Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo – Gminnego” z podziałem na 9 zadań – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Związek Powiatowo-Gminny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520662879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 14
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgrzybinski@powiat.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpg.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b1460f2-c32b-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo – Gminnego” z podziałem na 9 zadań – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b1460f2-c32b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020504/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo- Gminnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPG.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowejnr 1123G w miejscowości Smołdzino w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
wraz z odwodnieniem od km 10+820 do km 11+320 o długości ok. 0,5 km. Przedmiotowe
zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie
Smołdzino. Droga powiatowa nr 1123G stanowi połączenie miejscowości Smołdzino z drogą
wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich
przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się
wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia
terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej
niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 401219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowejnr 1135G od msc. Mrówczyno do msc. Świecichowo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz
pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 7+350 do km 9+200 o długości ok. 1,85 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1135G stanowi połączenie miejscowości Damnica
z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do
nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby
dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny
i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci
uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując
je do zaprojektowanej niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 802439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowejnr 1163G od msc. Płocko do m. Pustowo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 0+000 do km 2+300 o długości ok. 2,3 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Kępice. Droga powiatowa nr 1163G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1161G
z drogą powiatową nr 1162G i dalej w kierunku granicy powiatu bytowskiego. Przedmiotowa
droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek
drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego
zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do
regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 802439,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowejnr 1120G od DW 213 do msc. Karżcino w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 15+705 do km 16+120 oraz od km 17+290 do km
19+375 o łącznej długości ok. 2,5 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w
województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Słupsk. Droga powiatowa nr 1120G
stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 213 z msc. Smołdzino. Przedmiotowa droga służy do
obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy
zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego
zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do
regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 1263414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050067,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050067,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050067,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050067,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851242,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851242,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851242,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851242,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386454,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Furges Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771478492
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2826197,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2826197,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2826197,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Dostawa wraz z instalacją i montażem systemu wideokonferencji do sal dydaktycznych wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Dostawa środków odkażających - 29/TP/2025
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa Przepompowni Głównej w miejscowości Ustka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa pojazdu hakowego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno-społecznego.
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.