eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Prace budowlane w ramach projektu osuszenia pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brodnicy Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane w ramach projektu osuszenia pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brodnicy Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000629940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566974974

1.5.8.) Numer faksu: 566974974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.brodnica@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-brodnica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa24560f-de93-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace budowlane w ramach projektu osuszenia pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brodnicy Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa24560f-de93-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167601/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace budowlane w ramach projektu osuszenia pomieszczeń piwnicznych w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brodnicy Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EA.272.3088.2023 L.dz.3088.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia określa szczegółowy zakres robót:
1.1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
1.1.1 Instalacja wodociągowa.
W związku ze złym stanem technicznym istniejącego przyłącza wodociągowego zaprojektowano jego wymianę na przyłącze z rur PE 40. Projektowane przyłącze w ulicy należy włączyć poprzez montaż opaski samonawiercającej typu NWZ/PE. Przyłącze do studni wodomierzowej należy wykonać wg odrębnego opracowania. Na przyłączu wodociągowym projektuje się studnię wodomierzową. Studnię wykonać wg rysunku szczegółowego. Przyłącze wykonać z rury PE 40 Pn 10. Zasilanie do budynku na 1,5 m przed budynkiem przejść na rurę stalową ocynkowaną dn 32.
1.1.2 Przyłącze kanalizacji sanitarnej.
Ze względu na zły stan techniczny przyłącza kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jego wymianę. Odprowadzanie ścieków nastąpi do sieci zewnętrznej kanalizacji sanitarnej poprzez włączenie przyłącza do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej. Przyłącze od projektowanej studni Dn 400 na działce inwestycji do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej należy wykonać wg odrębnego opracowania. Z budynku będzie wyprowadzona rura PVC 200 Sn 8, którą należy zebrać w studnię zbiorczą - rewizyjne Dn 400.
1.1.3 Instalacja kanalizacji deszczowej z rynien.
Woda deszczowa z dachu budynku zostanie odprowadzona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Przyłącze kanalizacji deszczowej zostanie wykonane z rur PVC 160 poprzez włączenie do wpustu ulicznego. Wpust uliczny wymienić na nowy Dn 500 z częścią osadczą min 1,0 m. Wpust wyposażyć w kosz i właz żeliwny Dn 400*600 D 40 ton. Przyłącze należy wykonać wg odrębnego opracowania. Zaprojektowana instalacja wody deszczowej odprowadzi wodę deszczową z rur spustowych deszczowych poprzez wpusty deszczowe osadcze do projektowanego przyłącza kanalizacji deszczowej. Na przyłączu kanalizacji deszczowej należy zamontować studnię rewizyjną Dn 1.200 wraz z częścią osadczą min 1,0 m.
1.1.4 Instalacja kanalizacji drenażowej.
Dla odprowadzenia wody gruntowej ze ściany budynku projektuje się drenaż odwadniający. Drenaż należy wykonać zgodnie ze schematem montażowym załączonym do projektu. Drenaż należy wykonać z rur PP Dn 100 w oplocie. Odprowadzenie wód deszczowych z drenażu należy wykonać do projektowanej pompowni ścieków w komorze z tworzywa Dn 800. Zasilanie pompowni w energię elektryczną z wewnętrznej instalacji elektrycznej. Dla montażu drenażu należy zdemontować istniejące utwardzenia (kostkę z polbruku) po wykonaniu instalacji należy utwardzenia odtworzyć do stanu pierwotnego.
1.1.5 Roboty drogowe.

1.2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
1.2.1 Instalacja wodociągowa.
Ze względu na zmianę lokalizacji przyłącza wodociągowego projektuje się wymianę instalacji wodociągowej na odcinku przyłącze wodociągowe - istniejący wodomierz. Instalację wodociągową należy wykonać z rur stalowych Dn 25. Na wejściu przyłącza należy zamontować zawór odcinający. Zestaw wodomierzowy należy zamontować w projektowanej studni wodomierzowej. Dla opomiarowania wody ogrodowej zaprojektowano dodatkowy wodomierz. Instalację wody użytkowej prowadzić z rur stalowych na ścianie piwnicy budynku.
1.2.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej.
Ze względu na zmianę lokalizacji przyłącza kanalizacji sanitarnej należy wymienić część instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na przewody PVC 160. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana będzie w postaci kolektorów kanalizacyjnych prowadzonych po ścianie piwnicy budynku.
Przewody kanalizacyjne: Na kolektory kanalizacyjne stosować rury kanalizacyjne z PVC SN 8 oraz rury drenarskie z PP Dn 100 w oplocie.
1.2.3 Instalacja c.o.
Instalacja będzie zasilana z istniejącej wewnętrznej instalacji c.o. przez włączenie do istniejącej instalacji w pomieszczeniu piwnicy budynku. Ciepło do pomieszczeń piwnicy budynku będzie oddawane poprzez ogrzewanie podłogowe.
Rurociągi: Główne rurociągi będą prowadzone z rur stalowych.
Ogrzewanie podłogowe:
Pomieszczenia piwniczne będą ogrzewane w systemie ogrzewania podłogowego. Pętle grzewcze należy układać z rur wielowarstwowych typu PEX17x2. Rozstaw rurociągów w wężownicach podano na rysunkach. Całość prac ułożenia i podłączenia grzejnika podłogowego wykonać zgodnie
z instrukcją producenta grzejnika podłogowego. Pętle wyposażyć w termostaty, siłowniki montowane na rozdzielaczu oraz sterowanie temperatury pomieszczenia.

1.2.4 Instalacja kanalizacji drenażowej piwnicy.
Dla odprowadzenia wody z piwnicy budynku przewidziano montaż instalacji drenażu. Dla montażu drenażu przewidziano skucie całej posadzki wraz z obniżeniem jej o około 50 cm nie przekraczając dna ławy. Montaż rur drenarskich przewidziano w obsypce żwirowej minimum 30 cm z każdej strony rury drenarskiej. Rury drenarskie należy wykonać z przewodów PP Dn 100 w oplocie.
Na rurach drenarskich należy wykonać odtworzenie posadzki zgodnie z warstwami:
- hydrobeton 15 cm,
- folia,
- styropian podłogowy twardy 10 cm,
- ogrzewanie podłogowe,
- wylewka betonowa 6 cm,
- płytki.
Wodę z rur drenarskich należy odprowadzić do zewnętrznej instalacji drenażowej.
1.2.5 Roboty budowlane i demontażowe.
Uwaga wykonawcza:
Podane w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (Dokumentacji technicznej, Przedmiarach robót) nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadały niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

43124100-9 - Drenaże

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: w terminie przewidzianym w Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęły dwie oferty. Ceny brutto ofert zaproponowane przez Wykonawców to: 443 972,93 zł i 422 646,81 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 340 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu ceny zaoferowanej przez Wykonawców, dlatego zasadne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: w terminie przewidzianym w Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęły dwie oferty. Ceny brutto ofert zaproponowane przez Wykonawców to: 443 972,93 zł i 422 646,81 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 340 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu ceny zaoferowanej przez Wykonawców, dlatego zasadne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422646,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443972,93 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.