Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00078272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Budry
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874278003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://budry.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28b07da-be97-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015661/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie I
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BO.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie I. Zadanie obejmuje przebudowę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego i poprawę odwodnienia dróg. W ramach zadania wykonana zostanie nowa nawierzchnia jezdni o szerokości min. 4 m z kruszywa łamanego, poszerzenie i utwardzenie poboczy dróg. Poprawa odwodnienia poprzez częściową budowę i odbudowę rowów przydrożnych, budowę i wymianę przepustów drogowych.Szczegółowy opis przedmiot zamówienia jest zawarty w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8.1 do SWZ. Na Dokumentację projektową składa się: Projekty techniczne, Dokumentacje techniczne, Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2000000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie II. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej szutrowej nr 131017N Wężówko –Sobiechy i nr 131059N Popioły – Kolonia Popioły na drogi o nawierzchni asfaltowej. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów gospodarczych z drogi na posesje i inne drogi. Poszerzenie i utwardzenie poboczy dróg, a w miejscach niezbędnych zebranie skarp. Przebudowa istniejącego odwodnienia dróg poprzez zebranie poboczy dróg, pogłębienie rowów przydrożnych i wykonanie przepustów drogowych i przepustów pod zjazdami z dróg. Zadanie obejmuje także przebudowę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na drogi o nawierzchni szutrowej. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia z kruszywa łamanego na drogach i zjazdach z dróg. Poszerzenie nawierzchni jezdni do min. 4 m z poszerzeniem i utwardzeniem poboczy dróg a w miejscach niezbędnych zebranie skarp dróg przebiegających w wykopach. Przebudowa odwodnienia poprzez pogłębienie i wykonanie nowych rowów odwadniających, przepustów drogowych i przepustów pod zjazdami z dróg. Zadanie obejmuje również zakup sprzętu niezbędnego do stałego utrzymania bezpieczeństwa na drogach gminnych to jest kosiarki bijakowej, pługa śnieżnego do utrzymania jezdni w okresie zimowym i ładowacza czołowego do załadunku kruszywa i materiałów przeznaczonych do remontu i utrzymania dróg.Szczegółowy opis przedmiot zamówienia jest zawarty w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8.2 do SWZ. Na Dokumentację projektową składa się: Projekty techniczne, Dokumentacje techniczne, Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowy opis zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
16310000-1 - Kosiarki
42418910-1 - Urządzenia załadowcze
4.5.5.) Wartość części: 6000000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w części 1 jak i w części 2 zamówienia podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w części 1 jak i w części 2 zamówienia podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.