Og³oszenie z dnia 2023-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00183667/01 - Og³oszenie z dnia 2023-04-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 265 01 09
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-410080e9-dea7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00223153
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00183667
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.5.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 168829,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Dostawa wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznej wraz z ca³a infrastruktur± towarzysz±c± przeznaczon± do zasilania budynku i urz±dzeñ Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Bielsk.
Zamawiaj±cy wymaga, ¿eby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce monta¿u mia³y datê produkcji nie starsz± ni¿ 1 rok od daty dostawy.
Instalacja bêdzie mia³a za zadanie przetwarzaæ energiê promieniowania s³onecznego i po odpowiednim jej przetransformowaniu oddawaæ j± do sieci wewnêtrznej obiektu. Jej g³ównym przeznaczeniem bêdzie wykorzystanie energii na potrzeby w³asne.
Przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna sk³ada siê z nastêpuj±cych elementów:
134 szt. modu³ów fotowoltaicznych wykonanych w technologii monokrystalicznej o mocy nominalnej 370 Wp ka¿dy,
2 szt. falowników sieciowych trójfazowych o ³±cznej mocy 40kW,
Konstrukcji systemu mocowañ dla modu³ów fotowoltaicznych posadowionych na gruncie,
Skrzynki przy³±czeniowej RPV i systemu zabezpieczeñ elektroenergetycznych,
Okablowania i systemu po³±czeñ,
Uziemienia i instalacji ekwipotencjalnej.
Instalacjê nale¿y wpi±æ do rozdzielni g³ównej nN budynku Stacji Uzdatniania Wody poprzez skrzynkê RPV za uk³adem pomiarowo – rozliczeniowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ m.in.:
a) Wykonanie robót ziemnych,
b) Wyznaczenie trasy linii kablowych nale¿y zleciæ uprawnionemu geodecie. Po wykonaniu prac ziemnych a przed zasypaniem kabli nale¿y przeprowadziæ inwentaryzacje geodezyjn±. U³o¿enie kabli w miejscach np. pod chodnikami wykonaæ metod± przecisku.
c) Wykonanie prób, badañ i rozruch instalacji fotowoltaicznej. Warunkiem uruchomienia instalacji s± pozytywne wyniki obowi±zuj±cych pomiarów, które nale¿y przeprowadziæ po wykonaniu instalacji. Protoko³y pomiarów przekazaæ Zamawiaj±cemu.
d) Przeszkolenie u¿ytkownika co do zasad prawid³owej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z
opracowaniem szczegó³owej instrukcji obs³ugi i przekazanie u¿ytkownikowi,
e) Pod³±czenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zg³oszeniem przy³±czenia instalacji do
sieci dystrybucyjnej w³a¶ciwego Operatora Sieci Dystrybucji (OSD), na podstawie wytycznych
dostêpnych u OSD
Szczegó³owy opis, zakres oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcê wraz z urz±dzeniami do monta¿u.
2. Numer CPV dotycz±cy przedmiotu zamówienia:
09331200-0 S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
4. Przedmiar robót - to materia³ pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcê wraz z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ.
5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê nastêpuj±cych okresów gwarancji na nastêpuj±ce elementy sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia:
a) Gwarancji producenta paneli fotowoltaicznych:
• nie mniej ni¿ 10 lat na minimum 90% wydajno¶ci dla paneli fotowoltaicznych,
• nie mniej ni¿ 20 lat na minimum 80% wydajno¶ci dla paneli fotowoltaicznych,
• nie mniej ni¿ 10 lat gwarancji produktowej dla paneli fotowoltaicznych wraz z niezbêdnym osprzêtem oraz urz±dzeniami umo¿liwiaj±cymi pracê ca³ej instalacji
b) Gwarancji Wykonawcy - minimum 36 miesiêcy na wykonany przedmiot zamówienia (w tym roboty budowlano-monta¿owe oraz wszystkie urz±dzenia, elementy instalacji), licz±c od dnia koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewnienia bezp³atnego serwisu urz±dzeñ na czas trwania gwarancji.
6. Czas reakcji Wykonawcy na zg³oszenie wady, awarii lub usterki w okresie gwarancji nie mo¿e byæ
d³u¿szy, ni¿ 5 dni od momentu zg³oszenia. Przez czas reakcji rozumie siê czas od momentu zg³oszenia do momentu rozpoczêcia usuwania zg³oszonej wady, awarii lub usterki.
7. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowi±zek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na w³asny koszt odpadów powsta³ych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8. Stosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych:
Je¿eli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej za³±cznikach tj. przedmiarach robót, zosta³y wskazane nazwy producenta, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów czy urz±dzeñ s³u¿±cych do wykonania robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia nale¿y to traktowaæ jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standardy, wygl±d i wymagania techniczne – a Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych. Zamawiaj±cy dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych ni¿ wskazane.
Oznacza to, ¿e przewidziane przez wykonawcê do zastosowania na etapie realizacji robót materia³y i urz±dzenia powinny spe³niaæ parametry okre¶lone w dokumentacji przetargowej postêpowania i nie powinny byæ gorsze od jej za³o¿eñ (równe lub lepsze) tj. musz± byæ co najmniej: tej samej wytrzyma³o¶ci, tej samej trwa³o¶ci, spe³niaæ te same funkcje, spe³niaæ wymagania bezpieczeñstwa konstrukcji, bhp i p.po¿, posiadaæ stosowne dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ (wyrób) jest równowa¿ny w stosunku do wymogu okre¶lonego przez zamawiaj±cego spoczywa na wykonawcy, z którym zosta³a podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ odpowiednie dokumenty opisuj±ce parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczaj±ce dany materia³ (wyrób) do u¿ytkowania oraz pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e s± one rzeczywi¶cie równowa¿ne.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 190404,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 314859,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190404,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERA PV Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-218-72-97
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Instalacja niskiego napiêcia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 190404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
INNE PRZETARGI BIELSK
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Bielsk w okresie od 14.04.2025 r. do 13.04.2028 r.
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Bielsk w ramach zadañ: Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 3
wiêcej: przetargi BIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na d³ugo¶ci 885 mb
- Termomodernizacja budynku OSP S³awêcin
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SÊKOWA "ÆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWO¦CI SÊKOWA, GMINA SÊKOWA
- Kompleksowa termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV czê¶ci)
- Budowa punktów ¶wietlnych na terenie gminy Czosnów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.