Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja i remont budynków użyteczności publicznej
na terenie Gminy Mokobody”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b5284f4-d3af-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja i remont budynków użyteczności publicznejna terenie Gminy Mokobody”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5284f4-d3af-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005847/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja i remont budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mokobody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 743406,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja i remont budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mokobody” .
Zamawiający informuję, że postępowanie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie prac remontowych przy budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Mokobody ul. Cmentarna 2, poprzez wykonanie prac budowlanych polegających na:
• dociepleniu stropodachu wełną gr 20 cm., ścian budynku styropianem gr. 15 cm. oraz dociepleniem i odwodnieniem fundamentów.
• pomalowaniu elewacji farbą akrylową – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
• wymianie drzwi zewnętrznych oraz okien – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
Przy wycenie okien Wykonawca powinien wziąć pod uwagę następujące parametry techniczne: okno 7 komorowe, 3 szybowe o współczynniku Uw < 0,90W (m2K). Na potwierdzenie zamontowanych okien, Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót dostarczy Zamawiającemu certyfikaty oraz atesty na zastosowane okna.
• wymianie pokrycia dachowego (blaszanego) na blachę trapezową z filcem antykondensacyjnym wraz ze wszystkimi obróbkami występującymi podczas krycia dachu w tym wymiana rynien i rur spustowych metalowych w kolorze dachu – kolor blachy do uzgodnienia z Zamawiającym,.
• wymianie oświetlenia zewnętrznego oraz wewnętrznego budynku na energooszczędne typu LED.
- oprawa plafon LED natynkowy;
- kolor: biały;
- kształt: kwadrat,
- rodzaj materiału: aluminium/tworzywo sztuczne,
- barwa światła: neutralna.
• montaż pompy ciepła- brak projektu,
Specyfikacja pompy ciepła:
powietrze – woda typu monoblok do ogrzewania pomieszczeń:
Ogrzewanie pomieszczeń:
Klasa efektywności energetycznej 55°c (zastosowanie wysokotemp.) – A ++
Klasa efektywności energetycznej 35°C (zastosowanie niskotemp.) – A+++
Min. Scop:
TWW przy 55°C – 3,4
TWW przy 35°C - 4,8
Znamionowa moc cieplna:
Pompy ciepła 29,3 kW
Ogrzewanie pomieszczeń 55°C (temperatura projektowa -22°C):
Deklarowana wydajność grzewcza w temperaturze -22°C w przedziale 24 kW – 26 kW
Sezonowa efektywność energetyczna ogrzewania pomieszczeń (ns) w przedziale 110% - 120%
Ogrzewanie pomieszczeń 35°C (temperatura projektowa -22°C)::
Deklarowana wydajność grzewcza w temperaturze -22°C w przedziale 24 kW- 26 kW
Sezonowa efektywność energetyczna ogrzewania pomieszczeń (ns) w przedziale 155% - 165%
Moc akustyczna maksymalna:
Jednostka zewnętrzna 65 dB(A)
Typ czynnika chłodniczego: R32(675)
Rodzaj wymiennika ciepła po stronie powietrza: lamelowy
Zasilanie: 380-415V, 50Hz, 3 fazowe
GWARANCJA: 5 lat
• montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnie z projektem technicznym stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.
Po stronie Wykonawcy leży utylizacja odpadów budowlanych powstałych podczas wykonywania prac. Elementy metalowe typu blacha, rynny pozostają do dyspozycji Zamawiającego.
Zamawiający nie posiada :
- projektu wykonawczego kotłowni
Zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ, na którą składa się :
- Przedmiar robót
- Projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej
Wymagania dodatkowe:
Po zakończeniu robót wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca ma obowiązek przedłożyć kosztorys pomocniczy podpisany przez wykonawcę i opracowany na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji warunków zamówienia
– dokument niezbędny do rozliczenia dofinansowania zadania.
3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062
ze zm.).
4) Przy realizacji inwestycji wykonane zostanie oznakowanie zapewniające dostępność
w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.).
5) Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
6) Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 7 i warunkami opisanymi w umowie -załącznik nr 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078301,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078301,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technologie sp. z.o.o ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482612366 REGON 368819396
7.3.3) Ulica: Tokarska 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078301,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.