Nasadzenie roślinności ozdobnej (w tym klombów i nasadzeń zastępczych);
21) Wywóz gruntu z wykopów wraz z utylizacją na koncesjonowanym składowisku;
22) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu w miejscach kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu zgodnie z wydanymi uzgodnieniami branżowymi;
23) Badanie zagęszczenia podłoża i podbudów lekką płytą dynamiczną;
24) Ułożenie krawężników betonowych zwykłych, najazdowych oraz łukowych wokół placów, drogi manewrowej i zjazdu;
25) Ułożenie obrzeży betonowych wzdłuż chodników i opaski;
26) Przebudowa zjazdu i remont drogi manewrowej z kostki betonowej o gr. 8 cm, na projektowanych podbudowach drogowych stabilizowanych georusztem trójosiowym typu 2;
27) Wykonanie placów manewrowych, miejsca na rowery, miejsca na gromadzenie odpadów z kostki betonowej o gr. 8 cm, na podbudowach drogowych stabilizowanych georusztem trójosiowym typu 2;
28) Wykonanie chodników i opaski przy budynku z kostki betonowej o gr. 6 cm, na projektowanych podbudowach chodnikowych;
29) Wykonanie chodnika z płyt betonowych pozyskanych z rozbiórki;
30) Wymalowanie oznakowania poziomego farbami do znakowania jezdni (miejsce dla niepełnosprawnych);
31) Montaż oznakowania pionowego;
32) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych segmentu łącznika i pozostałych ścian części podpiwniczonej segmentów północnych budynku szkoły;
33) Wykonanie nowych schodów: SCH „A” przy sali gimnastycznej w konstrukcji żelbetowo-stalowej, SCH „B” przy windzie w konstrukcji żelbetowo-stalowej, SCH „C” przy wejściu do piwnicy w konstrukcji żelbetowej wraz ze ścianą oporową, SCH „D” przy wejściu bocznym, wschodnim w konstrukcji żelbetowo-stalowej;
34) Zamurowanie otworu w ścianie piwnicy po zlikwidowanej dobudówce pod schodami;
35) Montaż systemowej wycieraczki przy wejściu SCH „C”;
36) Montaż systemowego ogrodzenia panelowego (w tym bram i furtki) wraz z wykonaniem fundamentów pod słupki ogrodzenia;
37) Montaż żelbetowej, prefabrykowanej ściany oporowej na kruszywie łamanym, stabilizowanym mechanicznym, podkładzie betonowym i podsypce piaskowej wydzielającej miejsce gromadzenia odpadów stałych;
38) Montaż odwodnienia liniowego w postaci korytka betonowego przy ścianie fundamentowej;
39) Montaż elementów małej architektury wraz z fundamentami (kosze na śmieci, ławki, stojaki na rowery);
40) Rozbiórka przewodów i studni kanalizacji deszczowej kolidujących z projektowanym uzbrojeniem terenu;
41) Rozbiórka studni kanalizacyjnych kolidujących z projektowanym uzbrojeniem terenu;
42) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu w miejscach kolizji, skrzyżowań i zbliżeń z projektowanym uzbrojeniem terenu zgodnie z wydanymi uzgodnieniami branżowymi;
43) Montaż drenażu opaskowego (w tym wykonanie przecisku pod segmentem łącznika): rury, obsypka z żwiru płukanego w geowłókninie i studzienki drenarskie;
44) Montaż zewnętrznych odcinków wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej (w tym wymiana wybranych przykanalików odprowadzających wody deszczowe z rur spustowych z dachu): rury, studzienki kanalizacyjne, studzienki ściekowe z wpustami żeliwnymi;
45) Udrożnienie istniejącego przyłącza kanalizacji deszczowej oraz istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej na odcinku od studni Di3 – Di2.
46) Montaż zewnętrznych odcinków wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej: rury, studzienki kanalizacyjne;
47) Udrożnienie istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej;
48) Przebudowa istniejącego przyłącza wody wraz z przebudową niezbędnej armatury wewnętrznej;
49) Przebudowa istniejącego przyłącza gazu wraz z zabudową nowej, wolnostojącej szafki gazowej w pasie zieleni od strony wschodnie elewacji budynku szkoły.
Roboty prowadzone będą przy obiekcie czynnym – placówce oświatowej.
3. Rozbiórkę dobudówki wraz ze schodami, spocznikiem i kominem zlokalizowanym od strony elewacji wschodniej wykonano w 2021 roku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2195258,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2695220,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2257000,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Łukasz Szczyrba, pełnomocnik-wspólnik "Szczyrba s.c. Jadwiga szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jadwiga Szczyrba - wspólnik "Szczyrba s.c. Jadwiga szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba"; Marcin Szczyrba - - wspólnik "Szczyrba s.c. Jadwiga szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242702252

7.3.3) Ulica: Wiejska 18

7.3.4) Miejscowość: Rogów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia obejmującą wykonanie nawierzchni z kostki betonowej podwykonawcy - "TEL-BRUK" Radosław Telenga, ul. Gen. Romualda Traugutta 65, 42-215 Częstochowa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2257000,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.