Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzeń Vecoplan, Weima i Lindner Jupiter 2200 Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzeń Vecoplan, Weima i Lindner Jupiter 2200 Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-009096fa-d580-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr PZP.271/20.2023-TP, w żadnej z 3 części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Ogłoszenie o wyniku postępowaniu Ogłoszenie nr 2024/BZP 00040558 z dnia 2024-01-16
W obecnie prowadzonym postępowaniu w trybie z wolnej ręki warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne
Art. 305. pkt 2 stanowi [Warunki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki] Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7c5b6f45-9a67-11ee-ba3b-4e891c384685
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/20a.2023-WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 581240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 170880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy – noży do urządzenia Lindner Jupiter 2200 będącego w posiadaniu Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 120360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A
7.3.4) Miejscowość: GORLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A
7.3.4) Miejscowość: GORLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ Mirosław Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381044801
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 60 A
7.3.4) Miejscowość: GORLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW PAWŁOWSKI FIRMA USŁUGOWA MECHANIKI PRECYZYJNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.