Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167122/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków czystości dla gmachu głównego UWr.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków czystości dla gmachu głównego UWr.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e487f1-d44e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009113/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zamówienie środków czystości dla gmachu głównego UWr - ZOGG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.13.2023.ECS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 765729,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla gmachu głównego Uniwersytetu Wrocławskiego z wniesieniem do magazynu znajdującego się na parterze.
2. Przedmiot umowy będzie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Szczegółowy zakres dostawy znajduje się w Opis Przedmiotu Zamówienia/Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, oraz we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33761000-2 - Papier toaletowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32523,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78884,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32523,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ALGA Paweł Pinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221532595
7.3.3) Ulica: Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: Wierzbno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32523,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- "Dostawa środków czystości i do dezynfekcji oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój".
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.