Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00161315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2232/2/TP/23 - DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA, WARZYW KISZONYCH, WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH ORAZ PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2232/2/TP/23 - DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA, WARZYW KISZONYCH, WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH ORAZ PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3523b37f-d1f8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, produktów przemiału ziarna oraz warzyw strączkowych suszonych, łuskanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232/2/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 291848,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarna do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.ZADANIE I – DOSTAWY ZIEMNIAKÓW
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 03212100-1 Ziemniaki. Odmiany jadalne przeznaczone do bezpośredniego spożycia. Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia środkami ochrony roślinnych, zaparzenie i zapleśnienie, porośnięcie kiełkami, obce zapachy. Ilość: 60 000 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarna do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.ZADANIE II – DOSTAWY JABŁEK
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 03222321-9 Jabłka. Odmiany jadalne, z usuniętymi liśćmi. Cechy dyskwalifikacyjne: zaparzenie, pozostałości środków ochrony roślin, obecność gąsienic, mszyc i innych szkodników lub ich pozostałości, nadgnicie, obcy smak i zapach, zwiędnięcie. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 7 300 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 13140,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarnado magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE III – DOSTAWY PRODUKTÓW WARZYWNICTWA
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 03221111-7 Buraki czerwone
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, zamarznięte, obcy smak i zapach, nadgnicie, zwiędnięcie. Opakowanie do 20 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 10 000 kg.
2. CPV 03221112-4 Marchew
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki,
silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie do 10 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 16 000 kg.
3. 03221113-1 Cebula biała CPV
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I; cechy dyskwalifikujące: bez zewnętrznych oznak wyrośnięcia, zgnicie, zamarznięcie, obcy smaki zapach, uszkodzenia przez choroby i szkodniki. Opakowanie do 5 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 6 650 kg.
4. CPV 03221410-3 Kapusta biała
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I; minimalna masa główki 2,0 kg; cechy dyskwalifikujące; zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, zamarznięcie. Opakowanie do 25 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 6 650 kg.
5. CPV 03221110-0 Pietruszka korzeń
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I; cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, zmarznięta, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach. Opakowanie do 5 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 2 650 kg.
6. CPV 03221110-0 Seler korzeń
Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia w klasie I, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, nadmierne zabrudzenia i zanieczyszczenia, zamarznięte, wyrastający pęd kwiatostanu, obcy zapach lub smak stłuczenia i ordzewienia skórki, puste przestrzenie na przekroju podłużnym. Opakowanie do 5 kg. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Ilość: 2 650 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 103580,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarnado magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE IV – DOSTAWY WARZYW KISZONYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15331000-7 Ogórki kwaszone (w beczkach)
Produkt zawiera ogórki Kl. I, naturalna zalewa, przyprawy. Nie zawiera konserwantów chemicznych
i sztucznych barwników. Zawartość ogórków po odcieku min. 70 %. Termin przydatności do spożycia
co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy. Ilość: 5 300 kg.
2. CPV 15331142-4 Kapusta kiszona (w beczkach)
Kapusta Kl. I, produkt zawiera sok własny, przyprawy. Produkt nie zawiera konserwantów chemicznych i sztucznych barwników. Termin przydatności do spożycia – co najmniej 1 miesiąc od dnia dostawy.
Ilość: 6 000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 25795,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarna do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.ZADANIE V – DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 03212213-6 Groch suszony łuskany
Produkt suszony, wolny od zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 700 kg.
2. CPV 03221210-1 Fasola Jaś
Fasola średnia, suszona. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość:
1 000 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7110,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw kiszonych, warzyw strączkowych suszonych, łuskanych oraz produktów przemiału ziarna do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.ZADANIE VI – DOSTAWY PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15614100-6 Ryż biały długo ziarnisty – długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Termin przydatności
do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 4 650 kg.
2. CPV 15613000-8 Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia – kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 6 650 kg.
3. CPV 15613000-8 Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 300 kg.
4. CPV 15612200-3 Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu od 0,51% do 0,58%. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug, biała o lekko kremowym odcieniu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 2 000 kg.
5. CPV 15613380-5 Mąka ziemniaczana – 100% skrobi ziemniaczanej, konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach właściwe dla produktu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 25 kg.
6. CPV 15614000-5 Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Opakowanie od 100 g do 120 g. Ilość: 66 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40223,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 141
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19637,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ARTA SZAL WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652558927
7.3.3) Ulica: Katy 55 C
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 37-405
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-04 do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ARTA SZAL WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652558927
7.3.3) Ulica: Katy 55 C
7.3.4) Miejscowość: Katy
7.3.5) Kod pocztowy: 37-405
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FHU "ARTA" SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-04 do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 141
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „MARGO” Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40223,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40223,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „MARGO” Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40223,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w ramach projektu pn. "Nowe usługi społeczne w Bielsku-Białej"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.