eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êczycaRemont kwatery wojennej ¿o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w 1939 r. po³o¿onej na cmentarzu rzymskokatolickim w £êczycy



Og³oszenie z dnia 2022-06-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kwatery wojennej ¿o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w 1939 r. po³o¿onej na cmentarzu rzymskokatolickim w £êczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO £ÊCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 03 00

1.5.8.) Numer faksu: 24 721 03 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.leczyca.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kwatery wojennej ¿o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w 1939 r. po³o¿onej na cmentarzu rzymskokatolickim w £êczycy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26e47883-f390-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00222699

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00000480/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont kwatery wojennej ¿o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w 1939 r. po³o¿onej na cmentarzu rzymskokatolickim w £êczycy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków
okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w SWZ sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za
pomoc± platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”
dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postepowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza
komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy sk³adania
ofert).
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert
dostêpnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet
Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
7. Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
dokumenty okre¶lone w przepisach ustawy Pzp.
8.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy.
9.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec
awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Szczegó³owo okre¶lono w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto £êczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100
£êczyca2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 271.2.2.2022;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. dokumentacja z postêpowania o udzielenie
zamówieñ publicznych na zadania realizowane z
dofinasowaniem ze ¶rodków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucjê Zarz±dzaj±c±
danym programem operacyjnym sk±d pozyskano ¶rodki.
7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
wsposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu przetargowym
s± udostêpniane na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca, tak jak og³oszenie o
wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
12. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a tak¿e podmioty upowa¿nione
na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawar³
umowê powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie
danych osobowym, m.in. Urz±d Miasta £êczyca, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi pocztowe, kurierskie,
us³ugi informatyczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR. 272.2.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont kwatery wojennej ¿o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w 1939 r. po³o¿onej na cmentarzu rzymskokatolickim w £êczycy.
2. Szczegó³owo przedmiot zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – za³±cznik nr 2. Przekazany przedmiar robót traktuje siê jako dokument informacyjny, u³atwiaj±cy Wykonawcy wycenê. Wykonawca mo¿e z niego skorzystaæ, ale nie ma takiego obowi±zku. Za ustalenie ilo¶ci robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia rycza³towego odpowiada wy³±cznie Wykonawca.
3. Roboty budowalne obejmuj±: wymianê nawierzchni z kostki betonowej na nawierzchniê z kostki granitowej wraz z wbudowaniem obrze¿y granitowych, wyznaczaj±cych kwatery ze szcz±tkami poleg³ych ¿o³nierzy, ustawienie granitowych krzy¿y oraz tablicy informacyjnej.
Zadanie finansowane jest z rezerwy celowej bud¿etu pañstwa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w ramach
ni¿ej wskazanych kryteriów, przy czym maksymalna liczba punktów: w zakresie kryterium ceny brutto za wykonanie ca³ego
przedmiotu zamówienia (C) wynosi 60 pkt, a w zakresie kryterium okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (G) wynosi 40 pkt.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: − cena brutto za wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia – waga 60%,
− okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady- waga 40%.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LPi = C+ G
gdzie:
LPi - Ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium – cena brutto za wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia;
G - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium – Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady. Przed³u¿enie gwarancji i
rêkojmi na przedmiot zamówienia/ na wykonane roboty budowlane tzn. punktacja bêdzie przyznawana za okres dodatkowo
udzielonej gwarancji i rêkojmi za wykonane roboty powy¿ej 60 miesiêcy.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: cena (C)
C = Comin / Cobad x Kp x Wc
Przy czym:
Comin – najni¿sza oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cobad – cena ofertowa brutto badanej ofertyKp – wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100
Wc – waga kryterium oceny – 60 %
Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (G) – zasady przyznawania punktacji:
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia wynosi: 48 miesiêcy od dnia odbioru przez Zamawiaj±cego przedmiotu
umowy/zamówienia i podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca jest wiêc zobowi±zany
udzieliæ co najmniej 48 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Zamawiaj±cy dokona oceny ww. kryterium na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Zamawiaj±cy przyzna punkty, je¶li zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia bêdzie
d³u¿szy ni¿ minimalne 48 miesiêcy. Górna granica ocenianej gwarancji i rêkojmi wynosi 72 miesi±ce.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji i rêkojmi, poprzez samodzielne wpisanie do wzoru formularza ofertowego krótszego
terminu ni¿ minimalny (z³o¿enie o¶wiadczenia nieprzewidzianego we wzorze formularza np. wskazuj±cego okres gwarancji i rêkojmi
40 m-cy), bêdzie traktowane jako nieodpowiadaj±ce tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia i skutkowaæ bêdzie odrzuceniem
oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy ¿adnego z kwadratów lub zaznaczy wiêcej ni¿ jeden kwadrat w kryterium oceny ofert
„Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (G)”, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje wyd³u¿enia okresu gwarancji i
rêkojmi i udziela 48 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia i w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
Gwarancja i rêkojmia na przedmiot zamówienia (G) -Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ okres wyd³u¿enia gwarancji i rêkojmi w nastêpuj±cy
sposób:
W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi ponad wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres 48 miesiêcy od dnia
odebrania przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego Przedmiotu
Zamówienia o:
- 24 miesi±ce -Wykonawca otrzyma 40 pkt;
- 18 miesiêcy -Wykonawca otrzyma 30 pkt;
- 12 miesiêcy -Wykonawca otrzyma 20 pkt;
- 6 miesiêcy -Wykonawca otrzyma 10 pkt;
- 0 miesiêcy -Wykonawca otrzyma 0 pkt. –w przypadku niewyd³u¿enia okresu gwarancji i rêkojmi. Wykonawca zaoferowa³ okres
gwarancji i rêkojmi zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia tj. 48 miesiêcy.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie
uznana za najkorzystniejsz±. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci
informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)
– wg za³. nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w³asne – wg za³. nr 7 do SWZ (wzór) - je¶li
dotyczy,
2} o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w³asne o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wg za³. nr 8 do SWZ - je¶li dotyczy,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, je¿eli wymieniona
osoba/osoby nie zosta³y wskazane do reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji
dzia³alno¶ci gospodarczej - je¶li dotyczy,
4) pe³nomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie tzw.
„konsorcja” oraz spó³ek cywilnych) - je¶li dotyczy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami
wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia nastêpowaæ bêdzie za po¶rednictwem lidera
(pe³nomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, ka¿dy z
wykonawców wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg za³. nr 5 do
SWZ (wzór).
4. Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania
w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo
musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest do
z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg za³. nr 5 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej)
sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg za³. nr 6 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy
mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego
z osobna.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem Umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-11 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.