Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257983/01 - Wynik z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i instalacja komponentów serwerowych wraz z wskazanymi usługami wsparcia i gwarancji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914256100
1.5.8.) Numer faksu: 914256103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja komponentów serwerowych wraz z wskazanymi usługami wsparcia i gwarancji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a28f2d8c-274d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00133157/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa szafy serwerowej, przełączników FC, serwera oraz macierzy SSD
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie
dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniportalu, który dostępny
jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, epuapu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@wup.pl.
Zamawiający zaleca korzystanie z miniportalu i epuap jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie
wymagane zgodnie z niniejszą SWZ, tzn. celem złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych,
oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 pzp, przedmiotowych środków dowodowych i
pełnomocnictw, natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazania w postępowaniu pozostałych
dokumentów, oświadczeń, zawiadomień i informacji) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty
elektronicznej adres e-mail: przetargi@wup.pl ; instrukcja użytkowania miniportalu dostępna jest pod
adresem: https://www.uzp.gov.pl
2. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w Rozdział II SWZ Ochrona Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.128.ASzu.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja komponentów serwerowych składających się
z oprogramowania, szafy serwerowej, listwy zasilającej ePDU, serwera, przełącznika
sieciowego oraz macierzy dyskowej wraz z wskazanymi usługami wsparcia i gwarancji. Serwer,
szafa serwerowa, przełącznik sieciowy, listwa zasilająca ePDU oraz macierz dyskowa muszą
być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2021 roku oraz pochodzić z
legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31214100-0 - Przełączniki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) KRYTERIUM I: Cena (C) – waga kryterium 60
2) KRYTERIUM II: Termin gwarancji na dostarczony sprzęt (TG) – waga kryterium 20
3) KRYTERIUM III: Czas realizacji – (CZR) waga kryterium 20
Szczegółowo określone w Rozdziale XVIII Kryteria oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i
sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: KRYTERIUM II: Termin gwarancji na dostarczony sprzęt (TG)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: KRYTERIUM III: Czas realizacji – (CZR)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środkówdowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami /cechami/
kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ:
a) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 0.2: Serwer, szafa serwerowa, przełącznik sieciowy,
listwa zasilająca ePDU oraz macierz dyskowa muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie
wcześniej niż w I kwartale 2021 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na
terenie Unii Europejskiej. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone
do oferty.
b) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 0.6: Dostarczone z ofertą oświadczenie
producenta/dystrybutora że oferowany sprzęt nie jest przeznaczony przez producenta do
wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
c) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.2: Wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą
oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
d) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.3: Wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą wydruku
ze strony potwierdzający osiągany wynik dla zaoferowanego procesora z pkt. 4 Tabeli.
e) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.4: Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 17
Tabeli muszą być oświadczone przez producenta lub wykonawcę oraz dostarczone wraz z
ofertą, tj: Zgodność z CE i WEEE:
• Wydruk ze strony www.windowsservercatalog.com potwierdzający że oferowany serwer
znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla
systemów Microsoft Windows 2012, Microsoft Windows 2012 R2, Microsoft Windows 2016,
Microsoft Windows 2019
• Wydruk ze strony www.vmware.com potwierdzający że oferowany serwer znajduje się na liście
kompatybilności systemu ESXi w wersji 6.0U3, 6.5, 6.7
f) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 5.2: Wymagane jest dołączenie wraz z ofertą
oświadczenia Producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez Producenta.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zmawiającego wymagania/cechy/kryteria.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki
dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.
6. Postanowienia pkt 5 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy
potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo
zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środkówdowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami /cechami/
kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ:
a) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 0.2: Serwer, szafa serwerowa, przełącznik sieciowy,
listwa zasilająca ePDU oraz macierz dyskowa muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie
wcześniej niż w I kwartale 2021 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na
terenie Unii Europejskiej. Wymagane jest oświadczenie producenta lub dystrybutora dołączone
do oferty.
b) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 0.6: Dostarczone z ofertą oświadczenie
producenta/dystrybutora że oferowany sprzęt nie jest przeznaczony przez producenta do
wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
c) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.2: Wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą
oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
d) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.3: Wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą wydruku
ze strony potwierdzający osiągany wynik dla zaoferowanego procesora z pkt. 4 Tabeli.
e) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 4.4: Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 17
Tabeli muszą być oświadczone przez producenta lub wykonawcę oraz dostarczone wraz z
ofertą, tj: Zgodność z CE i WEEE:
• Wydruk ze strony www.windowsservercatalog.com potwierdzający że oferowany serwer
znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla
systemów Microsoft Windows 2012, Microsoft Windows 2012 R2, Microsoft Windows 2016,
Microsoft Windows 2019
• Wydruk ze strony www.vmware.com potwierdzający że oferowany serwer znajduje się na liście
kompatybilności systemu ESXi w wersji 6.0U3, 6.5, 6.7
f) W Opisie przedmiotu zamówienia pkt 5.2: Wymagane jest dołączenie wraz z ofertą
oświadczenia Producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez Producenta.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zmawiającego wymagania/cechy/kryteria.
Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do
SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez miniportal. Szczegółowy opisano w Rozdziale XII oraz XVII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz zofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy).
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże Zamawiającemu wartość brutto i netto
przedmiotu zamówienie oraz ceny jednostkowe, które Wykonawca uwzględni na FVAT, tj.:
1) Szafa serwerowa RACK 1
2) Stelażowa jednostka dystrybucji zasilania – ePDU 1
3) Przełącznik SAN 2
4) Serwer 1
5) Macierz dyskowa 1
6) Oprogramowania 1
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.