Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00110277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jutrosin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e056485d-ac52-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024047/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. REMONT POKRYCIA DACHU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W JUTROSINIEPrzedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na wymianie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki.
Przedmiotowy budynek znajduje się w Jutrosinie przy ul. Wrocławskiej 27 w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
-rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi,
-wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi oraz nowej instalacji odgromowej,
-wymiana pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki wraz z wymianą łacenia i ułożeniem membrany dachowej,
-naprawa kominów poprzez skucie tynków i ich odtworzenie, a w przypadku złego stanu technicznego kominów konieczność przemurowania ich.
2. REMONT WIEŻY DAWNEGO KOŚCIOŁA EWANGELICKIEGO W JUTROSINIE
Remont wieży dawnego kościoła ewangelickiego w Jutrosinie, wpisanego do rejestru zabytków budynku mieszczącego obecnie salę gimnastyczną przy Szkole Podstawowej im. Władysława Bartkowiaka
ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE M.IN:
- Rozstawienie rusztowania;
- Wykonanie odkrywek w obrębie dachu hełmowego;
- Wykonanie zabezpieczeń hełmu wieży;
- Usuniecie odchodów ptasich zalegających we wnętrzu wieży na podłogach drewnianych stropów, dezynfekcja.
-Wykonanie napraw konstrukcji drewnianej i zabezpieczeń przeciwogniowych drewna stropów.
-Zabezpieczenie otworów okiennych przeciwko ptactwu;
- Dezynfekcję murów;
- Usunięcie spękanych fragmentów betonowych szlicht hełmu i uszkodzonych wypraw z powierzchni gzymsów;
- Remont dachu polegający na wykonaniu dezynfekcji, skuciu fragmentów zniszczonych szlicht betonowych, wykonaniu koniecznych napraw
muru ceglanego hełmu wieży oraz wykonaniu wzmocnień konstrukcji, a następnie naprawie lub lokalnej wymianie szlicht betonowych
oraz doszczelnieniu przekrycia poprzez naniesienie szlamów przeciwwilgociowych. Wykonanie pokrycia wierzchniego z blachy tytanowo-cynkowej;
- Delikatne oczyszczanie powierzchni murów ceglanych wieży. Efekt oczyszczania powinien być ledwie dostrzegalny, a wieża po zakończonych pracach nie powinna być czystsza (jaśniejsza) od korpusu głównego kościoła. Widoczne w górnej partii wieży zachlapania powinny zostać przygaszone metodą scalania kolorystycznego, bez prób ich doczyszczania i usuwania;
- Wykonanie wzmocnień murów w obrębie spękań;
- Prace murarskie polegające na wykonaniu przemurowań muru i gzymsów wieńczących oraz wymiany fragmentów silnie zdestruowanych
lub nieprawidłowo wykonanych cegieł i zapraw łączących;
- Uzupełnianie ubytków w cegle (jedynie duże ubytki i miejsca, gdzie gromadzić się mogą wody opadowe);
- Spoinowanie murów: lokalne naprawy spoinowania;
- Scalanie kolorystyczne uzupełnień, trudnych do usunięcia zabrudzeń i spoinowania;
- Demontaż oraz naprawy iglic. Ponowny montaż na obiekcie;
- Demontaż oraz konserwacja i restauracja drewnianych okiennic. Ponowny montaż na obiekcie;
- Demontaż istniejącej zniszczonej i wykonanie nowej instalacji odgromowej.
3. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W JUTROSINIE
Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły podstawowej w Jutrosinie- w postaci 13 komputerów stacjonarnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ - minimalne wymagane parametry dla sprzętu komputerowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. TERMOMODERNIZACJA DACHU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DUBINIEPrzedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na wymianie pokrycia dachowego. Przedmiotowy budynek znajduje się w Dubinie w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim. Oprócz remontu pokrycia planuje się także wykonanie nowej izolacji termicznej w postaci styropapy gr.16cm.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
- demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej,
- usunięcie tynków z kominów oraz wykonanie nowych cementowo- wapiennych wraz z malowaniem,
- w przypadku złego stanu technicznego kominów po skuciu tynków należy kominy przemurować
- przygotowanie podłoża poprzez likwidacji pęcherzy i zagruntowanie
- ułożenie warstwy izolacji termicznej gr.16cm ze styropianu laminowanego jednostronnie papą (styropapy) na istniejącym pokryciu poprzez klejenie i kołkowanie styropianu,
- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej SBS min. gr.5mm,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi z blachy stalowej ocynkowanej,
wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu budynku.
2. REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZKARADOWIE
Przedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na odnowieniu elewacji, wymianie pokrycia dachowego, remoncie dwóch sal lekcyjnych oraz klatki schodowej. Przedmiotowy budynek znajduje się w Szkaradowie w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
- oczyszczenie elewacji,
- usunięcie cementowych oraz zdegradowanych tynków natomiast braki zostaną uzupełnione tynkiem cementowo- wapiennym,
- odtworzenie kolorystyki elementów architektonicznych oraz elewacji całego budynku,
- zagruntowanie podłoża wraz z wklejeniem warstwy siatki na elewacji budynku
- nałożenie tynku silikonowego barwionego w masie,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi oraz nowej instalacji odgromowej,
- wymiana pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki karpiówka w kolorze czerwonym wraz z wymianą łacenia i ułożeniem membrany dachowej,
- wymiana starych okien dachowych na nowe w tej samej formie,
- wymiana istniejących drewnianych stopni biegów schodowych na nowe
- wymiana balustrady drewnianej na nową drewnianą
- naprawa tynków klatki schodowej wraz z pomalowaniem farbami latexowymi ścian z uwzględnieniem lamperii oraz malowanie sufitów i biegów schodowych farbami emulsyjnymi.
w dwóch pomieszczeniach lekcyjnych rozebranie istniejącej podłogi drewnianej wraz z utylizacją materiału z rozbiórki
- wyłożenie podłogi płytami OSB gr. 20mm w dwóch warstwach układanymi krzyżowo z poszpachlowaniem złączy i ułożeniem wykładziny PCV zgrzewanej homogenicznej gr.2mm na warstwie z masy samopoziomującej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę wysokości 10cm.
- wymiana istniejących opraw żarowych na plafony sufitowe LED o wymiarach 60x60cm nastropowe
- naprawa istniejących tynków i gładzi gipsowych z poszpachlowaniem i malowaniem ścian farbami latexowymi z uwzględnieniem lamperii oraz malowanie sufitów farbami emulsyjnymi.
w pracowni komputerowej do zamontowania gniazda internetowe.
- wymiana drzwi wejściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ im. JANA PAWŁA II W JUTROSINIEPrzedmiotem niniejszego zadania jest wielobranżowa termomodernizacja budynku szkolnego. Przedmiotem zadania jest istniejący budynek zaadoptowany na budynek szkolny latach 90-tych XX wieku, rozbudowany w 2002 r. o salę gimnastyczną. Budynek Zespołu Szkół im. Jana Pawła II zlokalizowany jest na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działki o numerze ewidencji geodezyjnej 240/2 i 240/7 przy ul. Wrocławskiej 39 w Jutrosinie.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
-instalacja centralnego ogrzewania
-instalacja elektryczna
-wymiana stolarki
-docieplenie ścian elewacji
-docieplenie ścian fundamentowych
-remont schodów
-docieplenie ścian elewacji sali sportowej
-instalacja fotowoltaiczna
-wykonanie konstrukcji wzmacniającej stropodachu
-przebudowa kotłowni paliwo stałe na kotłownię gazową
- utwardzenie placu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1860000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1491906,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIL BUD Hubert Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211698667
7.3.4) Miejscowość: Kobylin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel-Firma Ogólnobudowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727
7.3.4) Miejscowość: Ujazdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 263 ustawy w związku z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.