Og³oszenie z dnia 2023-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00334119/01 - Wynik z dnia 2023-08-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty konieczne do u¿ytkowania miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w Igo³omi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wawrzeñczyce 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wawrzeñczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_igwaw@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.igwa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty konieczne do u¿ytkowania miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w Igo³omi”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3a5d4d9-f57d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00223507
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Roboty konieczne do u¿ytkowania miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w Igo³omi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3a5d4d9-f57d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ lub przy u¿yciu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: ug_igwaw@poczta.onet.pl , z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie (wycofanie) oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu platformy e-zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja w postêpowaniu, (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za pomoc± poczty elektronicznej email: ug_igwaw@poczta.onet.pl (nie dotyczy sk³adania/wycofania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ siê na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostêpna dla ka¿dego zalogowanego u¿ytkownika. Rodzaj dostêpnych formularzy zale¿y od posiadanego na Platformie konta. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-zamówienia oraz zalogowania siê na platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug platformy e-zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la regulamin platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem platformy e- zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce jest Wójt Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce z siedzib±: 32-125 Wawrzeñczyce nr 57;
2) we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem udostêpnionych danych osobowych Wykonawca mo¿e siê kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce pod adresem e mail: iod@igwa.pl lub na adres siedziby Urzêdu Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce, 32-125 Wawrzeñczyce 57;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tre¶ci z³o¿onych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± Pzp oraz – w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zwi±zku z ustaw± Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, osoby korzystaj±ce z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dane bêd± nastêpnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej, a w przypadku zamówieñ dofinansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych – przez okres trwa³o¶ci projektu;
6) obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO i nie bêd± profilowane;
8) wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. +48 22 531 03 00);
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ Nr 1 pn. „Parking nieurz±dzony”
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy (w-wa dolna gr. 15 cm, w-wa górna gr. 5 cm) w ilo¶ci 760 m2.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 1 zawiera przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ poz. 1.1 (ppkt 1.1.1 – 1.1.4).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia):
a) cena – waga kryterium 60 % ( max. 60 pkt.)
b) okres gwarancji – waga kryterium 40 % ( max. 40 pkt)
1.1 Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla poszczególnych kryteriów
a) kryterium cena KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
KC = ( C min. : C bad) x 60
Gdzie:
KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena
C min. – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
b) kryterium okres gwarancji KG – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu gwarancji podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 24 miesi±ce, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego.
UWAGA: Okres gwarancji nale¿y podawaæ w pe³nych miesi±cach (np. 24, 25 …)
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od daty podpisania bezusterkowego koñcowego protoko³u robót, Zamawiaj±cy do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 36 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 24 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiêcy, otrzyma 0 pkt.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji jako¶ci obliczona zostanie na podstawie poni¿szego wzoru:
KG = (Go-Gmin):(Gmax- Gmin) x 40
Gdzie:
KG– Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji
Go- gwarancja podana w miesi±cach przez Wykonawcê , dla którego wynik jest obliczany
Gmax.- max. wymagany okres gwarancji (60 miesiêcy)
Gmin.- minimalny mo¿liwy okres gwarancji ( 36 miesiêcy)
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma max.40 pkt
1.2. Koñcow± ocenê punktow± oferty stanowiæ bêdzie suma punktów uzyskanych przez ofertê w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG
1.3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ Nr 2 pn. „Doj¶cie do placu zabaw i miasteczka komunikacyjnego”
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy (w-wa dolna gr. 15 cm, w-wa górna gr. 5 cm) w ilo¶ci 192 m2,
- wykonanie warstwy wyrównuj±cej z mia³u kamiennego w ilo¶ci 192m2,
- roboty monta¿owe (elementów betonowych – obrze¿y) w ilo¶ci 220 m;
- roboty monta¿owe (elementów betonowych – krawê¿ników) w ilo¶ci 19,5 m,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w ilo¶ci 192 m2,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 2 zawiera przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ poz. 1.2 (ppkt 1.2.1 – 1.2.9).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia):
a) cena – waga kryterium 60 % ( max. 60 pkt.)
b) okres gwarancji – waga kryterium 40 % ( max. 40 pkt)
1.1 Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla poszczególnych kryteriów
a) kryterium cena KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
KC = ( C min. : C bad) x 60
Gdzie:
KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena
C min. – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
b) kryterium okres gwarancji KG – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu gwarancji podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 24 miesi±ce, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego.
UWAGA: Okres gwarancji nale¿y podawaæ w pe³nych miesi±cach (np. 24, 25 …)
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od daty podpisania bezusterkowego koñcowego protoko³u robót, Zamawiaj±cy do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 36 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 24 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiêcy, otrzyma 0 pkt.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji jako¶ci obliczona zostanie na podstawie poni¿szego wzoru:
KG = (Go-Gmin):(Gmax- Gmin) x 40
Gdzie:
KG– Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji
Go- gwarancja podana w miesi±cach przez Wykonawcê , dla którego wynik jest obliczany
Gmax.- max. wymagany okres gwarancji (60 miesiêcy)
Gmin.- minimalny mo¿liwy okres gwarancji ( 36 miesiêcy)
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma max.40 pkt
1.2. Koñcow± ocenê punktow± oferty stanowiæ bêdzie suma punktów uzyskanych przez ofertê w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG
1.3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ Nr 3 pn. „U³o¿enie nawierzchni z trawnika gotowego”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe,
- roboty ziemne,
- rowki pod krawê¿niki i ³awy krawê¿nikowe w ilo¶ci 221 m,
- oddzielenie trawnika paskami pionowymi z folii PCV w ilo¶ci 221 m,
- wykonanie trawników dywanowych z rolki w ilo¶ci 530 m2.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 3 zawiera przedmiar robót stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ poz. 1.3 (ppkt 1.3.1 – 1.3.6).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia):
a) cena – waga kryterium 60 % ( max. 60 pkt.)
b) okres gwarancji – waga kryterium 40 % ( max. 40 pkt)
1.1 Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla poszczególnych kryteriów
a) kryterium cena KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
KC = ( C min. : C bad) x 60
Gdzie:
KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena
C min. – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
b) kryterium okres gwarancji KG – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu gwarancji podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 24 miesi±ce, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego.
UWAGA: Okres gwarancji nale¿y podawaæ w pe³nych miesi±cach (np. 24, 25 …)
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od daty podpisania bezusterkowego koñcowego protoko³u robót, Zamawiaj±cy do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 36 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 24 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiêcy, otrzyma 0 pkt.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji jako¶ci obliczona zostanie na podstawie poni¿szego wzoru:
KG = (Go-Gmin):(Gmax- Gmin) x 40
Gdzie:
KG– Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji
Go- gwarancja podana w miesi±cach przez Wykonawcê , dla którego wynik jest obliczany
Gmax.- max. wymagany okres gwarancji (60 miesiêcy)
Gmin.- minimalny mo¿liwy okres gwarancji ( 36 miesiêcy)
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma max.40 pkt
1.2. Koñcow± ocenê punktow± oferty stanowiæ bêdzie suma punktów uzyskanych przez ofertê w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG
1.3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie, zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane razem z ofert± - stanowi±c± Za³±cznik Nr 1 do SWZ.1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ – wype³niony za³±cznik Nr 2 do SWZ.
2) Kosztorys ofertowy na sk³adan± czê¶æ/ czê¶ci zamówienia.
3) O¶wiadczenie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wype³niony za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp.
5) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieni (je¿eli dotyczy).
7) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy).
8) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy).
9) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli w postêpowaniu zostanie postawiony, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w SWZ, tj. o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym Za³±czniki nr 6 do SWZ w szczególno¶ci paragraf 18.Ze wzglêdu na ograniczon± warto¶æ pola, niemo¿liwe jest zamieszczenie wszystkich zmian umowy w og³oszeniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-02 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki "oferty/wnioski" dostêpnej na platformie ezamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ w szczegó³ach postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca jest zwi±zany z³o¿on± ofert± przez okres 30 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 01.07.2023 r.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspania³e miejsce spotkañ, zabawy i sportu dla Brze¼na - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadañ z BO 2024
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.