eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9165fbc-dff9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014423/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184616/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/37/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb kuchni szpitalnej Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego, ul. Kościuszki 18, 37-500 Jarosław
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
• 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
• 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
• 15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym wzrost i zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 30% wartości umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo zamówienia składane przez Zamawiającego na dany towar.
4. Szczegółowy dane i opis zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ oraz Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
Zapotrzebowanie:
1 Budyń śmietankowy 64g typu Winiary* 40 szt.
2 Chili pieprz cayenne typu "Prymat" 800g* 1 szt.
3 Chrzan tarty 260g 150 szt.
4 Cukier paczkowany 500 kg
5 Cukier puder 3 kg
6 Cukier waniliowy 32g 40 szt.
7 Cynamon 20 g 40 szt.
8 Curry 20g 20 szt.
9 Czosnek granulowany 1000g 1 szt.
10 Dżem N/S wiśniowy , truskawkowy 280g 200 szt.
11 Fasola "Jaś" 60 kg
12 Fasola "Kidney" 40 kg
13 Fasolka konserwowa 400g (czerwona,biała) 30 szt.
14 Gałka muszkatołowa mielona 15g 10 szt.
15 Groch żółty łuskany połówka 500g 60 szt.
16 Groszek konserwowy 400g 150 szt.
17 Herbata ekspresowa typu "MINUTKA" op 140g* 20 szt.
18 Herbata liściasta Madras 100g* 250 szt.
19 Imbir mielony 20g 20 szt.
20 Kakao 200g 40 szt.
21 Kasza gryczana 1000g 30 kg
22 Kasza jaglana 500g 60 szt.
23 Kasza jęczmienna średnia 70 kg
24 Kasza manna 30 kg
25 Kasza pęczak 20 kg
26 Kawa zbożowa 500g 100 szt.
27 Keczup -DAWTONA - łagodny, pikantny 500g* 120 szt.
28 Kisiel 1000g 10 szt.
29 Kminek 500g 3 szt.
30 Koncentrat pomid. op. 360g 40 szt.
31 Koncentrat pomid. Typu złoty bażant op. 4550g 10 szt.
32 Koncentrat pomid. Typu złoty bażant op. 900g 30 szt.
33 Koper suszony nać 20g 30 szt.
34 Kukurydza konserwowa 400g 100 szt.
35 Kurkuma typu "Prymat" 1000g* 1 szt.
36 Kwasek cytrynowy 20g 100 szt.
37 Liść laurowy 1000g 1 szt.
38 Majeranek 500g 2 szt.
39 Majonez dekoracyjny 0.85 L 40 szt.
40 Majonez Dekoracyjny typu Winiary 5 L* 22 szt.
41 Makaron(rurki,świderki,spagetti ,risini,muszelki,nitka) 240 kg
42 Makaron razowy 40 kg
43 Marmolada wieloowocowa 0,9L - 1,150-kg 25 szt.
44 Marmolada wieloowocowa 360g 25 szt.
45 Mąka pszenna typ 450 paczkowana 1000g (Zamoyska) 300 kg
46 Mąka pszenna typ 500 paczkowana 1000g 300 kg
47 Mąka ziemniaczana 500g 5 kg
48 Mąka żytnia razowa (żurek) 10 kg
49 Miód wielokwiatowy 25g. 300 szt.
50 Musztarda Delikatesowa 900g 40 szt.
51 Musztarda Delikatesowa 210g 30 szt.
52 Ocet 500 ml 25 szt.
53 Olej (uniwersalny) 1 L 50 szt.
54 Olej (uniwersalny) 5 L 50 szt.
55 Papryka mielona słodka 500g 2 szt.
56 Pasztet drobiowy 160g 300 szt.
57 Pieprz naturalny czarny mielony 1000g 2 kg
58 Pieprz ziołowy typu "Prymat" 500g* 20 szt.
59 Pietruszka suszona nać 20g 60 szt.
60 Płatki jęczmienne 500g 50 szt.
61 Płatki owsiane górskie 500g 60 szt.
62 Powidło śliwkowe 290g 150 szt.
63 Przyprawa w płynie typu "Winiary" 1 kg* 30 szt.
64 Rodzynki 100g 40 szt.
65 Ryż 150 kg
66 Soczewica ( czerwona, zielona ) 350g 15 kg
67 sok 0,33 l (grejpfrut,wielowarzywny,pomidorowy) 20 szt.
68 Sól 150 szt.
69 Śliwki suszone 200g ( bez pestek ) 20 szt.
70 Vegeta bez glutaminianu (np..Vegeta Natur)* 30 kg
71 Ziele angielskie opakowanie 500g 1 szt.
72 Zioła prowansalskie typu "Prymat" 500g* 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346752,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346752,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346752,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poladex L. Zaborniak M. Zaborniak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931270320

7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Szopena 53f

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346752,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.