Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437125/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00460715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1115G Wytowno-Bydlino – etap II (gmina Ustka)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.slupsk.pl/1727.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1115G Wytowno-Bydlino – etap II (gmina Ustka)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a73acc9-60c4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035323/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1115G na odcinku Wytowno-Bydlino -Etap II (Gmina Ustka)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej
nr 1115G od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1112G w Wytownie do m. Machowino
na dł. 4,12 km. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Przebudowę jezdni wraz z jej poszerzeniem do 6,0 m.
2. Przebudowę skrzyżowań,
3. Budowę chodników z kostki betonowej przyległych do jezdni i odsuniętych od jezdni,
4. Budowę zjazdów na posesje z kostki betonowej,
5. Budowę zatok autobusowych,
6. Budowę wysp odginających tor jazdy na wlocie do miejscowości,
7. Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00 m,
8. Wykonanie odwodnienia drogi,
9. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego) i wraz
z ustawieniem oznakowania pionowego,
10. Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej
o prędkości ruchu pojazdu,
11. Budowa oświetlenia ulicznego.
12. Ustawienie tablic informacyjnych.
Zamawiający uzyskał zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1115G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi
nr 1115G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1115G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że do wyceny robót należy przyjąć ilości i konstrukcje wskazane
w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót (Załącznik nr 8 do SWZ).
Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany na drodze powiatowej na terenie gminy na obszarze której realizowana jest inwestycja, w miejscu uzgodnionym z Inżynierem. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić 500 m2 licząc na każde zaczęte 6000m2 ± 10% powierzchni warstwy ścieralnej przewidzianej do wykonania w przedmiarze robót . Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonaniawarstwy ścieralnej.
Uwaga:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych.
Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w STWiOR. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru;
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie
z STWiOR technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych.
Wykonawca zobowiązuje się:
1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania
2) oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,
2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy,
5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urzą- dzeń,
6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego,
7) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
8) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
9) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych),
10) demontować, naprawiać, montować ogrodzenia posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
11) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych na odległość do 2km lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
12)zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
13) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,
14)zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
15) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ
16) Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w konsultacjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie,
Wykonawca przedłoży zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) przed rozpoczęciem robót budowlanych.
• Powiadomienia na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót
o terminie rozpoczęcia robót i dostarczenia zamawiającemu kopii potwierdzających wykonanie tych zawiadomień
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11563552,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11598898,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11563552,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978
7.3.4) Miejscowość: PIŁA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11563552,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 353 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.