Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093817/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00213469/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00214016/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w Gminie Dobiegniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7611001
1.5.8.) Numer faksu: 95 7644041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnejw Gminie Dobiegniew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4b50386-c42e-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobiegniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.1.2024.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1467667,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie przyłączy wodno- kanalizacyjnych w gminie Dobiegniew oraz przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Podlesiec w zakresie umożliwiającym użytkowanie sieci oraz budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym załączoną do niniejszej SWZ dokumentacją. Zamówienie obejmuje 3 zadania cząstkowe:Zadanie nr 1 – Przyłącze wody do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Dobiegniew, ul. Mierzęcińska, dz. Nr 392, 421, 425/3 425/4 obręb 13 Dobiegniew. Zadanie obejmuje wykonanie ok 571,5 m przyłącza. Nieruchomość, do której projektuje się przyłącze znajduje się na terenie działki 425/4, projektowane przyłącze będzie zasilane
z istniejącej sieci wodociągowej ⌀ 100 zlokalizowanej na działce nr 392.
Zaprojektowano przyłącze w technologii polietylenowej. Włączenie do istniejącego wodociągu DN 100 należy wykonać za pomocą trójnika kołnierzowego DN100/80/100 połączonego z wielozakresowym łącznikiem z funkcją zabezpieczenia przed przesunięciem do różnego rodzaju rur połączonego z zasuwą kołnierzową DN 80. Armatura powinna być wykonana z żeliwa sferoidalnego z o ringowym uszczelnieniem trzepienia i miękkim uszczelnieniem klina. Przyłącze wykonać z rur PE o średnicy DN 90. W punkcie oznaczonym na planie zagospodarowania terenu symbolem W18 projektowane przyłącze należy zakończyć nadziemnym hydrantem p.poż. DN80. Należy wykonać studnię wodomierzową na terenie działki z dostępem od strony drogi z zestawem wodomierzowym z wodomierzem JS 1,5 (qs = 1,5- 2,5 m3/h) Dn20 montowanym na konsoli i zaworami antyskażeniowymi typu EA. Wodomierz powinien posiadać meteorologiczną klasę dokładności min. B.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12a. Zadanie nr 2 – Budowa przyłączy wodno- kanalizacyjnych do nowej sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w m. Grąsy, Grąsy Kolonia i Starczewo, obręb Grąsy, gm. Dobiegniew.
Przedmiotem inwestycji jest budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do podłączenia budynków w ww. miejscowościach. Celem inwestycji jest wykonanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych. Zakres opracowania obejmuje przyłącza zewnętrzne: wodociągowe doprowadzające wodę do budynków i kanalizacyjne odprowadzające ścieki bytowo-gospodarcze z budynków.
Projektowane odcinki przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego zlokalizowany będzie w obrębie działki poszczególnych właścicieli.
Ścieki odprowadzone będą do istniejącej sieci kanalizacyjnej PCV 200 a przyłącze wodociągowe podłączone do istniejącej sieci wodociągowej Dz 90 PE.Zakres opracowania obejmuje m.in:
- przyłącza kanalizacyjne Dz 160 PCV SN8 sztuk 42 o łącznej długości 915,77 m,- przyłącza kanalizacyjne Dz 160 PP SN12 sztuk 1 o łącznej długości 50,46 m,- studnie kanalizacyjne Dz 315 PP sztuk 66,- przyłącze wodociągowe Dz 32 PE RC sztuk 3 o łącznej długości 108,93 m,
- studnie wodociągowe Dz 400 PP sztuk 3.Obszar wraz z lokalizacją inwestycji został przedstawiony w części graficznej opracowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12b.Zadanie nr 3- Przedmiotem zadania jest przebudowa stacji wodociągowej w m. Podlesiec, gm. Dobiegniew w systemie zaprojektuj – wybuduj (działki nr 8/29,20/1).
Założenia do wykonania przebudowy stacji uzdatniania wody zawarto w PFU i dotyczą:1. Ujęcie wody podziemnej1.1. Przebudowa szybu obudowy studni ST 1 i ST 2. Przewiduje się montaż obudów studni naziemnych. Zaprojektowano obudowy naziemne z laminatu poliestrowo-szklanego. W ramach przebudowy studni rozebrany zostanie nasyp ziemny oraz istniejące betonowe obudowy studni. W ich miejsce wybudowane zostaną naziemne kompletne obudowy wykonane z podstawy o konstrukcji stalowej w osłonie z laminatu poliestrowo-szklanego oraz pokrywy obudowy składającej się z dwóch elementów (wewnętrznego i zewnętrznego) wykonanych z laminatu poliestrowo-szklanego. Przestrzeń pomiędzy elementami wypełniona jest warstw ocieplających z pianki poliuretanowej grubości 50 mm. Szczegóły i opis wg PFU i wg części graficznej opracowania.1.2. Urządzenia pompowe studni ST1 i ST2· wymagane ciśnienie wody na wyjściu rurociągu do sieci wodociągowej P = 0.40 MPa
( 40,00 m) · geometryczna różnica wysokości pomiędzy studnią ST 1 i ST 2 stacją wodociągową 0,40 m· głębokość ustabilizowanego zw. wody 4,30 m
· depresja zw. wody 4,65 m· strata ciśnienia w obudowie studni 0.50 m· strata ciśnienia w rurociągu 3,70 m· strata ciśnienia w stacji wodociągowej 6,00 m· Razem 58,75 m słupa wody1.3. Przyłącza studni ST 1 i ST 2 do stacji uzdatniania wody. W ramach planowanych prac przewiduje się przebudowę rurociągów przyłączeniowych
ujęcia wody podziemnej ST 1 i ST 2- wymiana rurociągów tłocznych ujęcia wody do budynku SUW na rurociągi z rur PE Æ 90 mm długość L = 228,0 m dla studni ST2 i L = 8,0 m dla studni ST 1.
- wymiana kabli energetycznych zasilających pompy głębinowe
- ułożenie kabli sygnalizacji otwarcia włazu obudowy studni
- ułożenie bednarki2. Stacja uzdatniania wody – przebudowa urządzeń technologicznych. Przewiduje się całkowity demontaż istniejących urządzeń stacji uzdatniania wody ze względu na ich całkowitą dekapitalizację.W ramach prowadzonych robót przewiduje się: - montaż dwóch filtrów ciśnieniowych, - montaż armatury rozdzielczej i zaporowej,- montaż urządzeń do napowietrzania wody, - montaż urządzeń do płukania filtrów,
- sterowanie pracą pomp,- montaż instalacji elektrycznej, alarmowej, instalacji umożliwiającej zdalne sterowanie urządzeniami,- montaż dozownika podchlyronu sodu,- montaż urządzeń do wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - pozostałe prace opisane w PFU. 3. Sterowanie i automatyka, w tym: 3.1. Zasilanie elektryczne budynku stacji uzdatniania wody3.2. Instalacje wewnętrzne – stacja uzdatniania wody.3.3. Montaż rozdzielnicy RG.3.4. Linia sygnałowa do czujników poziomu w studniach głębinowych3.5. Linie kablowe 0,4 kV zewnętrzne3.6. Agregat prądotwórczy -W celu zabezpieczenia ciągłości dostawy wody , również w okresach przerw w zasilaniu w energię elektryczną rozdzielnia energetyczna będzie dostosowana do zasilania w energię z agregatu prądotwórczego.
3.7. UWAGI zawarte w PFU: Rozdzielnie główną RG należy wykonać jako rozdzielnie szafową o stopniu ochrony min. IP44, która będzie zawierać niezbędną aparaturę zabezpieczającą, łączeniową, sterowniczą oraz sygnalizacyjną. Całość robót wykonać zgodnie z PFU, aktualnymi PN oraz Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i montażowych. 4. Stacja uzdatniania wody - budynek
Remont budynku stacji uzdatniania wody .Opis podstawowych prac remontowych jakie inwestor zamierza wykonać: dach, elewacja, roboty wewnątrz obiektu oraz na zewnątrz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1431591,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami objętymi zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych.Do Wykonawcy należy zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie, w tym m.in.:
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego .
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. Nie ustala się liczby pobytów Wykonawcy na budowie, ponieważ przyjęte obowiązki Wyko-nawcy muszą zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót,
w tym bieżące potrzeby wynikające z warunków realizacji robót.
Ponadto ustala się, że na wezwanie Zamawiającego w sprawach nie cierpiących zwłoki Wykonawca (Koordynator zespołu) zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy w najbliższym dniu roboczym i podjęcia czynności objętych umową. Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku nr 13 do SWZ (nadzór inwestorski).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 36076,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp (część 1) oraz na podstawie art. 310 ustawy Pzp (część 2). Ze względu na to, że dla części 1 nie złożono żadnej oferty a zadanie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, gdzie brak wyboru wykonawcy realizującego którąkolwiek z części zamówienia skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania konieczne staje się unieważnienie również części 2 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DOBIEGNIEW
więcej: przetargi DOBIEGNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.