eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoUbezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2021 r. do 31.10.2024 r.



Og³oszenie z dnia 2021-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2021 r. do 31.10.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 605-054-160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2021 r. do 31.10.2024 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76bb0e92-2750-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00223456

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002735/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2021 r. do 31.10.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje w tym wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, przekazywane bêd± za po¶rednictwem Platformy z wykorzystaniem odno¶nika do przekazywania informacji Zamawiaj±cemu
pn. Pytania i odpowiedzi/Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy. Prawid³owe przekazanie wiadomo¶ci do Zamawiaj±cego zostanie potwierdzone odpowiednim komunikatem. Zamawiaj±cy nie dopuszcza komunikacji bez
korzystania z Platformy.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w zak³adce „Pytania i
odpowiedzi”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie, przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
4. Instrukcja korzystania z Platformy, stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. poprzez z³o¿enie oferty w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê
handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, z uwagi na zakaz zapoznawania siê z ofertami, przed up³ywem sk³adania ofert (art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych).
6. Zamawiaj±cy nie wymaga opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione wniosków o wyja¶nienie tre¶ci swz, Zamawiaj±cy dopuszcza przekazanie za po¶rednictwem platformy scanów
przedmiotowych wniosków sporz±dzonych w wersji papierowej.
7. Zamawiaj±cy zamieszczaj±c na platformie wyja¶nienia dot. tre¶ci swz lub zmiany tre¶ci siwz lub kieruj±c do wykonawców wezwania do wyja¶nienia tre¶ci oferty, wyja¶nienia ra¿±co niskiej ceny, wezwania do z³o¿enia lub uzupe³nienia dokumentów, informacje o poprawieniu omy³ki lub wniosek o wyra¿enie zgody na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± lub informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania stosowa³ bêdzie formê scanu dokumentu sporz±dzonego w formie papierowej.
8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza formy sporz±dzania i przekazania dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 dla z³o¿enia oferty wraz z za³±cznikami oraz ¶rodków dowodowych, wyja¶nienia tre¶ci oferty, wyja¶nienia ra¿±co niskiej ceny, wyra¿enia zgody na poprawienie innych omy³ek, wyra¿enia zgody na
przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, które Wykonawca zobowi±zany bêdzie zgodnie z swz sporz±dziæ w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i podpisaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione i z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy.
Z³o¿enie oferty wymaga zarejestrowania siê na Platformie . Rejestracja i dostêp do Platformy jest bezp³atny.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno- Zamawiaj±cy, Urz±d Miejski w G³ownie – prowadz±cy postêpowanie ul. M³ynarska 15, 95-015 G³owno tel. 42 719-11-51, e-mail: sekretariat_um@glowno.pl;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasta G³owno jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITB.271.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 306948,30 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
2) ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od awarii i uszkodzeñ;
3) ubezpieczenie maszyn, w tym urz±dzeñ samobie¿nych oraz montowanych na pojazdach;
4) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej;

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 274066,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie kolejnego postêpowania w roku 2024

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
1. „Cena” – waga 90%;
2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.2. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium – Cena
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poni¿szy wzór:

OCENA PUNKTOWA = NAJNI¯SZA OFEROWANA CENA SPO¦RÓD OFERT NIEPODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU: CENA OFERTY BADANEJ x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM:


Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjêcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbê punktów obliczon± w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = £¡CZNA LICZBA PUNKTÓW
x WAGA KRYTERIUM

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych od ognia i innych zdarzeñ losowych

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32882,30 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje wszczêcie kolejnego postêpowania w 2024 roku

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
1. „Cena” – waga 90%;
2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.2. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium – Cena
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poni¿szy wzór:

OCENA PUNKTOWA = NAJNI¯SZA OFEROWANA CENA SPO¦RÓD OFERT : CENA OFERTY BADANEJ NIEPODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM


Kryterium – Warunki ubezpieczenia
Za przyjêcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbê punktów obliczon± w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = £¡CZNA LICZBA PUNKTÓW
x WAGA KRYTERIUM

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: wykazania, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020 r. poz. 895 ze zm.), na podstawie zezwolenia co najmniej w zakresie to¿samym z przedmiotem niniejszego zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia:
Zezwolenie lub inny dokument organu nadzoru potwierdzaj±cy uprawnienia Wykonawcy do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym ni¿ przedmiot zamówienia opisany w Dziale II niniejszej SWZ, odpowiednio dla Czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
1. s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj±c wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2.
3. Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. zmiana wynagrodzenia dopuszczalna jest nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, jako pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê datê pocz±tkow± drugiego i trzeciego roku obowi±zywania umowy, a je¿eli zawarcie umowy nast±pi³o po 180 dniach od up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia bêdzie termin sk³adania ofert;
2. poziom zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi powy¿ej 10%;
3. jako podstawê do ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje siê ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za rok poprzedzaj±cy wniosek strony o zmianê wynagrodzenia;
4. zmiana (obni¿enie lub wzrost) wska¼nika okre¶lonego w pkt 3 powy¿ej progu okre¶lonego w pkt 2 uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uleg³ ww. wska¼nik w stosunku do wska¼nika z roku zawarcia umowy, a je¿eli zawarcie umowy nast±pi³o po 180 dniach od terminu sk³adania ofert – w stosunku do wska¼nika z roku sk³adania ofert;
5. Maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia w ca³ym okresie realizacji umowy wynosi 5% wynagrodzenia okre¶lonego w pkt 1.
6. Strona zainteresowana zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1 umowy zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia, w terminie 30 dni od daty publikacji komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego bêd±cego podstaw± zmiany, zawieraj±cego propozycjê zmiany wynagrodzenia wraz z kalkulacj± kosztów.
7. Strona umowy, której przed³o¿ono wniosek, w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku, zajmie pisemne stanowisko w sprawie; za dzieñ przekazania stanowiska, uznaje siê dzieñ jego wys³ania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ pism odpowiednio do Zamawiaj±cego lub Wykonawcy.
8. Je¿eli zostanie wykazane, ¿e zmiana wysoko¶ci kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (sk³adka ubezpieczeniowa), Strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, okre¶laj±cy now± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem dowiedzionych zmian.
9. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
9.1. przedmiotem umowy s± us³ugi,
9.2. okres obowi±zywania umowy przekracza 12 miesiêcy.
10. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art 439 ust. 5 pzp i braku zap³aty lub nieterminowej zap³aty przez Wykonawcê wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³aty kary umownej w wysoko¶ci obowi±zuj±cej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê okre¶lonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. 2020, poz. 2207 ze zm.) za ka¿dy przypadek braku zap³aty lub nieterminowej zap³aty.
11. £±czna wysoko¶æ kar umownych, o których mowa powy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ kwoty 10 000,00 z³

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.