Og³oszenie z dnia 2022-06-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00131693/01 - Og³oszenie z dnia 2022-04-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321-37-60
1.5.8.) Numer faksu: 91 321-23-14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.uzdrowisko.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c3b4746-c22b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00223755
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00130616/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00131693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/U¦/UP/03/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo –odbiorcze w „Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
2. Dezynfekcjê,
3. Pranie,
4. Suszenie,
5. Maglowanie,
6. Sk³adanie,
7. Pakowanie,
8. Krochmalenie,
9. Drobne us³ugi krawieckie,
Zakres asortymentowy obejmuje w szczególno¶ci:
1. Bielizna po¶cielowa ( poszwy, poszewki, prze¶cierad³a)
2. Rêczniki
3. Firany, zas³ony
4. Dywaniki ³azienkowe
5. Koce, ko³dry, poduszki
6. Szlafroki
7. Narzuty na ³ó¿ko
8. Serwetki, obrusy, bie¿niki
9. Falbany do obrusów
10. ¦cierki
11. Pokrowce
12. Inne
Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 51 505 kg.
Podana waga tekstyliów stanowi jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ kg i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia/wydania. Podana waga szacunkowa nie jest podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Zapotrzebowanie na us³ugi pralnicze mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych us³ug.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 190053,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 221731,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190053,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Laundry Service Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: Bojanowska 2a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 190053,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Wykonywanie bie¿±cego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu na drogach publicznych i wewnêtrznych"
- "Budowa budynku magazynowego w miejscowo¶ci ¦winouj¶cie na terenie MON- czê¶æ I oraz Rozbudowa i przebudowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie MON- czê¶æ II"
- KONSERWACJA I PRZEGL¡D KOT£OWNI ORAZ WÊZ£ÓW CIEPLNYCH.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego w Krakowie z fili± w Zakopanem
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Us³uga prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz SP ZOZ w Miêdzyrzecu Podlaskim
- KOMPLEKSOWE US£UGI W ZAKRESIE PRANIA DLA ZESPO£U OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIÑCZOWIE
- "Kompleksowa us³uga prania i dzier¿awy bielizny"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.