Og³oszenie z dnia 2023-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00024713/01 - Wynik z dnia 2024-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa automatycznego skanera dzie³owego formatu A2 wraz z dedykowanym oprogramowaniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Gdañska
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa automatycznego skanera dzie³owego formatu A2 wraz z dedykowanym oprogramowaniem.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7026c24e-f56a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00222978
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo -
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zawarta jest w rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/115/055/D/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego skanera dzie³owego formatu A2 wraz z dedykowanym oprogramowaniem.
2. Szczegó³owy opis zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: metoda automatycznego przewracania stron
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: skanowanie z wykorzystaniem szyby
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ wymiany zespo³ów optycznych na ten sam lub pozwalaj±cych zwiêkszyæ rozdzielczo¶æ skanowania bez konieczno¶ci wsparcia technicznego serwisu producenta
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: konstrukcja o wadze nieprzekraczaj±cej 100 kg, pozwalaj±ca na postawienie skanera na stole
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: tryb skanowania pó³automatycznego oparty na czujnikach
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowejzamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ co najmniej dwie dostawy specjalistycznych skanerów dzie³owych dedykowanych do skanowania zbiorów zabytkowych i starych druków o warto¶ci co najmniej 190 000,00 z³ ka¿da.
Na potwierdzenie powy¿szego warunku wymaga siê z³o¿enie, na wezwanie zamawiaj±cego:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Okre¶lono w rozdziale VII i XI SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1) W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy skanera (odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da podania w formularzu rzeczowo-cenowym informacji zawartych w o¶wiadczeniu w punkcie 1 formularza rzeczowo- cenowego tj. nazwa/model skanera, Producent skanera, nazwa i model zespo³u optycznego skanera.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1) W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy skanera (odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da podania w formularzu rzeczowo-cenowym informacji zawartych w o¶wiadczeniu w punkcie 1 formularza rzeczowo- cenowego tj. nazwa/model skanera, Producent skanera, nazwa i model zespo³u optycznego skanera.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± zmianê umowy w zakresie przedmiotu i terminu zamówienia w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej umowie terminu dostawy (§ 2 ust. 1) oferowane urz±dzenia nie bêd± dostêpne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nowocze¶niejsze zamienniki o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w cenie nie wiêkszej ni¿ w ofercie i Strony ustal± nowy termin umowy, z tym ¿e wielko¶æ musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a.2. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o konieczno¶ci dokonania zamiany towaru oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta sprzêtu o braku na rynku zamienianego urz±dzenia lub elementu.
3. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mog± nast±piæ jedynie zgodnie z art.454 i 455 Ustawy Pzp.
4. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku obni¿enia lub podwy¿szenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowi±zuj±cych przepisów. P³atno¶æ bêdzie siê odbywaæ z uwzglêdnieniem stawki VAT obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury.
b) zmiany terminu - terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mog± ulec zmianie w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, pandemia, huragan, powód¼, katastrofy transportowe, po¿ar, eksplozje, wojna, strajk, pandemia i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i do zapobie¿enia, uniemo¿liwiaj±cej realizacjê dostawy w terminie okre¶lonym w umowie.. W okoliczno¶ciach wy¿ej wymienionych Strony ustalaj± nowy termin umowny, z tym ¿e wielko¶æ zmiany musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-29
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego w ramach wyposa¿enia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdañskiej.
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowych prac porz±dkowych w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ biurowych w trzech lokalizacjach biur WFO¦iGW w Gdañsku przez okres 12 m-cy
- Obs³uga transportu pasa¿erskiego w zakresie czarteru samolotu pasa¿erskiego i transferów lokalnych oraz ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie rezerwacji i sprzeda¿y biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudow± ogrodu deszczowego na osiedlu Wisz±ce Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdañsku
- Dostawa zamra¿arek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzêtu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przeno¶nych na potrzeby Gdañskiego O¶rodka Sportu w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.