Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00061029/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starebabice.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne na potrzeby Gminy Stare Babice w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d37f1428-b9d4-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi geodezyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Gminy Stare Babice z poniższego zakresu:
1) opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - do 10 działek ewidencyjnych;
2) opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - powyżej 10 działek ewidencyjnych;
3) opracowanie dokumentacji niezbędnej do podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - do 5 działek ewidencyjnych;
4) opracowanie dokumentacji niezbędnej do podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - od 6 do 20 działek ewidencyjnych;
5) opracowanie dokumentacji niezbędnej do podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - powyżej 20 działek ewidencyjnych;
6) opracowanie mapy do celów prawnych (np. mapa do zasiedzenia, mapa do ustalenia służebności gruntowej) - do 5 działek ewidencyjnych;
7) opracowanie mapy do celów prawnych (np. mapa do zasiedzenia, mapa do ustalenia służebności gruntowej) - powyżej 5 działek ewidencyjnych;
8) aktualizacja operatu ewidencyjnego (np. w zakresie użytków gruntowych) - do 5 działek ewidencyjnych;
9) aktualizacja operatu ewidencyjnego (np. w zakresie użytków gruntowych) - powyżej 5 działek ewidencyjnych;
10) rozgraniczenie nieruchomości;
11) wyniesienie/pomiar punktów w terenie wraz ze sporządzeniem szkicu tyczenia/pomiaru;
12) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (dla urządzeń i obiektów liniowych);
13) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (dla obiektów kubaturowych i obszarów);
14) wykonanie mapy do celów projektowych - obszar do 1 ha;
15) wykonanie mapy do celów projektowych - obszar powyżej 1 ha;
16) opracowanie dokumentacji niezbędnej do podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - obszar do 1 km;
17) opracowanie dokumentacji niezbędnej do podziału nieruchomości pod drogę gminną w trybie ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych - obszar do 1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221877,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEMERYDA Pracownia Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Daria Puchalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162445954
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-19INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Równanie, profilowanie i uzupełnianie kruszywem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.