eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźroboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania "Bezpieczna szkoły - kontynuacja projektu".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
roboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szkoły – kontynuacja projektu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Feliksa Parnella

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000648215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-052

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42/613-10-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik_baletowa@idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.e-cea.pl/1305

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https: //bip.e-cea.pl/1305/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

roboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szkoły – kontynuacja projektu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1838521b-1a07-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185959/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3_2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na instalacji systemu monitorowania terenu szkoły, montażu i zakupie zestawu do monitorowania w ramach zadania „Bezpieczna szkoły – kontynuacja projektu”. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu zestawu monitoringu w skład, którego wchodzą: -10 szt. kamer wewnętrznych, - 6 szt. kamer zewnętrznych -kamery kolorowe dzień/ noc, wandaloodporna, - cyfrowy rejestrator obrazu 16-kanałowy zaopatrzony w twardy dysk do ciągłej pracy, - monitor do odtwarzania obrazu z kamer, - wideofon do furtki/wejścia do szkoły, - 4 szt. stacji bramowych, - okablowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń składających się na cały system monitorowania Prace budowlane polegają na przeprowadzeniu instalacji systemu monitorowania wewnątrz w budynku szkoły na 4 kondygnacjach oraz na terenie wokół szkoły należącym do Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej. Zamówienie obejmuje także wszelki dodatkowe akcesoria niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy systemu monitorowania budynku oraz terenu wokół niego, tj: przewody, kable, puszki łączeniowe, zasilacze. Zamawiający nakłada na Wykonawcę przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi urządzeń monitorujących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Została złożona tylko jedna oferta o kwocie przewyższającej wartość zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.