Og³oszenie z dnia 2024-02-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00478852/01 - Wynik z dnia 2024-08-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 7 -16 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DOBROMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolno¶ci 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobromierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dobromierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 7 -16 lat
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28ef042c-d629-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00223325
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049087/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 7 -16 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: organizacja wypoczynku letniego dla 100 osób - dzieci i m³odzie¿y w wieku 7 -16 lat w jednym 8 – dniowym turnusie (7 noclegów).
Termin wypoczynku: rozpoczêcie wypoczynku - II po³owa czerwca do 1 lipca 2024 r.
Lokalizacja wypoczynku: Miêdzywodzie po³o¿one w województwie zachodniopomorskim.
Zakwaterowanie: o¶rodek wypoczynkowy po³o¿ony w bliskiej odleg³o¶ci od pla¿y/morza. Budynek noclegowy murowany. Zamawiaj±cy wymaga aby pokoje dla uczestników znajdowa³y w budynku, najlepiej na jednym poziomie lub w wydzielonej jego czê¶ci. Pokoje powinny byæ 3, 4 maksymalnie 5 osobowe. Pokoje musz± byæ czyste i o wysokim standardzie estetyki. Ka¿dy pokój powinien byæ wyposa¿ony w ³ó¿ka 1-osobowe (nie dopuszcza siê u¿ywania dostawek), szafy, szafki, pó³ki, wieszaki i inne sprzêty w ilo¶ci umo¿liwiaj±cej rozpakowanie baga¿u przez ka¿de dziecko oraz stó³ i krzes³a w liczbie odpowiadaj±cej liczbie zakwaterowanych. Wymaga siê aby pokoje posiada³y ³azienki z pe³nym wêz³em sanitarnym a ciep³a woda powinna byæ dostêpna przez 24 godziny na dobê. Ponadto wymaga siê, aby pokoje by³y wyposa¿one TV. Obiekt kolonijny powinien byæ ogrodzony i posiadaæ co najmniej boisko, teren rekreacyjny ¶wietlicê do zajêæ i sto³ówkê, obiekty wyposa¿one dodatkowo w basen wewnêtrzny otrzymaj± dodatkow± punktacjê. Zamawiaj±cy wymaga, aby wszelkie znajduj±ce siê w o¶rodku wypoczynkowym atrakcje oraz dostêp do internetu by³y dostêpne nieodp³atnie dla uczestników. Kwaterowanie uczestników kolonii musi uwzglêdniaæ wskazania rodziców z kim dziecko winno przebywaæ w pokoju
Realizacja programu: wymaga siê, aby w trakcie turnusu by³y zrealizowane programy:
1. rekreacyjny uwzglêdniaj±cy miêdzy innymi pla¿owanie i k±piele w morzu, wycieczki piesze, atrakcyjn± wycieczkê autokarow±, ognisko i dyskoteki, zajêcia sportowe, konkursy,
2. profilaktyczny o charakterze dzia³añ profilaktyki uniwersalnej prowadzony w kierunku eliminacji uzale¿nieñ od nikotyny, ¶rodków psychoaktywnych, alkoholu, i uzale¿nieñ behawioralnych.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia liczby uczestników kolonii, przy czym ostateczna wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie faktycznej liczby osób uczestnicz±cych w kolonii. Warto¶ci± zamówienia bêdzie iloczyn liczby osób faktycznie uczestnicz±cych w wypoczynku i podanej przez Wykonawcê ceny organizacji kolonii dla 1 osoby brutto. W przypadku gdy liczba zg³oszeñ dzieci i m³odzie¿y do uczestniczenia w wypoczynku letnim bêdzie niewystarczaj±ca, dla realizacji celu umowy, Zamawiaj±cy ma prawo odst±pienia od umowy, bez roszczeñ odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o zaistnieniu takiej sytuacji w terminie do 30 kwietnia 2024 r.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55243000-5 - Us³ugi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane pokoje spe³niaj±ce nastêpuj±ce kryteria ³±cznie: pokoje 2,3,4 i 5 osobowe z ³azienkami, z TV
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: basen wewnêtrzny lub zewnêtrzny na terenie o¶rodka
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: odleg³o¶æ o¶rodka od morza do 150 m
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ wpis do rejestru organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 511z pó¼n. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¶li jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¶li wyka¿e, ¿e:,
a) wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ugi w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegaj±c± na organizacji wypoczynku letniego dla dzieci.
b) Dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
- kadra pedagogiczna zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i m³odzie¿y (Dz. U. z 2016r. poz. 452 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: h) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej jak w Za³±czniku nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru organizatorów turystyki i po¶redników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 sierpnia 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z pó¼n. zm.),
c) wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat tego typu us³ug, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
d) opis o¶rodka kolonijnego wraz ze zdjêciami, ze szczególnym uwzglêdnieniem spe³nienia kryteriów ³±cznie: pokoje 2, 3, 4 i 5 osobowe z ³azienkami i TV, basen wewnêtrzny lub zewnêtrzny na terenie o¶rodka oraz podaniem dok³adnej odleg³o¶ci o¶rodka od pla¿y/morza.e) kalkulacjê kosztów organizacji kolonii dla 1 osoby, uwzglêdniaj±c± koszt posi³ków, transportu, noclegów, wynagrodzenia kadry, ubezpieczenia uczestników i realizacjê programu w przeliczeniu na jednego uczestnika wypoczynku, odrêbnie do ka¿dej czê¶ci zamówienia (wg wzoru za³±cznik nr 1 do oferty),
f) szczegó³owy program zajêæ do realizacji na kolonii.
g) zgodê na publikacjê wizerunku wg wzoru za³±cznik nr 2 do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lone w projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-05
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.