eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku - WARZYWA grupa I i II (zamówienie z podziałem na 2 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku – WARZYWA grupa I i II (zamówienie z podziałem na 2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku – WARZYWA grupa I i II (zamówienie z podziałem na 2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8283a88a-eafb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2022 roku - WARZYWA I OWOCE z podziałem na dwie części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw warzyw z grupy I do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w załączniku nr 5 do SWZ, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% wartości brutto umowy (o której mowa w §3 ust 2 – projektu umowy). Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.
6. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
7. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – do 2 razy w tygodniu dla każdego z odbiorców.
8. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych
z odbiorcą. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefoniczny z odbiorca.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, po mobilizacyjnym rozwinięciu, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych przez organy władzy państwowej, w tym w sytuacjach kryzysowych w rozumieniu ustawy z dnia 26.04.2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości
i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz do zapewnienia dostaw do miejsc wskazanych przez Zamawiającego lub odbiorcę na terenie całego kraju wg cen zaoferowanych przez wykonawcę. Maksymalne dobowe ilości potrzeb wynoszą 10% pozycji asortymentowej wyszczególnionej w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A i nr 1B do SWZ).
10. Zmiany, o których mowa powyżej mogą następować wyłącznie w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i ilości zaoferowanej przez wykonawcę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia przy zachowaniu następujących warunków:
1) przesunięcia wynikają z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy;
2) przesunięcia nie mogą przekroczyć 50% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załącznikach nr 1A i nr 1B do SWZ- formularze kalkulacji ceny ofertowej, w zależności od części (zadania), o które ubiegać będzie się Wykonawca;
3) przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 116764,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw warzyw z grupy II do bieżącego żywienia wojsk w roku 2022
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania stanowią: dokumenty określone w załączniku nr 5 do SWZ, opracowane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie. Załącznik ten jest integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% wartości brutto umowy (o której mowa w §3 ust 2 – projektu umowy). Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.
6. Dla ww. zamówienia obowiązuje 4 magazyny dostaw:
1) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Rzeszów – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
2) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Nisko – ul. Sandomierska 20 Nisko.
3) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Jarosław – ul. 3 Maja 80 Jarosław.
4) Magazyn żywnościowy Grupy Zabezpieczenia Przemyśl – ul. 29 Listopada 1 Przemyśl.
7. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością – do 2 razy w tygodniu dla każdego z odbiorców.
8. Dostawa towaru nastąpi w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych
z odbiorcą. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefoniczny z odbiorca.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, po mobilizacyjnym rozwinięciu, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych przez organy władzy państwowej, w tym w sytuacjach kryzysowych w rozumieniu ustawy z dnia 26.04.2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości
i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz do zapewnienia dostaw do miejsc wskazanych przez Zamawiającego lub odbiorcę na terenie całego kraju wg cen zaoferowanych przez wykonawcę. Maksymalne dobowe ilości potrzeb wynoszą 10% pozycji asortymentowej wyszczególnionej w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A i nr 1B do SWZ).
10. Zmiany, o których mowa powyżej mogą następować wyłącznie w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i ilości zaoferowanej przez wykonawcę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia przy zachowaniu następujących warunków:
1) przesunięcia wynikają z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy;
2) przesunięcia nie mogą przekroczyć 50% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załącznikach nr 1A i nr 1B do SWZ- formularze kalkulacji ceny ofertowej, w zależności od części (zadania), o które ubiegać będzie się Wykonawca;
3) przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 196104,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289586,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440066,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.