eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja instalacji tlenowej w Szpitalu Praskim Sp. z o.o. p.w. Przemienienia Pańskiego Warszawie celem zwiększenia mocy operacyjnej szpitala w związku z COVID-19



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji tlenowej w Szpitalu Praskim Sp. z o.o. p.w. Przemienienia Pańskiego Warszawie celem zwiększenia mocy operacyjnej szpitala w związku z COVID-19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Solidarności 67

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-401

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpraski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpraski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji tlenowej w Szpitalu Praskim Sp. z o.o. p.w. Przemienienia Pańskiego Warszawie celem zwiększenia mocy operacyjnej szpitala w związku z COVID-19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615eb8e9-d6a8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024430/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji tlenowej w Szpitalu Praskim Sp. z o.o. p.w. Przemienienia Pańskiego Warszawie celem zwiększenia mocy operacyjnej szpitala w związku z COVID-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/INSTALACJA TLENOWA/2022/BZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w następujących załącznikach do SWZ: w dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ (Projekt techniczny), Zestawieniach parametrów technicznych stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 8 (Postanowienia umowne - projekt).
Ponieważ specyfika pracy w obiektach szpitala wymaga stałej gwarancji podawania gazów medycznych (tlen) w okresie pomiędzy demontażem istniejącej rozprężalni i podłączeniem nowej, należy przewidzieć konieczność podłączenia dodatkowego źródła tlenu do każdego z budynków.
Miejsce instalacji tymczasowych źródeł należy uzgodnić z Zarządem Szpitala.

W tym celu należy dokonać odpowiednich przełączeń a całość koordynować z personelem Technicznym Szpitala, przy czym:
1) dostawa i montaż instalacji odbywać się będzie w czynnym obiekcie Szpitala. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów i personelu Szpitala. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia wszelkie okoliczności i wydatki związane z pracą w czynnym obiekcie, w tym zapewnienie ciągłości mediów. Wszelkie prace będą na bieżąco ustalane z Zarządem Szpitala.
2) w budynku rurociągi prowadzić w przestrzeni sufitu podwieszanego, podejścia do urządzeń prowadzić w bruzdach. Po wykonaniu prób szczelności ściany i sufity należy przywrócić do stanu pierwotnego.
3) zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych towarzyszących, w tym m.in. odtworzenia nawierzchni, modernizacja pomieszczenia rozprężalni tlenu.
4) po wykonaniu włączenia instalacji tlenu do istniejącej instalacji szpitalnej należy wykonać próby zgodnie z normą PN-EN ISO 7396-1:2016 w punktach istniejącej instalacji wskazanych przez Zarząd Szpitala.
5) Wykonawca wraz z Instalacją dostarczy:
a) Wymagane prawem dokumenty właściwe dla przedmiotu zamówienia w celu jego uruchomienia i eksploatacji.
b) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
c) instrukcję obsługi Instalacji w języku polskim.
d) dokumentację powykonawczą wykonanej Instalacji wraz z certyfikatem wyrobu medycznego,
e) dokument gwarancji.
Zamawiający informuje, iż w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2088 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace w sposób ciągły (zgodnie z obowiązującymi przepisami w rzeczonym zakresie) zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji zamówienia.
1) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

2) w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu nie będą podlegać anonimizacji);
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
e) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45262310-7 - Zbrojenie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1510800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1510800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1510800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991198153

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 32A

7.3.4) Miejscowość: Krępice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1510800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.