Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00014729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00018598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00025662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej
w Bobulczynie, gm. Ostroróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 31 710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiejw Bobulczynie, gm. Ostroróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7776d81e-abc8-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej w Bobulczynie, gm. Ostroróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144709,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej w Bobulczynie, gm. Ostroróg, które obejmują remont i modernizację części dachu oraz części pomieszczeń w zakresie:
1. Parter sala główna świetlicy:
1.1. Rozbiórka, drzwi; okładzin ściennych posadzkowych, i instalacji elektrycznych,
1.2. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z wykorzystaniem istniejących opraw,
1.3. Wymiana drzwi wejściowych do sali i zaplecza kuchennego,
1.4. Wymiana rurociągów instalacji ogrzewania ułożenie nowych rurociągów w bruździe ściennej,
1.5. Wykonanie tynków i gładzi w całym pomieszczeniu tynki i gładzie gipsowe oraz tynk WTA renowacyjny.
UWAGA w związku z tym ze w strefie przy podłodze występują zawilgocenia i wykwity solne w strefie
przyposadzkowej tynki należy wykonać w systemie renowacyjnym WTA, które są hydrofobowe i charakteryzują się:
- zdolnością magazynowania soli,
- wysoką paroprzepuszczalnością – umożliwiającą swobodny przepływ pary wodnej i szybkie, wysychanie podłoża,
- wysoką porowatość.
Przy wykonywaniu robót tynkami WTA należy bezwzględnie przestrzegać instrukcji ich wykonywania szczególnie w zakresie stosowania gruntów odsalających i układania poszczególnych warstw tynku.
1.6. Wykonanie powłok malarskich w pomieszczeniu sufity białe ściany kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Ściany farby silikatowe dyfuzyjne dostosowane do systemu tynków renowacyjnych,
1.7. Posadzki przygotowanie podłoża i ułożenie nowej wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
2. Zaplecze kuchenne:
2.1. Wymiana drzwi zaplecza kuchennego,
2.2. Wymiana drzwi zewnętrznych do zaplecza drzwi aluminiowe pełne profil ciepły o współczynniku
przenikania ciepła K nie większym niż 1,3
2.3. Odnowienie powłok malarskich zaplecza – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o
odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1,
3. Wejście na poddasze:
3.1. Remont schodów na poddasze,
3.2. Drobne naprawy stopni wraz z ewentualna wymianą elementów,
3.3. Wymiana okładzin stopni schodów (wykładzina obiektowa wraz zabezpieczeniem krawędzi),
3.4. Wymiana balustrady (tralki, słupki i pochwyt),
3.5. Malowanie elementów drewnianych schodów,
3.6. Wymiana drzwi wejściowych do sali nieobjętej remontem,
4. Pomieszczenia na poddaszu:
4.1. Rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego stropu nad pomieszczenie z płyt gipsowo kartonowych
wraz z ociepleniem stropu,
4.2. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
4.3. Wykonanie okładziny ścian z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie mocowanym do ściany,
4.4. Rozbiórka istniejącej podłogi wraz z usunięciem zasypek na stropach i wykonanie nowej izolacji termicznej stropu,
4.5. Wykonanie nowej podłogi z płyt wiórowych OSB 2x22mm,
4.6. Ułożenie posadzki z wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
4.7. Wymiana drzwi wejściowych,
4.8. Malowanie pomieszczenia – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1.
5. Przedsionek na poddaszu:
5.1. Rozbiórka istniejącej podłogi wraz z usunięciem zasypek na stropach i wykonanie nowej izolacji
termicznej stropu,
5.2. Wykonanie nowej podłogi z płyt wiórowych OSB 2x22mm,
5.3. Ułożenie posadzki z wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
5.4. Wymiana drzwi na strych,
5.5. Likwidacja okienka na strych i uzupełnienie ściany,
5.6. Malowanie pomieszczenia – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1,
6. Ocieplenie ścian pomieszczeń na poddaszu:
6.1. Ocieplenie metodą lekką płytami styropianowymi grubości 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.
7. Remont części dachu:
7.1. Wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachu wraz z wywozem i utylizacja materiałów z rozbiórki.
UWAGA dach kryty płytami falistymi azbestowo-cementowymi w związku z powyższym należy przy
realizacji uwzględnić przepisy związane z utylizacją azbestu.
7.2. Wykonanie wzmocnienia i napraw istniejącej konstrukcji dachu,
7.3. Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki wraz z ułożeniem membrany, ołaceniem, obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
UWAGA profil blachodachówki, kolor i wykończenie powłoki powinno być takie samo jak wcześniej wykonane na części dachu niepodlegającej remontowi (Zamawiający udostępnia dokumentację fotograficzną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144709,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297468,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144709,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagmara Bukowska prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą ING-MAL Dagmara Bukowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631947422
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 28
7.3.4) Miejscowość: Połajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144709 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSTRORÓG
więcej: przetargi OSTRORÓG »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.