eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JutrosinModernizacja infrastruktury edukacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jutrosin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury edukacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e056485d-ac52-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024047/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. REMONT POKRYCIA DACHU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W JUTROSINIE
Przedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na wymianie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki.
Przedmiotowy budynek znajduje się w Jutrosinie przy ul. Wrocławskiej 27 w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
-rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi,
-wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi oraz nowej instalacji odgromowej,
-wymiana pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki wraz z wymianą łacenia i ułożeniem membrany dachowej,
-naprawa kominów poprzez skucie tynków i ich odtworzenie, a w przypadku złego stanu technicznego kominów konieczność przemurowania ich.
2. REMONT WIEŻY DAWNEGO KOŚCIOŁA EWANGELICKIEGO W JUTROSINIE
Remont wieży dawnego kościoła ewangelickiego w Jutrosinie, wpisanego do rejestru zabytków budynku mieszczącego obecnie salę gimnastyczną przy Szkole Podstawowej im. Władysława Bartkowiaka
ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE M.IN:
- Rozstawienie rusztowania;
- Wykonanie odkrywek w obrębie dachu hełmowego;
- Wykonanie zabezpieczeń hełmu wieży;
- Usuniecie odchodów ptasich zalegających we wnętrzu wieży na podłogach drewnianych stropów, dezynfekcja.
-Wykonanie napraw konstrukcji drewnianej i zabezpieczeń przeciwogniowych drewna stropów.
-Zabezpieczenie otworów okiennych przeciwko ptactwu;
- Dezynfekcję murów;
- Usunięcie spękanych fragmentów betonowych szlicht hełmu i uszkodzonych wypraw z powierzchni gzymsów;
- Remont dachu polegający na wykonaniu dezynfekcji, skuciu fragmentów zniszczonych szlicht betonowych, wykonaniu koniecznych napraw
muru ceglanego hełmu wieży oraz wykonaniu wzmocnień konstrukcji, a następnie naprawie lub lokalnej wymianie szlicht betonowych
oraz doszczelnieniu przekrycia poprzez naniesienie szlamów przeciwwilgociowych. Wykonanie pokrycia wierzchniego z blachy tytanowo-cynkowej;
- Delikatne oczyszczanie powierzchni murów ceglanych wieży. Efekt oczyszczania powinien być ledwie dostrzegalny, a wieża po zakończonych pracach nie powinna być czystsza (jaśniejsza) od korpusu głównego kościoła. Widoczne w górnej partii wieży zachlapania powinny zostać przygaszone metodą scalania kolorystycznego, bez prób ich doczyszczania i usuwania;
- Wykonanie wzmocnień murów w obrębie spękań;
- Prace murarskie polegające na wykonaniu przemurowań muru i gzymsów wieńczących oraz wymiany fragmentów silnie zdestruowanych
lub nieprawidłowo wykonanych cegieł i zapraw łączących;
- Uzupełnianie ubytków w cegle (jedynie duże ubytki i miejsca, gdzie gromadzić się mogą wody opadowe);
- Spoinowanie murów: lokalne naprawy spoinowania;
- Scalanie kolorystyczne uzupełnień, trudnych do usunięcia zabrudzeń i spoinowania;
- Demontaż oraz naprawy iglic. Ponowny montaż na obiekcie;
- Demontaż oraz konserwacja i restauracja drewnianych okiennic. Ponowny montaż na obiekcie;
- Demontaż istniejącej zniszczonej i wykonanie nowej instalacji odgromowej.
3. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W JUTROSINIE

Przedmiotem zadania jest dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły podstawowej w Jutrosinie- w postaci 13 komputerów stacjonarnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ - minimalne wymagane parametry dla sprzętu komputerowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. TERMOMODERNIZACJA DACHU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DUBINIE
Przedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na wymianie pokrycia dachowego. Przedmiotowy budynek znajduje się w Dubinie w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim. Oprócz remontu pokrycia planuje się także wykonanie nowej izolacji termicznej w postaci styropapy gr.16cm.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
- demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej,
- usunięcie tynków z kominów oraz wykonanie nowych cementowo- wapiennych wraz z malowaniem,
- w przypadku złego stanu technicznego kominów po skuciu tynków należy kominy przemurować
- przygotowanie podłoża poprzez likwidacji pęcherzy i zagruntowanie
- ułożenie warstwy izolacji termicznej gr.16cm ze styropianu laminowanego jednostronnie papą (styropapy) na istniejącym pokryciu poprzez klejenie i kołkowanie styropianu,
- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej SBS min. gr.5mm,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi z blachy stalowej ocynkowanej,
wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu budynku.
2. REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZKARADOWIE

Przedmiotem zadania jest remont budynku oświatowego polegającym na odnowieniu elewacji, wymianie pokrycia dachowego, remoncie dwóch sal lekcyjnych oraz klatki schodowej. Przedmiotowy budynek znajduje się w Szkaradowie w gminie Jutrosin, powiecie rawickim, woj. wielkopolskim.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
- oczyszczenie elewacji,
- usunięcie cementowych oraz zdegradowanych tynków natomiast braki zostaną uzupełnione tynkiem cementowo- wapiennym,
- odtworzenie kolorystyki elementów architektonicznych oraz elewacji całego budynku,
- zagruntowanie podłoża wraz z wklejeniem warstwy siatki na elewacji budynku
- nałożenie tynku silikonowego barwionego w masie,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi oraz nowej instalacji odgromowej,
- wymiana pokrycia dachowego na pokrycie z dachówki karpiówka w kolorze czerwonym wraz z wymianą łacenia i ułożeniem membrany dachowej,
- wymiana starych okien dachowych na nowe w tej samej formie,
- wymiana istniejących drewnianych stopni biegów schodowych na nowe
- wymiana balustrady drewnianej na nową drewnianą
- naprawa tynków klatki schodowej wraz z pomalowaniem farbami latexowymi ścian z uwzględnieniem lamperii oraz malowanie sufitów i biegów schodowych farbami emulsyjnymi.
w dwóch pomieszczeniach lekcyjnych rozebranie istniejącej podłogi drewnianej wraz z utylizacją materiału z rozbiórki
- wyłożenie podłogi płytami OSB gr. 20mm w dwóch warstwach układanymi krzyżowo z poszpachlowaniem złączy i ułożeniem wykładziny PCV zgrzewanej homogenicznej gr.2mm na warstwie z masy samopoziomującej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę wysokości 10cm.
- wymiana istniejących opraw żarowych na plafony sufitowe LED o wymiarach 60x60cm nastropowe
- naprawa istniejących tynków i gładzi gipsowych z poszpachlowaniem i malowaniem ścian farbami latexowymi z uwzględnieniem lamperii oraz malowanie sufitów farbami emulsyjnymi.
w pracowni komputerowej do zamontowania gniazda internetowe.
- wymiana drzwi wejściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ im. JANA PAWŁA II W JUTROSINIE
Przedmiotem niniejszego zadania jest wielobranżowa termomodernizacja budynku szkolnego. Przedmiotem zadania jest istniejący budynek zaadoptowany na budynek szkolny latach 90-tych XX wieku, rozbudowany w 2002 r. o salę gimnastyczną. Budynek Zespołu Szkół im. Jana Pawła II zlokalizowany jest na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działki o numerze ewidencji geodezyjnej 240/2 i 240/7 przy ul. Wrocławskiej 39 w Jutrosinie.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
-instalacja centralnego ogrzewania
-instalacja elektryczna
-wymiana stolarki
-docieplenie ścian elewacji
-docieplenie ścian fundamentowych
-remont schodów
-docieplenie ścian elewacji sali sportowej
-instalacja fotowoltaiczna
-wykonanie konstrukcji wzmacniającej stropodachu
-przebudowa kotłowni paliwo stałe na kotłownię gazową
- utwardzenie placu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1860000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1491906,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIL BUD Hubert Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211698667

7.3.4) Miejscowość: Kobylin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel-Firma Ogólnobudowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727

7.3.4) Miejscowość: Ujazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 263 ustawy w związku z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.