Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107469/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00107621/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00121639/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie Gminy Zaklików
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zaklikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa placów zabaw na terenie Gminy Zaklików2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd489f5-b357-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie terenu działki przy budynku Dom Ludowy w msc. Goliszowiec (plac zabaw)
1.1.20 Budowa Placu zabaw przy ul. Leśnej w Lipie etap 2
1.1.21 Budowa Placu zabaw przy ul. Lipowej w Lipie
1.1.22 Rozbudowa placu zabaw w Zaklikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.5.22023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie terenu działki przy budynku Dom Ludowy w msc. Goliszowiec (plac zabaw)”.Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw zlokalizowanego na działce o nr ewid. 366 w msc. Goliszowiec o dodatkowe urządzenia zabawowe: zestaw zabawowy o konstrukcji metalowej, bujak sprężynowy konik i bujak sprężynowy ślimak wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w postaci mat przerostowych pod urządzeniami. Parametry urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
Uwaga: zakres dokumentacji obejmuje wykonanie większego zakresu robót niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zakresu robót wskazanego powyżej, przy uwzględnieniu postanowień dokumentacji projektowej dotyczących montowanych urządzeń i elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 42695,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa Placu zabaw przy ul. Leśnej w Lipie etap 2”.Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Leśnej w msc. Lipa o dodatkowe urządzenie zabawowe: zestaw zabawowy wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej w postaci mat przerostowych pod urządzeniem. Parametry urządzenia i materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
Uwaga: zakres dokumentacji obejmuje wykonanie większego zakresu robót niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zakresu robót wskazanego powyżej, przy uwzględnieniu postanowień dokumentacji projektowej dotyczących montowanych urządzeń i elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 41818,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa Placu zabaw przy ul. Lipowej w Lipie” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową budową placu zabaw przy ul. Lipowej w Lipie zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi uwzględnionymi w dokumentacji (roboty ziemne, ogrodzenie, utwardzenie, dojście od ulicy do placu zabaw, pomost, zagospodarowanie zieleni).4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 91622,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa placu zabaw w Zaklikowie”Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Plac Sienkiewicza w Zaklikowie o dodatkowe urządzenia zabawowe: karuzela słupowa wraz z nawierzchnią bezpieczną w postaci mat przerostowych oraz trampolina ziemna. Parametry urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
Uwaga: zakres dokumentacji obejmuje wykonanie większego zakresu robót niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zakresu robót wskazanego powyżej, przy uwzględnieniu postanowień dokumentacji projektowej dotyczących montowanych urządzeń i elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 43744,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46494,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESTAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867 224 01 57
7.3.4) Miejscowość: Chmielów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-442
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43930,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878955,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43930,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 231 34 90
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43930,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110528,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177731,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110528,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 231 34 90
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110528,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46279,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55215,93 PLN
INNE PRZETARGI ZAKLIKÓW
więcej: przetargi ZAKLIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- "Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego z 2 połowy XIX w. w miejscowości Straszewo" - etap I
- Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego w miejscowości Koneck - etap I
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.