Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185981/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA CZARNY DUNAJEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Dunajec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-470
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarny-dunajec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarny-dunajec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_dunajec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e295cc44-df7c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029952/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł”.
Zamówienie obejmuje świadczenie kompleksowych usług zarządzania dwoma projektami (usług managera projektu):
1) projektem pn.: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – dofinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 – 2021 w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”, obszar programowy: Energia, na podstawie zawartej pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (dalej jako: NFOŚiGW a Zamawiającym w dniu 01.03.2023 r. umowy Nr MFEOG.07.04.11-06-0126/21-00
2) projektem pn.: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – współfinansowanym ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego nr 8.9.2 „Klimatyczne uzdrowiska Część 2) Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gmin uzdrowiskowych, na podstawie zawartej pomiędzy NFOŚiGW a Zamawiającym w dniu 18.04.2023 r. umowy Nr 174/2023/Wn06/OA-ew-ku/D
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo i Usługi sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452115433
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 – 2021 w ramach programu: „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”
„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” – współfinansowany ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego nr 8.9.2 „Klimatyczne uzdrowiska Część 2)
INNE PRZETARGI CZARNY DUNAJEC
więcej: przetargi CZARNY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
- Wymiana liczników wodociągowych na inteligentne systemy rozliczania wody na terenie gminy Jeżewo
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Busówno-Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.