eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaWykonanie operatów szacunkowych -zamówienie podobne



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych
-zamówienie podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eperyga@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych
-zamówienie podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13694d12-b597-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029359/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Wykonanie operatów szacunkowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadn. prawne: zgodnie z art. 305 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. Wykonanie usług zostanie zlecone dotychczasowemu Wykon., sporządzającemu operaty szacunkowe, tj. ANNA RÓJ, RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY BIEGŁY SĄDOWY, Katowice. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia podstawowego zostało zamieszczone w BZP w dniu 30.09.2019 r. pod nr 510205919-N-2019.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 25.09.2019 r.
Łączna wartość zamówienia wynosi 353 658,52 PLN (netto), w tym wartość zamówienia podstawowego wyniosła 235 772,35 PLN (netto). Realizacja zamówienia dotyczyć będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia na usługi podobne wynosi 117 886,17 PLN (netto) i stanowi 50% wartości szac. zam. podst. Możliwość zam. podobn. została przewidziana w ogłoszeniu o zam. podst.
c.dalszy w sekcji VI.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WPO. 271.4.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 117886,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie operatów szacunkowych/opinii zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału.
Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.
Wykonanie operatów szacunkowych/opinii zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Operat szacunkowy/opinię należy wykonać w formie pisemnej, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, w 1 egz. w wersji papierowej lub ilości większej, wskazanej w pisemnym zleceniu, wraz ze wszystkimi załącznikami, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 ze zm.) i rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 555). Zamawiający może zażądać również przekazania wersji elektronicznej operatu, np. mailowo.
3. Wykonawca jest zobowiązany stosować przepisy prawa i standardy zawodowe, kierować się zasadami etyki zawodowej i wykonywać czynności ze szczególną starannością.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
5. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiści w siedzibie Zamawiającego na każde żądanie telefoniczne, SMS-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w umowie zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, SMS-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni roboczych, lub w innym terminie, określonym w zleceniu, licząc od następnego dnia po dniu odebrania zlecenia.
9. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów szacunkowych/opinii. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia.
10. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego z przekazania operatów szacunkowych/opinii.
11. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego zobowiązany będzie dołączyć niżej wskazane dokumenty:
a) protokół z badania księgi wieczystej,
b) dokumentację fotograficzną - minimum 4 fotografie o wymiarach min.7 cm x 13 cm - w przypadku operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej,
c) kopię dokumentu ubezpieczenia, o którym mowa w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, aktualnego na dzień sporządzenia operatu szacunkowego.
12. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: informację z rejestru gruntów, informację z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu - informację ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta lub decyzję o warunkach zabudowy wraz z załącznikiem graficznym, jeżeli była wydana.
13. Wszystkie materiały i dokumenty otrzymane od Zamawiającego, Wykonawca wykorzysta tylko do wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w umowie, i potwierdzi tę okoliczność w formie pisemnej.
15. Wszelkie rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a otrzymanymi materiałami, stwierdzone podczas oględzin nieruchomości, Wykonawca niezwłocznie zgłosi Zamawiającemu.
16. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 11, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
17. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
18. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia (jeżeli wartość nieruchomości nie uległa zmianie), zobowiązuje się, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do sporządzenia klauzuli aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego, i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
19. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
20. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości uległa zmianie po upływie 12 miesięcy, a przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego, i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
21. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku uchylenia decyzji przez organ II instancji lub przez sąd administracyjny oraz w przypadku jego zakwestionowania przez organizację zawodową rzeczoznawców majątkowych, z powodu błędu lub innej wady operatu, i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
22. Wykonawca zobowiązany jest do kolorowego wydruku wszystkich załączników graficznych we wszystkich egzemplarzach operatów szacunkowych.
23. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia (wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym) jest siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
24. Wykonawca, realizując przedmiot zamówienia, jest zobowiązany uwzględnić tryb pracy Zamawiającego, w szczególności godziny pracy i załatwianie prac.
25. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem umowy, której jest stroną, a której przedmiotem są czynności wskazane w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności.
26. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 50% maksymalnej nominalnej wartości umowy.

Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Rój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442016159

7.3.3) Ulica: ul. ks. Bpa H. Bednorza 1/29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.