Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00370659/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2024/BZP 00222316/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja 20 studiów przypadku (case study) dla wskazanych lokalizacji łącznie 200 IDI oraz 6 (FGI) w 6 lokalizacjach wdrażających pomoc sąsiedzką
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PRACY I SPRAW SOCJALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bellottiego 3 B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipiss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d3dee72-4064-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja 20 studiów przypadku (case study) dla wskazanych lokalizacji łącznie 200 IDI oraz 6 (FGI) w 6 lokalizacjach wdrażających pomoc sąsiedzką2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d3dee72-4064-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w lokalnej społeczności, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest częścią projektu „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” realizowanego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych oraz Fundację FLEXI-MIND dzięki środkom Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym).1. W każdej z 20 lokalizacji wskazanych w Tabeli 1 zostanie przeprowadzonych 10 wywiadów pogłębionych (IDI) - realizowanych osobiście z użyciem sprzętu nagrywającego lub za pomocą komunikatora on-line umożliwiającego połączenie wizyjne i głosowe oraz nagrywanie wywiadu z osobami wdrażającymi lub realizującymi działania w ramach projektu. Realizacja 6 wywiadów grupowych (FGI) z osobami zaangażowanymi realizację usług sąsiedzkich w 6 lokalizacjach wdrażających pomoc sąsiedzką w formie innowacji społecznej, w tym w 3 lokalizacjach projektu „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” (spośród wyżej wymienionych, w których będą realizowane badania IDI) i 3 pozaprojektowych, wraz z opracowaniem raportu zbiorczego z badań FGI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDBAD pracownia doradczo badawcza Maciej Mroczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292561498
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki 6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-450
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa wdrażania Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027"
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.