Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288680/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd okresowy obiektów rekreacyjnych- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190030083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzdiz.gda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie infrastrukturą drogową i zielenią
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd okresowy obiektów rekreacyjnych- II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6104e56a-f56b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093588/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przegląd okresowy budowlany dróg, mostów, konstrukcji stalowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6104e56a-f56b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/B/PO/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych obiektów rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie
Miasta Gdańska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we „Wzorze umowy” wraz z załącznikami stanowiącym zał. nr 2 do
SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie –wykonali co najmniej 50 przeglądów rocznych obiektów rekreacyjnych zgodnie z zapisami normy PNEN
1176 oraz co najmniej 30 przeglądów pięcioletnich obiektów rekreacyjnych w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący
– przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący
– przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
Obiekt rekreacyjny – obiekt, wyposażony w urządzenia zabawowe, siłowe, sprawnościowe oraz służące rekreacji. Obiektem
rekreacyjnym jest np. plac zabaw, siłownia zewnętrzna, street-workout, parkour, boisko, a także pojedyncze urządzenia
zabawowe, siłowe, sprawnościowe zlokalizowane w przestrzeni publicznej.
Plac zabaw – wydzielone miejsce (ogrodzone bądź nie) zabaw dla dzieci, wyposażone
w urządzenia i zestawy zabawowe oraz elementy małej architektury tj. ławki, stojaki rowerowe, kosze, tablice informacyjne.
Zestaw zabawowy – kilka urządzeń i elementów zabawowych, połączonych ze sobą
w trwały sposób, zamontowanych przez producenta w spójnym i funkcjonalnym układzie.
Urządzenie zabawowe – stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie część składową zestawu lub pojedyncze
urządzenia zabawowe. Urządzeniami w zestawach są np. drabinka pozioma, ślizg, wieża dwupoziomowa, łańcuch
wspinaczkowy, pomost ruchomy itp., a urządzeniami pojedynczymi jest np. huśtawka, piaskownica z domkiem itp.
Siłownia zewnętrzna - wydzielone, ogólnodostępne miejsce, wyposażone w zespół urządzeń rekreacyjnych zainstalowanych
na stałe, za pomocą których użytkownicy bez nadzoru i bez pomocy z zewnątrz, mogą ćwiczyć w celu utrzymania lub
poprawy ich zdolności fizycznych i intelektualnych. Mogą być wyposażone w elementy małej architektury tj. ławki, kosze,
stojaki rowerowe.
Urządzenie siłowni zewnętrznej – stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie składową siłowni zewnętrznej.
Pojedyncze urządzenie bądź zespół dwóch/trzech urządzeń połączonych pylonem o określonej funkcji, np. orbitrek,
wioślarz, rowerek, wahadło, biegacz, drabinka pionowa, koła tai-chi itp.
Zestaw sprawnościowy – zespół urządzeń i elementów, połączonych ze sobą przez producenta w spójny, trwały i
funkcjonalny układ, tworzący zestaw sprawnościowy przeznaczony do wykonywania ćwiczeń na świeżym powietrzu, np.
zestaw street-workout, parkour.
Urządzenie zestawu sprawnościowego – stanowi wyróżniającą się konstrukcyjnie i funkcjonalnie składową zestawu
sprawnościowego. Najczęściej zespół urządzeń o określonej funkcji i przeznaczeniu.
Boisko – wydzielony, równy i utwardzony teren, o nawierzchni trawiastej, poliuretanowej, bitumicznej, z materiałów sypkich
(np. piasek lub żwir) dobieranej w zależności od przeznaczenia. Może być wyposażone w piłkochwyty, słupy do gry w
koszykówkę/siatkówkę, bramki.
Elementy wyposażenia dodatkowego obiektu – część składowa obiektu rekreacyjnego, najczęściej elementy małej
architektury tj. ogrodzenie, nawierzchnia, tablica informacyjna, tablica regulaminowa, ławka, stojak rowerowy, kosz na
odpady itp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego,
nie należy go składać na osobnym formularzu.
Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o
analogicznej treści.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz wykonanych zamówień, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
2) dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00191455/01 z dnia 2023-04-25
2023-04-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy).
5) Informacja z KRS lub CEIDG
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Osoba do kontaktu: Ewa Osuch, tel (58) 52 44 624.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, jeżeli wykonawca wskazany jest w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy p.z.p.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego formatu A0+ wraz z dedykowanym oprogramowaniem, komputerem i monitorem.
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie - modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
- Dostawa konserw i suchej karmy dla psów i kotów ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt PROMYK
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2025 r.
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Świadczenie usług kominiarskich na nieruchomościach będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego TBS
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej w podziale na 2 części.
- Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w Gminie Czyżew
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.