Og³oszenie z dnia 2023-05-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00109276/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00121975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug
hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji
pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1d085a3-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ughotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji
pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1d085a3-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00223721
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00109276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WE/1638/2022/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 165692,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelowych i towarzysz±cych
na potrzeby organizowanej przez Zamawiaj±cego czterodniowej (w dniach od 22.08.2023 r.
do 25.08.2023 r.) konferencji naukowej pn. konferencji naukowej pn. „27th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2023” (zwanej dalej „Konferencj±”). Maksymalna liczba uczestników konferencji to 150 osób. Ramowy program Konferencji podaje za³±cznik nr 2 SWZ.
2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodz± takie podstawowe rodzaje us³ug, podlegaj±cych wykonaniu w okresie trwania Konferencji, jak:
1) Zapewnienie i udostêpnienie 15 pokoi hotelowych, w tym 5 pokoi jednoosobowych
i 10 dwuosobowych w dniach: 21.08.2023 r., 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. oraz 25.08.2023 r. (dla organizatorów konferencji) wraz z serowaniem im ¶niadañ stosownie do ust. 3 poni¿ej;
2) Zapewnienie gotowo¶ci udostêpnienia dodatkowo 60 pokoi hotelowych, w tym 20 pokoi jednoosobowych i 40 pokoi dwuosobowych dla innych zainteresowanych uczestników Konferencji w dniach: 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. oraz 25.08.2023 r. Mo¿liwo¶æ rezerwacji wskazanych wy¿ej pokoi powinna obowi±zywaæ przynajmniej
w okresie od 01 czerwca do 07 lipca 2023 r. z zastrze¿eniem dodatkowych postanowieñ ust. 6 poni¿ej;
3. ¦niadania dla uczestników Konferencji korzystaj±cych z us³ug noclegowych o których mowa
w ustêpie 2 pkt 1) winny byæ w dniach: 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r., 25.08.2023 r. ka¿dorazowo w formie „sto³u szwedzkiego” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich).
4. Zapewnienie us³ug restauracyjnych dla wszystkich uczestników konferencji (maksymalnie 150 osób) w ramach których dla ka¿dego nale¿y zapewniæ:
1) Obiady - w dniach: 23.08.2023 r., 24.08.2023 r. i 25.08.2023 r. w formie „ szwedzkiego sto³u” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich),
2) Kolacje - w dniach 22.08.2023 r. oraz 23.08.2023 r., przy czym w dniu 22.08.2023 r. kolacja w formie „grill party” a w dniu 23.08.2023 r. kolacja w formie „bankietu” (nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ skomponowania, oprócz dañ z udzia³em miêsa, równie¿ dañ wegetariañskich lub wegañskich),
3) „Przerwy kawowe” – w dniach 22.08.2023 r., 23.08.2023 r., 24.08.2023 r., 25.08.2023 r. – w formie bufetu kawowego dostêpnego w przerwach obrad (zgodnie z terminarzem okre¶lonym w ramowym planie konferencji przedstawionym w Za³±czniku nr 2 SWZ),
z dostêpno¶ci± (zawarto¶æ bufetu) do napojów: kawa, herbata, woda, soki, cukier, mleko do kawy/napój ro¶linny oraz ciasto i/lub ciastka;
5. Zapewnienia Sal na potrzeby administracji i obrad Konferencji, znajduj±cych siê w kompleksie hotelu, w którym zostan± zakwaterowani uczestnicy Konferencji (tj. Hotelu Konferencyjnym, o którym mowa w ust. 10 poni¿ej):
1) Sali konferencyjnej (jako miejsca obrad Konferencji) na co najmniej 150 osób (dla krzese³ w ustawieniu teatralnym), wyposa¿onej w odpowiednie multimedia do prowadzenia prezentacji;
2) Sali konferencyjnej (jako miejsca obrad Konferencji), na minimum 60 osób (dla krzese³
w ustawieniu teatralnym), wyposa¿onej w odpowiednie multimedia do prowadzenia prezentacji;
3) Sali do obs³ugi administracyjnej Konferencji o powierzchni co najmniej 30m2, wyposa¿onej w sto³y i krzes³a (ustawienie U) dla 20 osób;
6. Zapewnienia na ca³y okres Konferencji powierzchni hotelowych przeznaczonych
do wykorzystania na 1 stanowisko wystawiennicze (o powierzchni ok. 10 mkw)
dla sponsora Konferencji (przy stoisku winien znajdowaæ siê stó³, dwa krzes³a
oraz miejsca na postawienie rollupa do urz±dzenia ekspozycji). Stoisko wystawowe,
o których mowa powy¿ej musi byæ zlokalizowane w bezpo¶rednim po³o¿eniu sali/sal konferencyjnych, o których mowa w 5 powy¿ej oraz/lub pomieszczeñ
(lub pomieszczeñ bezpo¶rednio przyleg³ych do miejsc) przeznaczonych na przerwy kawowe,
o których mowa w ust. 4 pkt 3) powy¿ej.
7. Zapewnienia co najmniej 30 miejsc parkingowych dla pojazdów osobowych Uczestników Konferencji w tym zapewnia co najmniej 6 miejsc w dniu 21.08.2023 r. oraz co najmniej 30 miejsc parkingowych w dniach 22.08.2023 r. do 25.08.2023 r.
8. Szczegó³owo rodzaj i zakres us³ug sk³adaj±cych siê na przedmiot niniejszego zamówienia oraz liczbê uczestników Konferencji, dla których te us³ugi maja byæ wykonane - podaje
§ 2 ust. 2 Wzoru Umowy (za³±cznik nr 5 SWZ).
9. Wymagany minimalny okres gotowo¶ci do zapewnienia pokoi hotelowych,
tj. us³uga, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej podaje § 4 ust. 2 Wzoru Umowy. Ewentualne, podlegaj±ce wykonaniu nastêpczo w stosunku do us³ugi, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej, us³ugi jak udostêpnienie (wynajem) wskazanych tam pokoi i zakwaterowanie w nich zainteresowanych uczestników Konferencji (z ewentualnymi us³ugami towarzysz±cymi,
w szczególno¶ci us³ugami w postaci serwowanego dla nich ¶niadania) nie stanowi± przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy nie gwarantuje, ¿e uczestnicy Konferencji bêd± zainteresowania skorzystaniem z pokoi hotelowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2) powy¿ej (szczegó³owe postanowienia w tym zakresie podaje § 4 Wzoru Umowy.
10. Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie us³ugi, o których mowa w ust. 2 – 8 powy¿ej sk³adaj±ce
siê na przedmiot niniejszego zamówienia odbywa³y siê w minimum czterogwiazdkowym jednym budynku hotelu (lub kompleksie budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji) po³o¿onym albo w granicach administracyjnych miasta Miêdzyzdroje albo granicach administracyjnych miasta ¦winouj¶cie (wed³ug wyboru Wykonawcy), który to hotel (lub kompleks budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji) bêdzie o potencjale techniczno-organizacyjnym zdolnym do nale¿ytego wykonania us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego postêpowania, w szczególno¶ci zdolnym do zapewnienia pokoi hotelowych o rodzaju i liczbie wskazanej w ust. 2 pkt 1) i 2) powy¿ej [i § 2 ust. 2 pkt 1) i 2) Wzoru Umowy], pomieszczeñ wymaganych na podstawie ust. 5 powy¿ej [§ 2 ust. 2 pkt 3) Wzoru Umowy]
oraz us³ug restauracyjnych, o których mowa w ust. 4 powy¿ej [§ 2 ust. 2 pkt 4) Wzoru Umowy] dla wskazanej tam liczby 150 osób, jako maksymalnej mo¿liwej liczby uczestników Konferencji. Ponadto hotel jak wy¿ej (zwany dalej „Hotelem Konferencyjnym”) musi byæ dostosowany
do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ci± ruchow± (tj. widna, podjazdy, itp.) oraz posiadaæ wewn±trz Hotelu Konferencyjnego lub bezpo¶rednio przy tym Hotelu parking spe³anij±cy wymagania okre¶lone w ust. 6 powy¿ej i § 3 ust. 3 Wzoru Umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci oferowania wykonania us³ug, o których mowa w ust. 2 – 9 powy¿ej w ramach dwóch lub wiêkszej liczby budynków hotelowych po³o¿onych w ró¿nych lokalizacjach na terenie ¦winouj¶cia lub Miêdzyzdrojów w celu ³±czenia ich potencja³u do spe³niania wy¿ej wskazanych wymagañ Hotelu Konferencyjnego. Tym samym Hotelem Konferencyjnym, w których
ma byæ wykonana ca³o¶æ us³ug, o których mowa w ust. 2 – 9 powy¿ej mo¿e byæ wy³±cznie hotel w jednym budynku (lub kompleksie budynków hotelowych w ramach zwartej jednej lokalizacji)
po³o¿ony albo w ¦winouj¶ciu albo Miêdzyzdrojach.
11. Warunki wykonania zamówienia, w tym szczegó³owy zakres ¶wiadczeñ sk³adaj±cych
na przedmiot niniejszego zamówienia - zawieraj± postanowienia Wzoru Umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180411,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180411,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amber Baltic RE sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550003479
7.3.3) Ulica: Promenada Gwiazd 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Miedzyzdroje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 180411,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-21 do 2023-08-25INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ¿ywienia Mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, czê¶æ 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Us³uga dostêpu do Systemu Informacji Prawnej
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu prawa w podziale na 4 czê¶ci
- Us³uga organizacji sta¿y uczniowskich
- ¦wiadczenie us³ug rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasa¿erskie dla delegatów G³ównego Inspektoratu Ochrony Ro¶lin i Nasiennictwa
- Us³ugi rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granic± .
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeñ realizowanych przez Centrum Wspó³pracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na czê¶ci.
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla m³odzie¿y - uczestników projektu pn. "Gotowi na przysz³o¶æ"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.