eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaUsługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80645ff9-b6bd-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80645ff9-b6bd-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.03.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 515407,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.
a) część I: rejon nr 1 – sołectwo Przewłoka (części składowe: Przewłoka, Orzechowo, Zapadłe)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.
część II rejon nr 2 – sołectwo Grabno, rejon nr 19 – sołectwo Zimowiska, rejon nr 4 – sołectwo Charnowo, rejon nr 5 – sołectwo Niestkowo, rejon nr 17 – sołectwo Machowino

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

część III rejon nr 3 – sołectwo Wodnica, rejon nr 6 – sołectwo Lędowo (części składowe: Lędowo, Modła, Lędowo – Osiedle, Modlinek)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

d) część IV rejon nr 7 – sołectwo Duninowo (części składowe: Duninowo, Duninówko),
rejon nr 10 – sołectwo Zaleskie (części składowe: Zaleskie, Zabłocie) rejon nr 11 – sołectwo Pęplino)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

część V rejon nr 8 – sołectwo Starkowo (części składowe: Starkowo, Krężołki, Golęcino), rejon
Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

część VI rejon nr 12 – sołectwo Rowy, rejon nr 13 – sołectwo Dębina)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

część VII rejon 14 – sołectwo Objazda (części składowe: Objazda, Bałamątek), rejon nr 15 – sołectwo Gąbino (części składowe: Gąbino, Dominek, Osieki Słupskie)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka.

część VII rejon 14 – sołectwo Objazda (części składowe: Objazda, Bałamątek), rejon nr 15 – sołectwo Gąbino (części składowe: Gąbino, Dominek, Osieki Słupskie)

Zakres zamówienia obejmuje usługę usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piachu i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych, mających wpływ na utrzymanie przejezdności na drogach, chodnikach, ciągach pieszo - jezdnych. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości utrudniającej ruch pojazdów tj. ok. 2 cm. Wykonawca zobowiązuje się do permanentnego w ciągu całej doby odśnieżania dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) każdorazowo niezwłocznie po wystąpienia opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług. Przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być przekazane w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub Radnym danej miejscowości. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS. Ponadto w celu ewidencji czasu pracy sprzętu dla ustalenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wykazu przepracowanych godzin i przedstawienia go Sołtysowi lub Radnemu miejscowości, gdzie wykonano usługę, który własnoręcznym podpisem potwierdza ilość przepracowanych godzin oraz poprawność wykonanej usługi w/g załączonej karty pracy sprzętu. Podstawą do rozliczenia będą wydruki z urządzeń GPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 64425,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63849,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63849,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Bociek"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222032778

7.3.3) Ulica: Redzikowo 16B

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63849,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa BRANDT Martyna Brandt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384422226

7.3.3) Ulica: Machowino 69A

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66808,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66808,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66808,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770578665

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 20

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66808,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74597,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74597,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74597,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne "Borsuk" ROBERT SASKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220207133

7.3.3) Ulica: Starkowo 16

7.3.4) Miejscowość: Starkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74597,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74597,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74597,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74597,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne "Borsuk" ROBERT SASKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220207133

7.3.3) Ulica: Starkowo 16

7.3.4) Miejscowość: Starkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74597,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE KLIMEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771242677

7.3.3) Ulica: ul. Głogowa, 5

7.3.4) Miejscowość: Rowy

7.3.5) Kod pocztowy: 76-212

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHEDA - TOMASZ CHEDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221767911

7.3.3) Ulica: 23B

7.3.4) Miejscowość: Objazda

7.3.5) Kod pocztowy: 76-211

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70420 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70420 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SZYMCZAK" Tomasz Szymczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771437636

7.3.3) Ulica: 25

7.3.4) Miejscowość: Witkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-214

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający określa, że minimalny zakres realizacji przedmiotu umowy wynosi 20% wartości i w przypadku niewykorzystania wskazanego zakresu strony mogą przedłużyć termin umowy do 31.03.2025r., jednak pod warunkiem posiadania środków w budżecie na rok 2025 i zmiana terminu w tym zakresie wymaga kontrasygnaty Skarbnika Gminy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.