Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez KMP Świnoujście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 47 78 11 475
1.5.8.) Numer faksu: 47 78 11 475
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez KMP Świnoujście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e803a5b-f609-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art./ 305 ust. 2 uPzp gdyż w poprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu. na podstawie art.226 ust.1 pkt 5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-47/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia usług Wykonawca zobowiązuje się do wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) na terenie działania KMP Świnoujście na parkingu strzeżonym zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia ujętym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Zdunek IM Parking Strzeżony
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-208-56-98
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Naprawy radarów TERMA SCANTER
- Remont siedmiu (7) łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.