Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579623/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1da3c547-a615-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1da3c547-a615-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów obejmujące następujący asortyment: mrożone: truskawka 90kg, jeżyna 10kg, malina 10kg, porzeczka czarna 10kg, śliwka bez pestki 10kg, wiśnia dryl. 10 kg, brokuły 2700kg, fasolka żółta 500kg, fasolka zielona cięta 1600kg, groszek 550kg, kalafior 2700kg, marchew mini 600 kg, marchew kostka 1750kg, marchewka w plastrach 150kg, dynia kostka 10kg, jarmuż 10kg, salsefia krojona 10kg, papryka paski 350kg, szpinak siekany w kulkach 550kg, włoszczyzna w paski 2100kg, mieszanka chińska 10kg, brukselka 550kg, bób 10kg, kurki cięte 10kg, podgrzybek cięty 100kg, prawdziwki cięte 10kg, rydz cały 10kg, borowik grys 10kg, pieczarka cięta 280kg, frytki karbowane wstępnie podsmażane 1450kg, kluski śląskie 1100kg, pyzy z mięsem 500kg, pierogi ruskie 700kg, pierogi z mięsem 1100kg, kartacze 850kg, kopytka 1200kg, knedle z truskawką 150kg, knedle ze śliwkami 400kg, uszka z kapustą i grzybami 150kg, pierogi z kapustą i grzybami 200kg, pierogi z serem 50kg, pierogi z truskawkami 200kg, mix hotelowy podstawowy 800kg, lody różne smaki 35l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15555100-4 - Lody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160720,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176538,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160720,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB FROST Spółka z o.o. Oddział Koszalin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101469262
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160720,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Modernizacja terenu podwórka między ul. Łopuskiego i ul. Dworcową w Kołobrzegu
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu.
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "MUSZELKA" w Kołobrzegu.
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych w Sanatorium Uzdrowiskowym "MEWA" w Kołobrzegu.
- Remont trzech pokoi wraz z łazienkami w obiekcie Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu
- Remonty bieżące nawierzchni terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg - remonty cząstkowe
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawa mrożonek
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Lody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.