Og³oszenie z dnia 2023-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00230211/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00275911/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ W Krotoszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³yñska, 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ W Krotoszynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8eb6ced6-f54f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00222911
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eb6ced6-f54f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. 1 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu , odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5 Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: e-mail: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). II.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DI/1/13/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: ¶wiadczenie opieki serwisowej dla systemu informatycznego Eskulap i Impuls.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a).Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. – za³±cznik nr 2 do SWZ;
b). Projektowane postanowienia umowy, tj. – za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca musi posiadaæ aktualny dokument potwierdzaj±cy posiadanie praw autorskich do szpitalnego systemu informatycznego Eskulap produkcji Nexus Polska Sp. z o.o. oraz Impuls produkcji BPSC Sp. z o.o. lub autoryzacje w³a¶ciciela maj±tkowych praw autorskich do w/w systemów, z których wynika, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug opieki serwisowej oraz do dostarczania us³ugi dostêpu do nowych wersji oprogramowania.
5. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania
72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
- cena wykonania przedmiotu zamówienia 60%
- Czas usuniêcia awarii 40%
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów ustalon± w poni¿szym opisie, a pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego.
4. Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) warto¶æ punktowa kryterium “cena wykonania przedmiotu zamówienia” jest obliczana wed³ug wzoru:P(C) =C (min.):C(x)xMax(C)
Gdzie :
P(C)- ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”;
C(min)- najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert;
C(x)- cena oferty badanej
Max(C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”.
2). Czas usuniêcia awarii – waga 40 % (1 pkt = 1%).
Punkty zostan± przyznane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym warto¶ci zgodnie z poni¿szymi zapisami:
Czas usuniêcia awarii 24 godz. – 40 pkt
Czas usuniêcia awarii 48 godz. – 20 pkt
Czas usuniêcia awarii 72 godz. - 0 pkt
Wykonawca w formularzu ofertowym (za³±cznik 1 do SWZ) podaje czas usuniêcia awarii tj. czas liczony w dniach roboczych od up³yniêcia czasu reakcji. Zaoferowanie czasu usuniêcia d³u¿szego ni¿ 72 godziny skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty, natomiast zaoferowanie czasu krótszego ni¿ 48 godzin skutkowaæ bêdzie przyznaniem z góry 40,00 pkt.
3). Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania danego kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê.
4).W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5). Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
6). Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7). W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ze zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie- zrealizowa³ lub realizuje co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostêpu do nowych wersji oraz opieki serwisowej SSI (Szpitalnego Systemu Informatycznego)w obiektach zwi±zanych z prowadzeniem dzia³alno¶ci leczniczej tj.: w szpitalach lub przedsiêbiorstwach o charakterze podobnym rozumianych jako przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje dzia³alno¶æ lecznicz± w rodzaju ¶wiadczenia szpitalne – w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (DZ. U. 2020, poz. 295 z pó¼n. zm.) i potwierdzi ten fakt dowodem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
• o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie praw autorskich do szpitalnego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls lub autoryzacje w³a¶ciciela maj±tkowych praw autorskich do w/w systemów z których wynika, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug opieki serwisowej oraz do dostarczania us³ugi dostêpu do nowych wersji oprogramowania.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
• o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie praw autorskich do szpitalnego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls lub autoryzacje w³a¶ciciela maj±tkowych praw autorskich do w/w systemów z których wynika, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug opieki serwisowej oraz do dostarczania us³ugi dostêpu do nowych wersji oprogramowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta winna zawieraæ:a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ,
b) formularz cenowy wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do SWZ
c). pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
W przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
d).Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
e). O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ sk³adaj± odrêbnie (je¿eli dotyczy):
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
-podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;
f). O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;- wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ
g). zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 6 do SWZ- je¿eli dotyczy
UWAGA: niniejsze zobowi±zanie sk³ada ka¿dy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, a które to podmioty bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia.
h) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) – za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o¶wiadczenie sk³adane jest równie¿ przez te podmioty, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, je¿eli w postêpowaniu s± wymagane. ¯aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.b). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia – zobowi±zani s± do³±czyæ - do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy Za³±cznik nr 5 do SWZ.
c). Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
d). Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
e). Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
f). wszelaka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ- projekt umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie nastêpuje poprzez odszyfrowanie ofert na platformie e-zamówienia -https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-24
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup oleju napêdowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urz±dzeñ Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Dostawa mieszanki granitowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowo¶ci Grêbów
wiêcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji in¿yniera projektu dla zadañ zwi±zanych z inwestycjami w obrêbie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urz±dzenia FortiMail 400F
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i ¶wiadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcê dla urz±dzeñ sieciowych Cisco
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d - Gmina Nowy Dwór Gdañski"
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Us³uga asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.